Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
”Ruandassa puhe "torakoista" johti kansanmurhaan, ja aikanaan elinkautiseen vankeusrangaistukseen”, juristi muistuttaa.
Todella typerä mutta eihän "turvapaikanhakijat" ole kansanryhmä joten ihmisoikeusjuristi Scheinin vaatimus on samaa tuuleen huutamista.Kenellekään minun kommenttejani lukeneelle on tuskin epäselvää oma mielipiteeni pakolaisaallosta tai kansainvaelluksista yleensä.
Tältä taustalta luin koko puheenvuoron eduskunnan sivustolta. Mäenpään kommentti on typeryydessään omaa luokkaansa. Vatipää, joka pilaa idioottimaisuudellaan kaiken mahdollisen järkevän keskustelun asiasta ja antaa rajojen avaajille avaimet käteen.
Kauniisti sanottuna: Totaalinen idiootti.
Muttta tottahan se on että neekerit ja arabit ovat vieraslajeja Suomessa.
Muttta tottahan se on että neekerit ja arabit ovat vieraslajeja Suomessa.
Anter Yaşa
6 hrs ·
Saudi-Arabian mieshuoltajajärjestelmältä karanneiden naisten Twitter-tilit on jäädytetty. Myös heidän asiaansa julkisuuteen ajavat tilit ovat kohdanneet erikoisia toimenpiteitä Twitteriltä.
Twitterinhän omistaa Saudi.
https://qz.com/…/this-saudi-prince-now-owns-more-of-twitte…/
BUSINESSINSIDER.COM
Twitter mysteriously suspended several accounts linked to women who say they are refugees fleeing abuse in Saudi Arabia
Niin onkin. Mutta hekin ovat ihmisiä.
Ei vika ole heidän värissään, vaan heidän kulttuurissan ja tavoissaan. Sen takia minä henkilökohtaisesti vastustan maahanmuuttoa.
Minä olen lempannut vuosia banaania ja miljoonaa muuta tuotetta niin mustien kuin valkoistenkin kanssa. Olen ryypännyt mustien ja valkoisten kanssa. Ja tapellut sekä mustien että valkoisten kanssa ja heitä vastaan.
Minua ei kiinnosta paskaakaan ihmisen väri. Mutta jos joku tulee minulle selventämään jotain shariasta tai islamilaisesta kulttuurista suomessa, niin sitten meillä on ongelma.
Jokainen mies joka seisoo rivissä ja vannoo valan siniristilipulle on minun kirjoissani ok. Ja olen valmis sellaisen miehen kanssa menemään koko matkan. Olkoon värinsä mikä tahansa. Tuo vatipää joka tuollaista paskaa jauhaa ei saa ainakaan minulta minkäänlaista arvoa. Hän ei tee typerillä puheillaan muuta kuin kaivaa maata oikeutetun maahanmuuttokritiikin alta.
En minäkään näe asiassa mitään kummallista tai rasistista. Aivan vuorenvarmasti ovat vieraslajeja.
Eli olet sitä mieltä, etteivät tulokkaat kuulu Homo sapiens -lajiin?En minäkään näe asiassa mitään kummallista tai rasistista. Aivan vuorenvarmasti ovat vieraslajeja.
kyllä ne Homo sapies-lajia ovat, mutta vieraslaji tänne. Enkä minä rasisti ole, sanon vain totuuden. Hyväksyn kaikenlaiset ihmiset Suomeen ja Ruotsiin, jos he kunnioittavat maan lakeja, yrittävät elättää laillisin keinoin itsensä/perheensä ja hyväksyvät maan laillisen demokratian, eivätkä yritä syöttää mitään paskakulttuuria asuinmaahansa.Eli olet sitä mieltä, etteivät tulokkaat kuulu Homo sapiens -lajiin?
Samaa lajia mutta siltikin vieraslaji. Hyvin sanottu.kyllä ne Homo sapies-lajia ovat, mutta vieraslaji tänne
Vieraslajeja sallitaan niin kauan kunhan alkuperäisen lajin "parhaimmat yksilöt" eivät tunne itseään uhatuksi millään tavalla.
Näinhän asia on: "Vieraslajit ovat lajeja, jotka ovat levinneet luontaiselta levinneisyysalueeltaan uudelle alueelle ihmisen mukana joko tahattomasti tai tarkoituksella. Vieraslaji on ihmisen myötävaikutuksella ylittänyt luontaiset leviämisesteet, kuten mantereen, meren tai vuoriston."Samaa lajia mutta siltikin vieraslaji. Hyvin sanottu.