#vihapuhe

Eikai tuota fb:ssä ole mikään välttämättömyys olla omalla nimellä. Ihan sinne voit keksiä itse sen nimesi. Kunhan sinne tunnistaudutaan jollain pankkitunnuksilla tai mobiillivarmenteella sitten voisit toriin verrata sitä. Mut voisi olla aika hiljaista sieläkin silloin. Tosin en tiedä nykymenosta itse siel ku en ole sille paikalle aikaani uhrannut muutamaan vuoteen.
 
Facebookia kontrolloinut poliisi oli kiinittänyt huomiota naisen kommenttiin

Funtsikaa että "facebookia kontrolloiva poliisi" on oikeasti olemassa, ja kyttää pienituloisten, turhautuneiden tavallisten kansalaisten tunteenpurkauksia.

Uskon että kuvioon kuuluu näiden nettigestapomiesten täydellinen anonymiteetti. Heillä kun on täysi vapaus valita mihin puuttua ja mikä jättää huomiotta, mistä huomauttaa julkisesti tai yksityisesti, sen sijaan että lätkäisee siivoojalle kuukauden nettotulot sakkoa uhrittomasta rikoksesta. Kuvitelkaa kaikkein syyläisin, vittumaisin foorumikyrpä poliisin valtuuksilla niin lähellä totuutta ollaan. Rajaton valta, kasvottomana. Tuhota ihminen, tehdä tästä rikollinen ja väärinajattelija. Siivooja on varoittava esimerkki. Todellinen kohde on poliittisesti aktiivinen, valistunut kansalainen.

Joku päätyy vielä lautoihin tuolla menolla.
 
Eikai tuota fb:ssä ole mikään välttämättömyys olla omalla nimellä. Ihan sinne voit keksiä itse sen nimesi.
Minä olin salanimellä fasessa ja hyvin meni jokunen vuosi mutta tämän vuoden alussa tuli vaatimus todistaa että olen se ketä väitän. Eli fase vaati lähettämään kopio passista tai jostain muusta missä on sama nimi jolla fasessa esiinnyin. Koska olin salanimellä enkä siis pystynyt todistamaan niin tili lakkautettiin.
 
Minä olin salanimellä fasessa ja hyvin meni jokunen vuosi mutta tämän vuoden alussa tuli vaatimus todistaa että olen se ketä väitän. Eli fase vaati lähettämään kopio passista tai jostain muusta missä on sama nimi jolla fasessa esiinnyin. Koska olin salanimellä enkä siis pystynyt todistamaan niin tili lakkautettiin.
Uutta tiliä kehiin, kyllä sitä aina kerkeää enemmän tilejä luomaan kun ne kerkeää sulkemaan. :) Toki uusi sähköposti ja IP käyttöön.
 
Minä olin salanimellä fasessa ja hyvin meni jokunen vuosi mutta tämän vuoden alussa tuli vaatimus todistaa että olen se ketä väitän. Eli fase vaati lähettämään kopio passista tai jostain muusta missä on sama nimi jolla fasessa esiinnyin. Koska olin salanimellä enkä siis pystynyt todistamaan niin tili lakkautettiin.

Oho! :oops: Väärällä nimellä täälläkin mennään mutta vielä ei ole tuollaista pyyntöä tullut.
 
Onneksi en ole sellaisilla työmarkkinoilla joilla someprofiili olisi pakollinen. Jos olisin, pitäisi olla tykkäävinään kaikesta paskasta ja jakaa turhanpäiväisyyksiä. Ikinä ei saisi ottaa kantaa mihinkään. Ei kiitos. Peruutin facen 5 v sitten, seuraavaksi luovuin googlesta ja chromesta. Androidin vuoksi on kuitenkin naimisissa googlen kanssa joten seuraavalla laitteella en käytä enää mitään aikaisempia profiilejani. Tämäkin nimimerkki kuolee silloin.

Se että somesovellus vaatii henkilöpapereita on selvä merkki hypätä pois.
 
Asenne t-paitoja aina pitää olla, vaikkei Che'stä mitään tietäisikään. Onhan monella Ramones-paitakin, vaikkei ole niitä koskaan kuunnellut. Mutta niitä saa marketeista.
Joo, paita on aina viesti ja kannattaisi selvittää.

.

Prismasta sai hetken aikaa pastellivärisiä Che-paitoja. Hyi helvetti...

Kaksinaismoralistisen ironian huipentumia lienee Che-paitainen jäby vaatimassa, että Robert E. Leen patsas siirretään pois, koska kyseinen historiallinen hahmo on maalailtu jälkikäteen paljon paremmaksi ihmiseksi kuin hän oikeasti oli.

Kunnon Che-paita olisi tällainen:
Chethulhu-T-Shirt%20TSHIRT-WPHjow-53361[1].jpg
 
Komia on. Harppi, vasara ja lähes suorakulma. Millä virallisesti näitä symboleita peeusteltiin? Vapaamuurareilla juuri noihin symboleihin fiksaatio. Siispä miksi ddr logo muodostuu juuri niistä? Ohhih, offtopik.
 
Hähää mull onkin aito Hizbollah-paita...
 
Olen saanut jostain käsityksen, että Vaara olisi ollut jossain pikku "pannassa" mielipiteidensä vuoksi?
Nyt on ilmeisesti valo löytynyt..

https://www.satakunnankansa.fi/viih...-outin-herasin-yolla-omaan-huutooni-201055898


https://www.is.fi/musiikki/art-2000000667886.html


https://www.iltalehti.fi/viihde/2011070514006815_vi.shtml

Ei, kyllä se taitaa edelleenkin miltei Hitler olla...

(Mielestäni tämä allanäkyvä twitter-pätkä on toisen keskustelijan osalta pahimman luokan nettikiusausta itse asiassa)

nimetön.jpg

Ja kehtaa pahis vielä nauraa sille, kun tiedostavat ja hyvät nuoret ottavat kantaa paremman väkivallan puolesta:

nimetön2.jpg

Edit: Jos puhutaan todellisesta MONIKULTTUURISUUDESTA, ei yhteiskuntamallina jossa varsin monokulttuurisille, usein kyseenalaisin humanitäärisin perustein maahan otetuille tyypeille luodaan kilvan eriarvoista asemaa vaan "kulttuurien kohtauspaikkana", niin minäkin tykkään siitä. Siis vaikkapa siitä, kun Lappeenrannan satamassa on kesäpäivänä vaikka minkämaalaisia ihmisiä tarjoilemassa kulttuuriensa ruokia ym. Maailma kylässä on kiva juttu ja rikkaus. Valitettavasti Maailma kelassa on kuvaavampi nimitys nykykäytännöillä. Varmaan Vaarakin kujeili tuolla ilmaisulla.
 
Tässä mielenkiintoinen viesti venäläiseltä "äärioikeisto" asiantuntijalta... kenen pussiin pelataan..:unsure::unsure::unsure:
(kenen etu on Nato maiden sopimuksiin nähden alimitoitetut investoinnit)

Käytännön tasolla Trumpin hallinto on vahvistanut ja vahvistaa NATOa Euroopassa. Obaman kauniit puheet ja lupaukset tuudittivat monta maata taas rennosti unille asian suhteen. Sopimustasolla mikään ei kuitenkaan ole muuttunut. Ja kun rähinä alkaa, niin yksi prikaati valmiina, kalustettuna, harjoitelleena Baltiassa on arvokkaampi kuin 10 prikaatia Atlantin valtameren toisella puolella, mm. poliittinen riski huomioiden.

-Löysät vapaamatkustajat alkavat panostaa NATOn eurooppalaiseen voimaan. Obaman salonkikelpoiset pyynnöt eivät toimineet.
-USA:n joukkojen kasvava presenssi Itä-Euroopassa on jatkunut häiriöttä
-"Sivustavahtimme" Ukraina on saanut -vihdoin viimein- tappavaa aseistusta Venäjän armeijaa ja niiden tukemia rosvojoukkoja vastaan

Mistä tulee tuo halu laskea Trump samalle tasolle Putinin kanssa?

Toinen on murhauttanut julmasti vastustajiaan, hyökännyt törkeästi naapurimaihinsa ja anneksoinut niistä osia, hyvin todennäköisesti räjäyttänyt oman maansa kansalaisia sänkyihinsä niiden kerrostalopommien tapauksessa.

Ja toinen käyttäytyy röyhkeästi ja öykkäröi, rikkoo kaikenlaisia vakiintuneita tapoja eikä ole aina salonkikelpoinen. Tämä on tietysti se paljon pahempi mies.
 
Mosambik on tietysti ihan oma juttunsa. Kuokitaan pottuja, lueskellaan kirjaa ja sitten roiskitaan toisia Kalashnikovilla. Jos ei osu tai ammukset loppuu, niin pistin on valmiina kiinni.

900px-Flag_of_Mozambique.svg[1].png
 
Back
Top