#vihapuhe

Perkele, verkostomme ja salaliittomme on paljastunut.
Noh, onhan se parempi että me mouhoamme täällä eikä toimita kadulla, puistoissa ja rannoilla...

"We shall go on to the end. We shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our island, whatever the cost may be. We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender "
 
Integroituvatko islamilaiset maahanmuuttajat hyvin vai eivät?
Mistä tämä johtuu ja kuka siitä on vastuussa?
Kannattaako tätä maahamuuttoa jatkaa?
Onko islamilaisia maahanmuuttajia tullut vuoden 1991 jälkeen 355 000 (kuten Halla-aho implikoi puhuessaan vieraskielisten määrän kasvusta) tai 250 000 (kuten hansai eksplisiittisesti väitti ja sinä olet soittanut toista viulua)?
 
Osoittaisi avarakatseisuutta jos ammentaisit esimerkkisi vaikkapa muhamettilaisista nuorturkkilaista kansallissosialistien sijaan, varsinkin kun tämä maailman rauhantahtoisin uskontokunta on viestiesi mukaan tässä sylkykuppina. Tai niin mukavista somaleista, jotka ovat järjestelmällisillä terrori-iskuilla ja joukkomurhilla muuttaneen Somalian 100% muhamettilaiseksi 'valtioksi', jota se ei vielä puoli vuosisataa sitten ollut.

Minulle on ihan sama, mistä esimerkit kaivetaan. Käytin natseja esimerkkinä vain siksi, ettei asiaa pyyhittäisi sivuun sillä, että "no, kyllähän ne ählämit, mutta eivät sivistyneet eurooppalaiset". Minun teesini on se, että missä tahansa on ihmiset mahdollista ainakin johonkin mittaan saada systemaattisella valheellisella propagandalla aivopestyä uskomaan valheisiin ja sitten toimimaan julmasti toisia ihmisryhmiä vastaan sen johdosta. Natsit ovat tässäkin hyvä esimerkki siksi, että heitä systemaattisempaa kansanmurhaa saa hakea. Mutta olen siis heidän lisäksi maininnut tutsit Ruandassa ja serbit Bosniassa. Nämä otin sen vuoksi, että ne ovat suht lähimenneisyydestä, joten kyse ei ole mistään muinaishistoriaan jääneestä kansanperinteestä. Varmasti muitakin löytyy. En tiedä, miksi kutsut islamia "maailman rauhantahtoisimmaksi uskontokunnaksi". Sitä se ei missään nimessä ole, ja ISIS (jonka propagandaa olen myös käyttänyt esimerkkinä) on tästä hyvä esimerkki. Sitä julmempaa poppoota ei varmaan maailmasta löydy ja se nojaa tietenkin jutuissaan paljonkin islamin opetuksiin.

En vain ymmärrä, mitä tässä eri ideologioiden pahuuden nokittelussa saavuttaisimme. Minulle riittää se, että melkein mitä tahansa ideologiaa on mahdollista käyttää ihmisten lietsomiseen vihaamaan toisia ihmisiä niin, että ovat valmiit mitä julmimpiin tekoihin. Ja oleellista on se, että ne ideologioiden puhemiesten valheet kyseenalaistetaan, missä niitä vaan tapaamme. Tässä ketjussa vain tuntuu siltä, että äärioikeiston juttuihin ei saa koskea kuin silkkihansikkain.

Jos et tajua miksi venäläiset ovat 'erikoisasemassa' mitä tulee vieraisiin ja haitallisiin ulkomaalaisryhmiin Suomessa,

Siis minun pointtini on ollut se, että suhteessa siihen älämölöön, mitä Halla-aho ja hänen opetuslapsensa saavat aikaan muslimeista, venäläiset a) suurempana ja ennen kaikkea monoliittisempana ryhmänä ja b) oikeasti potentiaalisena strategisena uhkana Suomen valtion olemassaololle, saavat minimaalisesti krtiiikkiä kohdakseen. Huvittavaa on myös se, että minuakin on ehditty täällä jo ehditty Putinin trolliksi solvata. Eli jos on sitä mieltä, että muslimit saavat kohtuuttoman paljon huomiota määräänsä nähden maahanmuuttokriittisten höpinöistä, on Putinin trolli.
 
Siis minun pointtini on ollut se, että suhteessa siihen älämölöön, mitä Halla-aho ja hänen opetuslapsensa saavat aikaan muslimeista, venäläiset a) suurempana ja ennen kaikkea monoliittisempana ryhmänä ja b) oikeasti potentiaalisena strategisena uhkana Suomen valtion olemassaololle, saavat minimaalisesti krtiiikkiä kohdakseen. Huvittavaa on myös se, että minuakin on ehditty täällä jo ehditty Putinin trolliksi solvata. Eli jos on sitä mieltä, että muslimit saavat kohtuuttoman paljon huomiota määräänsä nähden maahanmuuttokriittisten höpinöistä, on Putinin trolli.
17 kertaisesti, kuulemma..jonkin tilaston mukaan.
 
Onko islamilaisia maahanmuuttajia tullut vuoden 1991 jälkeen 355 000 (kuten Halla-aho implikoi puhuessaan vieraskielisten määrän kasvusta) tai 250 000 (kuten hansai eksplisiittisesti väitti ja sinä olet soittanut toista viulua)?

Et vastaa kysymyksiin.


Olen sanonut luvun 150.000, voit tarkistaa.
Lisäksi on yhteisesti todettu että venäläisten tai muidenkaan ryhmien kantaväestön ohittava maahanmuutto ei kuullosta hyvältä.
 
Suosittelen lukemaan Janne Ranisen kirjan: "De kallar mig Solvallamördaren". Taitaa tuosta olla myös suomenkielinen versio. En tiedä, kuinka sanasta sanaan on käännetty. Se kirvoitti ajattelemaan omalle kohdalle sellaista lapsuutta, jossa olisi elänyt vieraan maan kansalaisena ja erilaisella kotikielellä kuin ympäröivä maailma. Sellaista lapsuutta, jossa lähiympäristö tuottaa lapsen mieleen viestiä siitä, ettei ole tervetullut samalle hiekkalaatikolle.
 
Back
Top