#vihapuhe


Näinhän se menee, kun rikolliset uhkaa niin joskus on siirryttävä ihmisten ilmoilta jonnekin syrjäisempään "piilopirttiin" turvallisuuden takia.

Rebekka siis siirtyi Turusta syrjäiseen Helsinkiin "piiloon" :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

On siinä kyllä meidän oma Salman Rushdie suorastaan...Halla-ahon fatwan ajamat natsit pakottivat tällaiseen elämänmuutokseen. Mitään muuta ei varmaan taustalla ollut, esim. Rebekkan halu muuttaa Helsinkiin suurempiin kupliin.
 
Olisi vain laittanut kuvatodisteet mitä pyydettiin esille niin eiköhän se häirintä siihen olisi loppunut. Siis mikäli sitä kuvatodistetta ollenkaan on edes olemassa. Mitä epäilen ettei ole.

Älä nyt, uusinnat tuossa vaskistien toistelemaa valhetta siitä, ettei niitä ratkaisevia kuvia olisikaan.

Rebekka on yhtä johdonmukainen kuin oikeussalissa oleva uhri, joka ei suostu paljastamaan ratkaisevia todisteita, jotta ei "antaisi periksi" syytetylle, jonka syyllisyys pitäisi uskoa jo sanan perusteella.
 
Sinällään on ihan selvä, että vaikka Rebekka on erittäin huonosti journalismin etiikkaa noudattava valehtelija, niin häntä on kiusattu myös hyvin epäasiallisilla tavoilla. Kun käry kävi, niin nämä epäasiallisuudet kuitenkin tarjosivat mahdollisuuden uhriutua myös asiallisten ja hyvin perusteltujen todistevaatimusten ja kritiikin edessä, niputtaen ne samaan kuin jotkut näppäimistöä hakkaavien idioottien tökeröt tappouhkaukset. En hyväksy enkä millään tavalla puolustele epäasiallisesti tai jopa rikollisesti käyttäytyviä nettikiusaajia, mutta kyllä minä ihmettelen miten Rebekan kaltaiset ihmiset voivat mennä hyvillä mielin nukkumaan illalla, kun tekevät niin kertakaikkisen huonosti sitä työtä josta heille palkka maksetaan.
 
Näinhän se menee, kun rikolliset uhkaa niin joskus on siirryttävä ihmisten ilmoilta jonnekin syrjäisempään "piilopirttiin" turvallisuuden takia.

Rebekka siis siirtyi Turusta syrjäiseen Helsinkiin "piiloon" :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

On siinä kyllä meidän oma Salman Rushdie suorastaan...Halla-ahon fatwan ajamat natsit pakottivat tällaiseen elämänmuutokseen. Mitään muuta ei varmaan taustalla ollut, esim. Rebekkan halu muuttaa Helsinkiin suurempiin kupliin.

”Häirintä ei ole yksittäisiä sanoja vaan sen tavoite on hiljentää media ja saada toimittajat pelkäämään.”
tarkoitti varmaan, että median tavoite ei ole välittää objektiivista tietoa, vaan hiljentää väärin ajattelijat ja saada väärän mielipiteen lausujat hiljenemään. Sellaista julkista ajojahtia taas meillä, että voi terve
 
Olisi vain laittanut kuvatodisteet mitä pyydettiin esille niin eiköhän se häirintä siihen olisi loppunut. Siis mikäli sitä kuvatodistetta ollenkaan on edes olemassa. Mitä epäilen ettei ole.

Kyllä hän twiitterissä kirjoitti "#olentodistanut" :D

Rebekassa on röllin piirteitä. Mutta se on sitä sallittua trollaamista koska tekijänä on toimittaja.
 
Viimeksi muokattu:
Rebekka siis siirtyi Turusta syrjäiseen Helsinkiin "piiloon"

Ja nettikiusaaminen loppuu kuin seinään, kun muuttaa Helsinkiin?:eek:

Minä luulen, että Rebekka-casessa toteutuu SE, mistä olen kaakattanut. Pahinta ei julki-ihmiselle, poliitikolle tai toimittajalle tai virkaihmiselle ole suinkaan uhkailu tms. röpöily vaan joutuminen naurunalaiseksi.
 
Minä luulen, että Rebekka-casessa toteutuu SE, mistä olen kaakattanut. Pahinta ei julki-ihmiselle, poliitikolle tai toimittajalle tai virkaihmiselle ole suinkaan uhkailu tms. röpöily vaan joutuminen naurunalaiseksi.

Sattumalta Yrjöperskeles pakinoi tänään juuri tästä. Epäilyksen piru keskustelee Supersuvakin kanssa:

Hyvä Ihminen kaatoi itselleen lisää viiniä ja totesi hyvin nyrpeästi.
- Paskat. Kyllähän he minut ottaisivat vastaan hyvin mielellään. Mutta minä olisin heille aina se pelle, joka oppi asiat vasta pakon edessä kun ne väännettiin hänelle rautalangasta. Tai saatana ennemminkin ratakiskosta. Eihän minulle pelkkä rautalanka riittänyt. He pitäisivät minua aina pellenä. Joka tapauksessa. Ja sitä minä en kestä. Minä haluan olla yläpuolella ja katsoa minua tyhmempiä, tai ainakin sellaiseksi määriteltyjä – ja mielellään juuri minun määrittelemänä – nenänpieltä pitkin alaspäin. Haluan tuntea olevani arvostetumpi. Parempi. Enemmän. Ennen kaikkea haluan olla se, jolla on oikeus tuomita. Haluan tuntea olevani suuri ihmisoikeustaistelija. Valvotussa ja turvallisessa ympäristössä. Ilman mitään henkilökohtaista riskiä. Siksi jatkan samalla linjalla kuin ennenkin. Minä haluan, että nuo ihmiset hiljennetään. Minä haluan olla edelleenkin sertifikoitu hyvä ihminen. Joka taistelee sellaista vihollista vastaan jota ei ole edes olemassa. Sillä sehän on se turvallisin vihollinen.
- Eli omaa egoa ruokkivaa partisaanileikkiä siis? Ja teet noin vaikka tiedät olevasi väärässä?
- Kyllä.
http://yrjoperskeles.blogspot.fi/2018/03/epailyksen-pirun-tappio.html

Veikkaan että aika monella terminaalivaiheessa olevalla vihervasemmistolaisella on kyse juuri tuosta. Faktoista viis, oma ego pakottaa vaikka tietää sisimmässään olevansa väärässä. Sieltä se hurja viha ja polte tulee, tuskallisesta tietoisuudesta.
 
Hienosti maalitettu. Toivottavasti nettipoliisi jatkaa oikean poliisityön tekemistä. (y)

https://www.turkulainen.fi/artikkel...eeksi-joutui-siirtymaan#.WrsnMUvKnBE.facebook
Turun nettipoliisi joutui voimakkaan vihakampanjan kohteeksi – joutui siirtymään toisiin tehtäviin
Maalittaminen tarkoittaa sitä, että yksittäistä poliisia vastaan nostatetaan sosiaalisessa mediassa vihakampanja. Ilmiö on yleistynyt myös Turun seudulla. Kuvituskuva.

Poliisien maalittaminen on yleistynyt myös Turun seudulla.
Pahimmillaan seurauksena on ollut se, että poliisi on joutunut siirtymään toisiin tehtäviin. Näin kävi Lounais-Suomen poliisilaitoksen nettipoliisille.
– Meidän nettipoliisi joutui sellaisen kampanjan kohteeksi, että hän joutui jättämään sen toiminnan. Se oli niin voimakas, kertoo Lounais-Suomen poliisin apulaispoliisipäällikkö Teijo Ristola.


Maalittaminen tarkoittaa sitä, että yksittäistä poliisia vastaan nostatetaan sosiaalisessa mediassa vihakampanja.
Tekijät voivat esimerkiksi tilata poliisin vanhat koulutodistukset ja riepotella niitä julkisuudessa tai hakea sosiaalisesta mediasta poliisin valokuvia. Kuvia voidaan muokata tai laittaa väärään asiayhteyteen.
– Pahimmassa tapauksessa se on tarkoittanut sitä, että poliisia seurataan vapaa-aikana ja käydään lastentarhassa kertomassa poliisin lapsille terveisiä tai lähetetään hoitohenkilökunnan kautta terveisiä, Ristola kertoo.
Toiminnan tavoitteena on saattaa poliisi sellaiseen tilaan, ettei hän voi hoitaa virkatehtäviään. Vihakampanja voi pahimmillaan johtaa työkyvyn menetykseen.
Poliisi tutkii jokaisen tapauksen. Tekijät ovat Ristolan mukaan erilaisia. Osa on yksittäisiä toimijoita, mutta osan taustalla on järjestäytynyttä rikollisuutta. Osa tekijöistä on hyvin katkeroituneita virkamiehiä kohtaan.
Maalittaminen voi saada alkunsa monesta syystä. Ristola kummastelee sitä, että välillä kampanja voi alkaa sellaisesta asiasta, joka ei edes liity sen kohteeksi joutuvaan poliisiin. Toisinaan taustalla taas on hyvin pieneltä tuntuva asia.
– Jokin liikennesakon saaminenkin voi johtaa hyvin poikkeuksellisiin käyttäytymismalleihin, Ristola kertoo.
Hän huomauttaa, ettei ongelma koske pelkästään poliiseja vaan kaikkia ammattiryhmiä, jotka tekevät julkista työtä, kuten lääkäreitä, juristeja ja pappeja.
Ristola toteaa, että poliisi ei voi peittää nimeään eikä estää sitä, että häntä kuvataan.
– Tämä on sellainen ammatti, että tässä esiinnytään nimellä.
Poliisi ei voi myöskään puuttua sosiaaliseen mediaan, koska sosiaalisen median alustat ovat lähes aina ulkomailla.
– Väärän tiedon levittäminen on tänä päivänä erittäin helppoa ja sen korjaaminen on erittäin vaikeaa, on kysymys sitten poliisista tai yksityisestä henkilöstä.
Ristolan mukaan poliisilla on kuitenkin keinoja puuttua ongelmaan.
– Tietenkin yritetään suojautua mahdollisimman hyvin, mutta näistä suojautumiskeinoista en haluaisi julkisuuteen kertoa, koska jos ne kerrotaan julkisuuteen, ne menettävät tehonsa.
RIKOS OIKEUS JA POLIISI
 
että poliisia seurataan vapaa-aikana ja käydään lastentarhassa kertomassa poliisin lapsille terveisiä tai lähetetään hoitohenkilökunnan kautta terveisiä, Ristola kertoo.

snips ylhäältä.

Ovatko nämä temput atari-tyyppien tekoja vai nettihörhöjen? Toisaalta miksipä atari-hemmo ei voi olla myös nettihöhelö.

Oli miten oli, menee sille tasolle, että eikun tekijät harjattavaksi ja huolella. Niin paljon kuin laki sallii. Ja vähän ylikin. Tiedän, että halutessaan virkakone pystyy harjaamaan todella raskaalla kammalla, kun tulee SE hetki. Ja tällaisissa tapauksissa eikun antaa mennä vaan.
 
Mitä tämä termi tarkoittaa?
Vanhempiensa vihaama lapsi jolle ostettiin pentuna atari.... muut sai commadoren.

Atari_800_PAL_Atari_810_Atari_410_Boxed_07.jpg
 
Vihapuhetta vai tekoja Ranskassa..

Natsien vainoista selvinnyt pariisilaisvanhus tapettiin perjantaina ilmeisesti uskontonsa takia – juutalaisjärjestö yritti kieltää populistien osallistumisen muistomarssille
Ranskan sisäministeri Gérard Collomb kutsui juutalaisvastaisuutta syöväksi, jonka ei saa antaa nakertaa kansakuntaa.




art-2000005621949.html




Virhetilanne

"Media-xml" -virhe. Video ei juuri nyt ole saatavilla. Yritä hetken päästä uudelleen.

Tommi Hannula HS
Julkaistu: 28.3. 18:11 , Päivitetty: 28.3. 20:22
RANSKAA repii riita siitä, kenellä on oikeus kunnioittaa murhatun juutalaisnaisen muistoa.

Käytännössä kaikki Ranskan eturivin poliitikot osallistuvat Pariisissa ja muissa kaupungeissa keskiviikkoiltana järjestettäville muistomarsseille. Pariisissa marssilla on ollut useita tuhansia ihmisiä, uutistoimisto AFP kertoi illalla.

Marssit kunnioittavat Mireille Knollia, 85, joka löytyi kuolleena asunnostaan Pariisissa viime perjantaina. Parkinsonin taudin heikentämän naisen ruumiissa oli 11 puukotushaavaa. Surman jälkeen asunto oli sytytetty tuleen, ja hänen ruumiinsa paloi pahoin.

Poliisi epäilee surman motiiviksi Knollin juutalaisuutta.

Lapsena toisen maailmansodan aikaan heinäkuussa 1942 Knoll onnistui välttämään kiinnijäämisen, kun natsit kokosivat noin 13 000 juutalaista pyöräilystadionille Pariisissa lähetettäväksi Auschwitzin keskitys- ja tuhoamisleirille. Kootuista yli 4 000 oli lapsia ja alle sata selvisi hengissä.

MUKAAN MARSSEILLEilmoittautuivat myös Marine Le Penin oikeistopopulistinen Kansallinen rintama ja Jean-Luc Mélenchoninvasemmistopopulistinen Taipumaton Ranska, vaikka Ranskan juutalaisryhmien kattojärjestö Crif yritti erikseen kieltää niiden osanoton.

”Antisemitisteillä on yliedustus äärivasemmistossa ja äärioikeistossa. Siksi näiden puolueiden kanssa ei haluta olla tekemisissä”, Crifin johtaja Francis Kalifat kertoi RTL-radiokanavalle uutistoimisto Reutersin mukaan.

”Siksi ne eivät ole tervetulleita.”

VIIME kevään presidentinvaaleissa toiselle kierrokselle selvinnyt Marine Le Pen on pyrkinyt eroon Kansallisen rintaman juutalaisvastaisesta maineesta.

Sattumalta tiistaina Ranskan korkein oikeus vahvisti hänen isänsä, puolueen perustajan ja entisen johtajan Jean-Marie Le Penin 30 000 euron sakot natsien kaasukammioiden kutsumisesta historian ”yksityiskohdaksi”.


Murhatun Mireille Knollin kotitalo Pariisin 11. kaupunginosassa keskustan itälaidalla. (KUVA: THOMAS SAMSON / REUTERS)

POLIISI on pidättänyt Knollin surmasta epäiltynä tämän naapurin ja erään kodittoman miehen. Naapuri sai AFP:n mukaan viime vuonna tuomion 12-vuotiaan tytön hyväksikäytöstä.

Sanomalehti Le Figaron mukaan koditon epäilty on kuulusteluissa sanonut, että Knollin naapuri olisi teon yhteydessä ylistänyt Jumalaa arabiaksi. Kaksikon lausunnot ovat keskenään ristiriitaisia.

Ranskan sisäministeri Gérard Collomb kertoi Le Figaron mukaan, että ei ole mitään näyttöä Knollin naapurin radikalisoitumisesta. Hän kuvaili tätä pikkurikolliseksi.

”On järkyttävää, että toinen hyökkääjistä sanoi toiselle: ’Hän on juutalainen, niinpä hänellä täytyy olla rahaa’”, Collomb kertoi uutistoimisto AFP:n mukaan Ranskan parlamentissa tiistaina.

”Minun sukupolveni luuli, että tämä oli jo ohi, että holokaustin aiheuttaman järkytyksen jälkeen järjestelmällisiä hyökkäyksiä ei enää olisi”, hän sanoi France Inter -radiokanavalle AFP:n mukaan.

VIIME kuussa tuomioistuin totesi, että ortodoksijuutalaisen Sarah Halimin, 65, heittäminen ikkunasta kuolemaansa Pariisissa huhtikuussa 2017 oli juutalaisvastainen teko. Tapauksen yhteydessä tekijä ylisti Jumalaa arabiaksi. Aiemman päätöksen nojalla viranomaiset eivät pitäneet tekoa viharikoksena.

Tammikuussa 2015 jihadistijärjestö Isisin taistelijaksi julistautunut mies tappoi neljä ihmistä juutalaisessa ruokakaupassa Pariisissa panttivankitilanteessa, joka linkittyi hyökkäykseen satiirilehti Charlie Hebdon toimitukseen.

Vuonna 2012 islamistinen asemies ampui kolme lasta ja opettajan juutalaisessa koulussa Toulousessa.

RANSKASSA asuu noin 400 000 juutalaista. Sisäministeri Collomb kutsui juutalaisvastaisuutta Reutersin mukaan syöväksi, jonka ei saa antaa nakertaa kansakuntaa. Ranskan presidentti Emmanuel Macronkorosti, että muistomarssien tulisi vaalia kansallista yhtenäisyyttä.

Mireille Knollin pojan mielestä niiden oli syytä olla avoinna kaikille.

”Crif politikoi, minä yksinkertaisesti avaan sydämeni”, hän sanoi RMC-radiokanavalle Reutersin mukaan.


Mies seisoi murhatun Mireille Knollin kuvan ja muistomarssista kertovan viestin edessä Knollin kotitalon edessä Pariisissa tiistaina. (KUVA: LIONEL BONAVENTURE / AFP)
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005621949.html
 
Back
Top