Eiköhän isompi riski ole siinä, että "oikeaa" poliisia [Taponen] pitää joku parodiana.
Mikä ei kaukaa kaapaistu ajatus olekaan.
Taponen kyllä osaa parodioida ihan itte ittensä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän isompi riski ole siinä, että "oikeaa" poliisia [Taponen] pitää joku parodiana.
Mikä ei kaukaa kaapaistu ajatus olekaan.
tärähtänytMisteri ontäräyttänyt
Itse olen tehnyt sellaisen havainnon että joskus papisto tykkää vähän näpäyttää suurten juhlien yhteydessä. Kirkko on ääriään myöten täynnä, jouluna vieläpä porukkaa joka ei kirkossa yleensä käy (niinkuin vaikka Mikael). Tulee kiusaus sanoa jotain joka joko pahentaa tai parantaa. Erottaa jyviä akanoista? "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla!" Eipä näinä aikoina ei myöskään tarvi sanoa kovin paljon, että tulee paha mieli, niinkuin Mikaelin listastakin näkee.Empä ole tuonsisältöiseen kirkkosaarnaan vielä törmännytkään ja meillä päin sentään on papisto sitä iha ihtiään wanhaa lestaväkeä.
Minä en ymmärrä ihmisiä jotka käyvät ainoastaan jouluna kirkossa. Joko on aktiivi kristitty ja käy kirkossa tai sitten ei ole eikä käy.
Minä en ymmärrä ihmisiä jotka käyvät ainoastaan jouluna kirkossa. Joko on aktiivi kristitty ja käy kirkossa tai sitten ei ole eikä käy.
Minä ahdistuin jo ala-asteella kirkossa olemisesta mutta vasta aikuisena kuitenkin sain aikaiseksi erota kirkosta. Ehkä olisin jo aikaisemmin eronnut mutta silloin oli vaikeampaa kuin nyt jolloin asia hoituu netissa muutamalla klikkauksella.
En jaksa ymmärtää miksi itsenäisyyspäivän jumalanpalveluksen saarnan pääosaan oli valittu siirtolaiset, joista pakolaisina puhutaan...
joulukuu 28, 20176:00
https://www.suomenuutiset.fi/sosiaa...vahvuinen-osasto-vaaria-mielipiteita-vastaan/
Sosiaalinen media työllistää Vietnamissa – armeijalla divisioonan vahvuinen osasto vääriä mielipiteitä vastaan
Politiikka
Vietnamin armeija on aloittanut yli 10 000 henkilöä työllistävän kyberyksikön pystyttämisen, kertoo Financial Times. Divisioonan vahvuisen osaston tarkoituksena on taistella sosiaalisessa mediassa esiintyviä ”vääriä näkemyksiä” vastaan. Yksikön nimeksi tulee ”Voima 47”. Nimen taustaa ei kerrottu.
Kommunistijohtoisessa Vietnamissa on yli 93 miljoonaa asukasta ja 63 prosenttia heistä pääsee käsiksi verkon palveluihin. Väestön lisääntyvä sometus on todennäköisesti kommunistipuolueen silmäätekevien epäluulon takana.
Vietnam taiteilee Kiinan lailla kapitalismin opein kommunistisen hallinnon alaisuudessa. Nykyjohdon vallassapysyminen edellyttää jatkuvaa voimakasta talouskasvua, joka pitää väestön tyytyväisenä ja pois barrikadeilta.
Maan johdon mukaan netillä on sekä hyviä että huonoja puolia. Huonoihin puoliin kuuluu se, että vihollinen voi netin välityksellä saada aikaan jopa kaaoksen Vietnamissa.
Sotilasjodon käsitys on se, että muut maat ovat jo julistaneet kybersodan Vietnamia vastaan. Siksi ”jokainen sekunti, minuutti ja tunti ovat tärkeitä taistelussa vääriä mielipiteitä vastaan”, julisti kenraaliluutnantti Ngyen Trong Nghia joulupäivän puheessaan.
Uusi kyberyksikkö pystytetään Vietnamiin isommalla porukalla, mukana rakentamistyössä ovat sotilaiden lisäksi sisäisestä turvallisuudesta vastaavat viranomaiset ja muut tarpeelliseksi katsotut tahot.
SUOMEN UUTISET
Kaukoidänkin kommunistit ovat heränneetväärien mielipiteidenvihapuheen tarkkailuun.
Jakoi ruotsalaisen sosiaalityöntekijän virkistävän viestin. Itse asiassa Taposen viesti on uudelleenlähetetty Martin Scheinin-kehu eli tästä:
Helsinkiläinen virkailija
Taponen on ehkä Martinin fani. Toivottavasti hän ei sentään tutki HS-gatea.