Ja sanomalehtineekeri on ihan eri asia kuin afrikkalaistaustainen.
En myönnä enkä kiistä pitäneeni maahanmuuttokriittistä blogia, enkä varsinkaan kirjoitelleeni aktiivisesti alan palstalle sen perustamisesta asti
mutta mitään laitonta en tiedä tehneeni tai sanoneeni. On minua kauhisteltu ihan hesarin ja suomen kuvalehden kolumneissakin, mutta se on kaukana takana se. Eipä turhaa jaksa sauhuta koko suvakkisysteemiä vastaan, odotan vain suurta tuuletinkakkaa ja teroittelen kenttälapiotani. Kyllä loppu vielä tulee.
Anyway. JOS nyt jostain syystä vihapoliisi nappaisi verkkoonsa, ei se minua heilauttaisi. Minkä kirjoitin sen kirjoitin, ja häpeä sille joka ei pysty mielipidettäni sietämään loukkaantumatta. Luonnollisesti kiistäisin kaiken. Jostain logeista voivat kaivella tietoja joilla tuomio kyllä saataisiin aikaan - jos ei muuten niin käymällä kaikkien samaa ip:tä käyttäneiden eli puolisoni ja lasteni kimppuun. Perheen kaikki laitteet luonnollisesti häviäisivät polpon haltuun pitkäksi ajaksi, mutta ei niistä mitään löydy mitä eivät tietäisi jo oveen koputtaessaan. Kiusa se on pienikin kiusa.
Sitten istunto ja tuomio, jonka ankaruus on päätetty jo materiaalia tutkiessa. Puolustautuminen ja valittaminen olisi totaalisen turhaa, enkä teknisesti syyllisenä edes vaivautuisi. Sakot ja mitä siitä. Ei vaikuttaisi työkuvioihin mitenkään, elleivät taustavoimat vaatisi kategorisesti kovempia otteita vihapuhujia vastaan.
Jos siihen mennään, syylliset tuhotaan täysin. Vankeus tulee kiinteänä, työllistyminen vaikeutuu. Puolison työ ja lasten ympäristö vedetään mukaan. Kenestä tahansa voidaan tehdä esimerkki. Kaikki välineet ja valtuudet niillä on jo, ja haluakin varmasti riittää.
Jos näin käy, kysyn vain: miksi nyt ja miksi minä. Kuka on päättänyt tuhota minun kaltaiseni ja minkä vuoksi. Sitten takaan että koko ketju tutkivasta viranomaisesta ilmiantajaan, tuomarista poliittisiin vaikuttajiin saavat katkerasti katua että kääntyivät omaa kansaansa vastaan. Siinä pelissä ei likaisia temppuja ja pyrotekniikkaa säästellä. Meidän poliittisella eliitillämme ja sen käsikassaroilla ei ole ympärillään muureja ja yksityisarmeijaa Brasilian malliin. Kehen tahansa pääsee käsiksi.
Toivottavasti se munapää vihapuhepoliisi ja vihervassari nettivinkkaaja ajattelevat loppuun asti ennen kuin avaavat matopurkin. Mitä ne luulevat vanhalla sairastelevalla ukolla olevan menetettävää?
No tämä nyt vain näin viattomana ajatusleikkinä, läppä läppä, he he...