#vihapuhe

"Rajut leikkaukset näkyisivät kasvavana turvattomuutena jota en halua.Rajat kiinni tarkoittaa oikeasti hanat kiinni"

Mitäs Huhtela lähti trollaamaan. Ei tuollainen politikointi poliisille kuulu. Twiittailkoon yksityistililtään mitä sielu sietää mutta ei virkapuvussa. On paljon veronmaksajia jotka eivät tuollaisesta pidä.

Iso-Britannia ei ollut EU:ssa oloaikanaan Schengenin jäsen. Ei sinne ole marssittu eikä ainakaan jatkossa tulla marssimaan kuten tunkeuduttiin länsirajan kautta Suomeen. Rajat ovat siis olleet kiinni. Mutta olivatko hanat?

Kuinka moni on käynyt UK:ssa ja ulissut että passientarkastus on ollut häiritsevää? Onko se häirinnyt bisnestäkin? Ihan vakavissaanko noin sanotaan että "se on hanat kiinni"

On alkanut kuulemma "roskapostikampanja". Uli uli uli ja uli.

Tässä maassa on tuhansia ihmisiä jotka ovat toimineet hoito- ja sosiaalialalla, poliisissa, oikeuslaitoksessa ja ovat vastaanottaneet vaikka mitä todellista paskaa. On oikeasti uhattu ja häiritty.

Mutta että oikein "roskapostia" ja vieläpä siihen pyhään someen.

Trollaus, twitter, politiikka ja poliisi. Siinä sitä on yhdistelmä.
Mutta kuka antoi siihen valtuudet? Sisäministerikö?
 
Viimeksi muokattu:
Ja ihan sama vaikka pitäisikin niin politikointi ei kuulu poliisille. On maita joissa poliisi on ns. poliittinen poliisi ja kyllä niistä maista demokratia ja sananvapaus on aika kaukana. Suomessakin Poliisi on ikävästi maahanmuuttokeskustelun tiimellyksessä politisoitunut tavalla joka ei sovi puolueettomalle virkamiehelle ja joka aiheuttaa vain poliisin työn vaikeutumista koska luottamus rapisee samaan tahtiin kuin näitä PolPo:n poliiseja palkataan.
 
Minua syytetään aina välillä kryptisyydestä. Ja nyt aion olla sitä erityisesti.

Yksi asia, jonka olen elämässä oppinut on se, että viranomainen siellä ylimmällä tasolla ei ole tyhmä. Se ei ole mikään yksi vaan moniammatillinen rypäs. Aluksi, kun poliisi -tuli someen- minua nauratti. Ei naurata enää. Touhussa on oltava Pointti. Ja luvalla sanoen, saatan rajallisella ymmärrykselläni tajuta homman kluun.

Jokainen ymmärtää asiat niinkuin haluaa, minä omalla tavallani. Kehotan riisumaan hetkeksi sen asenteen, että pöö, mitä skeidaa....ja pohtia, että mitä tällä haetaan silleen aikuusten oikeesti.
 
Jokainen ymmärtää asiat niinkuin haluaa, minä omalla tavallani. Kehotan riisumaan hetkeksi sen asenteen, että pöö, mitä skeidaa....ja pohtia, että mitä tällä haetaan silleen aikuusten oikeesti.
No en kyllä ymmärrä. Kiitos jos voit selittää.
Kirjoitus menee hukkaan jos ei sitä kukaan ymmärrä.
.
 
Viimeksi muokattu:
...viranomainen siellä ylimmällä tasolla ei ole tyhmä... Kehotan riisumaan hetkeksi sen asenteen, että pöö, mitä skeidaa....ja pohtia, että mitä tällä haetaan silleen aikuusten oikeesti.
Olkoonpa tarkoitus mikä hyvänsä, niin mitään hyvää ei sillä saavuteta että poliisi romuttaa uskottavuutensa. Ja jos siellä kerran ei olla tyhmiä, niin mitään hyvää ei siis ilmeisesti haetakaan, ainakaan kansalaisen tai demokratian suhteen.

Vrt. syksyn 2015 nerokas mediamyrsky.
 
Olkoonpa tarkoitus mikä hyvänsä, niin mitään hyvää ei sillä saavuteta että poliisi romuttaa uskottavuutensa.
Olen samaa mieltä. Poliisi mokasi somessa. Pitää aina muistaa että asioiden laita on aina puolet sitä miltä näyttää ja poliisin sometus näytti voimakkaasti kansalaisvastaiselta.
Ei siis ole mikään ihme että poliisin kansalaisvastainen twiittaaminen sai voimakasta palautetta.

Se on tietenkin tuomittavaa että asiat riistäytyy käsistä ja leviää henkilökohtaisuuksiin, mutta siinäpä se oppi onkin. Jos alat käyttämään vaikuttamisen valtaa, niin varovainen joutuu olemaan, eikä ruokkia ristiriitaisuutta viisastelemalla.

.
 
Mitä mä olen politiikkaa ja päätöksentekoa (juu poliisin ylinjohto on poliitikkoja) seurannut niin siellä asioita katsotaan aina seuraavaan tilipäivään tai vaaleihin saakka. Mitään pidemmän tähtäimen suunnitelmia siellä ei ole odotettavissa. Poliisin uskottavuus (ei laillisen väkivallan harjoittajan toisalta tarvitse olla uskottava. Riittää, että on voimaa) ja ehkä se pahempi; luottamus puolueettomuuteen on kokenut kovia. Maahan on "syntynyt" ihmisiä aikamoinen joukko joka ei kunnioita tai luota poliisiin. Se on pitkässä juoksussa huono homma. Poliisin voi olla todella vaikea korjata tilannetta koska se ei korjaannu voimalla joka luo vain vastavoiman.
 
Mitä mä olen politiikkaa ja päätöksentekoa (juu poliisin ylinjohto on poliitikkoja) seurannut niin siellä asioita katsotaan aina seuraavaan tilipäivään tai vaaleihin saakka. Mitään pidemmän tähtäimen suunnitelmia siellä ei ole odotettavissa. Poliisin uskottavuus (ei laillisen väkivallan harjoittajan toisalta tarvitse olla uskottava. Riittää, että on voimaa) ja ehkä se pahempi; luottamus puolueettomuuteen on kokenut kovia. Maahan on "syntynyt" ihmisiä aikamoinen joukko joka ei kunnioita tai luota poliisiin. Se on pitkässä juoksussa huono homma. Poliisin voi olla todella vaikea korjata tilannetta koska se ei korjaannu voimalla joka luo vain vastavoiman.
Kyllä nuo suurimmat johtajat usein miettii myös pitemmälle.
jGnmKd2.jpg
 
Jo nämä kaksi tuittia riittävät murentamaan paljon, ja viimeisenä niittinä se ettei kukaan vetänyt näitä mitenkään takaisin vaan jatkoi puolustamista. Minut nähdessään on pelästytty, mutta oikeana peikkona ei ole pidetty, paitsi nyt kun kerrotaan että on trollausta kun ei noita lukiessaan yhdy suosionosoitusten raikuvaan kuoroon.

EDIT: Foorumisofta sekoittelee kuvia, en ole laittanut noita naamakuvia jotka tuohon alemmas tulivat. Ei siinä mitään, patriarkaatti ja matriarkaatti komiana, mutta eri juttuna se.

Tapo 1.pngTapo 2.pngTapo 2.png
 
Viimeksi muokattu:
Varmasti onkin. Toisaalta on kyseenalaista jos poliisi esim. yllyttäisi rikokseen tai provosoisi sellaiseen.
Riippuu kuten ei kukaan lähde spontaanisti huumediileriksi tai terojen rekrytoijaksi.
 
– Hei! Luulin kirjoittaneeni sen selkeästi ilmoituksessani, pahoittelut jos se ei tullut ilmi tarpeeksi selvästi: venäläiset eivät ole tervetulleita! Niin kauan kuin se sekopää Putler hallitsee maatanne, Teidän on varmaan turvallisempaa pysyä Venäjällä ja kaikkien muiden pysyä Venäjän ulkopuolella. Venäläiset eivät todellakaan ole tervetulleita Ukrainaan (Krim) tai Syyriaan, eikä mihinkään sivistyneeseen maahan. Pahoittelut, mutta Teidän täytyy ensin hankkiutua eroon siitä hullusta, mies kirjoitti englanninkielisessä viestissään
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005624893.html
Onks tää ny vihapuhetta:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Liekkö Rebekalta lähtenyt viinaksien kanssa käsistä homma ja sit on eksytty ylilaudalle... Rebekka jos näet tämän ni mene nukkumaan ! Sit ota lomaa kuten se eräs papitar teki ni ehkä se olo siitä vähän helpottuu... Hakemalla hakee sontaa jos pitää ylilaudalla aikaansa kuluttaa. Toki jokainen saa harrastaa rauhassa ja Rebekka ilmeisesti tykkää lukea itsestään juttuja.
 
Back
Top