Paljonko tarvitaan ääniä eurovaaleissa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oikein kunnon "lapset hiekkalaatikolla" meininkiä oikeudessa... "mutku mutku äiti, toi alotti!"..
Jos ja kun tuo Lokka käy noin pahasti näiden hermoille niin ehkä noita pitäisi palkita yhdellä kaudella Lokkaa... Europarlamentilla mitään virkaa ole muutenkaan.
Paljonko tarvitaan ääniä eurovaaleissa?
Ja toisin päin, miten tämä tapaus ei yhtäkkiä ole äärioikeistolaisen vihaideologian tekoon ajama tyyppi, mutta muslimien kohdalla kyllä on aina kyse islamista. Ei Halla-aho tietenkään tämän kiemurtelunsa kanssa ole yksin. USA:n presidentillä on ihan sama kusi sukassa. Kun muslimi tekee terrori-iskun, niin n. 3 sekuntia sen jälkeen twitteri pursuu islamistien syyttämistä iskusta. Tämän iskun kohdalla hän on sen sijaan ollut hipihiljaa motiiveista, vaikka esittikin suruvalittelut Uuden-Seelannin pääministerille.Tämä. Halla-ahon sarkasmia samaan asiaan mitä itsekin ihmettelin. Miten tämä tapaus ei yhtä-äkkiä ole yksittäinen syrjäytyneen mielenterveyspotilaan teko, kun aiemmissa tapauksissa sitä on aina kaupattu.
Olin jo aikaisemmin kuitannut tuon havainnon oikeaksi. Itse et kommentoinut Pew:n tutkimusta, edes "rajat kiinni"- skenaarion vaikutusta, mikä ei tosin yllätä.Et vastannut lainkaan kirjoittamaani. Kyse ei ollut siitä, mikä muslimien maahanmuuton suuruus on, vaan siitä, että Halla-aho esitti vääristellyn kuvan siitä käyttäen tilastoa, johon sisältyi paljon muutakin kuin muslimit. Jos hän olisi esittänyt vaikkapa nuo nyt esiinkaivamasi luvut, niin minulla ei olisi ollut mitään sen suhteen urputtamista. Hän kuitenkin käytti lukuja, jotka näyttivät trendin luokkaa 2-3 kertaa isompana. Asioiden vääristely on tyypillistä populistipoliitikkojen tyyliä. Trump on tämän linjan ehdoton ykkönen.
Ok, et selvästikkään ole ymmärtänyt twiitin pointtia mutta hyvää kevään odotusta kuitenkinJa toisin päin, miten tämä tapaus ei yhtäkkiä ole äärioikeistolaisen vihaideologian tekoon ajama tyyppi, mutta muslimien kohdalla kyllä on aina kyse islamista. Ei Halla-aho tietenkään tämän kiemurtelunsa kanssa ole yksin. USA:n presidentillä on ihan sama kusi sukassa. Kun muslimi tekee terrori-iskun, niin n. 3 sekuntia sen jälkeen twitteri pursuu islamistien syyttämistä iskusta. Tämän iskun kohdalla hän on sen sijaan ollut hipihiljaa motiiveista, vaikka esittikin suruvalittelut Uuden-Seelannin pääministerille.
Kuinka moni täällä pystyy sanomaan seuraavan:
Muslimien tekemissä terrori-iskuissa ääri-islamistien saarnaamalla propagandalla on ollut merkittävä rooli ja
Tämän ja Breivikin iskun motivaattorina on ollut äärioikeistolainen vihapropaganda.
Jos pystyt sanomaan vain yhden, muttet toista, niin et eroa sen puoleen vasemmistojournalisteista kuin Halla-ahosta ja Trumpistakaan.
Voidaan tietenkin sanoa, että molemmissa ryhmissä tekijöillä "viiraa päästä", mutta minusta se ei ole riittävä selitys iskuihin.
Minusta Halla-ahon pointti on se, että jotkut tahot muslimin tehdessä terrori-iskun sanovat, että kyse oli yksityistapauksesta, jolla ei ollut mitään yhteyksiä maailman toiselle puolelle, vaikka Halla-ahon mielestä tämä ei päde ja sen sijaan kytköksiä on. Tämän suhteen hän voi hyvinkin olla oikeassa.Ok, et selvästikkään ole ymmärtänyt twiitin pointtia mutta hyvää kevään odotusta kuitenkin
Tässä tätä Lokan casea seuratessa ja maalittamista pohtiessa voi myös samalla pohtia ja muistella Laura Huhtasaaren roolia, kun hän (opettajataustalla vielä) maalitti yksittäisen suomalaisen peruskoulun kannattajilleen. Mutta miksi ei, sehän oli toiminut hyvin Saksassakin sisarpuolueella. Kopioidaan siis tännekin, eikö niin.
Mitä tuosta pitäisi kommentoida? Menneisyyttä ja nykyistä tilaa koskevat luvut pitänevät paikkaansa. Projektioista voisi vääntää enemmänkin, mutta se ei ole tämän ketjun aihe, joten jääköön.Olin jo aikaisemmin kuitannut tuon havainnon oikeaksi. Itse et kommentoinut Pew:n tutkimusta, edes "rajat kiinni"- skenaarion vaikutusta, mikä ei tosin yllätä.
Minun tuntemani opettajat omista lukioporukoistani ovat kaikki enemmän tai vähemän oikeistolaisiaPointti kai kuitenkin oli nostaa esiin peruskoulujen vasemmistolaiset opetusuunnitelmat ja sisällöt.
Serkun vaimo on opettaja, melkein kaikki hänen kollegansa joita olen tavannut ovat olleet marxilaisesti ajattelevia, syystä että vasemmisto on vuosikymmeniä pyrkinyt vaikuttamaan tällä sektorilla.
Sama kuva on jäänyt omilta kouluvuosilta, lukemattomia väittelyitä opettajien kanssa historian tulkinnoista ja mielipiteen muokkauksesta.
En puolustele mitään, viittaan tutkimukseen. Sama asia näkyy suomalaisista tilastoista(syntyvyys ero).Mitä tuosta pitäisi kommentoida? Menneisyyttä ja nykyistä tilaa koskevat luvut pitänevät paikkaansa. Projektioista voisi vääntää enemmänkin, mutta se ei ole tämän ketjun aihe, joten jääköön.
Mitä sinun kommentointiisi tulee, niin sen sijaan, että sanoisit, että Halla-aho on yksinkertaisesti väärässä käyttäessään tarkoituksella harhaanjohtavia lukuja, niin lähdet tuollaiseen "mut on ne nyt kuitenkin tänne tulossa" -puolusteluun. Et ymmärrä sitä, että Halla-aho tarkoituksella käyttää paljon todellisuutta suurempaa muslimien maahanmuuttoa kuvaavia lukuja oman sanomansa levittämiseen ja luottaa siihen, että sitten kun ne jossain joku kyseenalaistaa, niin paikalle pomppaa hänen puolustajiaan, jotka esittävät vähempää muslimien maahanmuuttoa kuvaavia lukuja perusteena sille, miksi Halla-aho nyt kuitenkin on oikeassa. Se, mitä jää käteen, on se, että Halla-ahon alunperin esittämät luvut jäävät elämään ja niihin sitten palataan taas vähän ajan kuluttua ja sitten käydään läpi sama tanssi. Halla-aho tietää itse tasan varmasti niihin esittämiinsä lukuihin liittyvät ongelmat. Kyse ei siis ole mistään tahattomasta "oho, en ottanutkaan tuota huomioon, kiitos korjauksesta" -virheestä.