#vihapuhe

Typerä kommentti...kansanmurha käynnistymässä :oops:

Perussuomalaisten Mäenpää vertasi turvapaikanhakijoita ”vieraslajeihin” – Ihmisoikeusjuristi Scheinin vaatii syytettä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan
14.6.2019 18:25päivitetty 14.6.2019 18:25


”Ruandassa puhe "torakoista" johti kansanmurhaan, ja aikanaan elinkautiseen vankeusrangaistukseen”, juristi muistuttaa.

Perussuomalaisten kansanedustaja Juha Mäenpää vertasi keskiviikkona eduskunnan täysistunnossa turvapaikanhakijoita vieraslajeihin.
Vertaus oli puheenvuorossa, jossa Mäenpää viittasi syksyn 2015 pakolaisaaltoon. Kyseisin vuoden loppuun mennessä Suomesta haki turvapaikkaa yli 30 000 henkeä. Suurin osa heistä tuli Irakista, Afganistanista, Somaliasta ja Syyriasta.

Hän totesi muun muassa: ”Täällä hallitusohjelmassa on yksi hyvä kirjaus. Täällä lukee: Tehostetaan vieraslajien torjuntaa sekä lainsäädännöllä että torjuntatoimenpiteiden rahoitusta lisäämällä. Tämä valitettavasti lukee väärässä kohdassa.”

Hallitusohjelman kirjaus viittaa eläimiin ja todennäköisesti myös kasveihin.
Ihmisistä puhuminen eläiminä tai haitallisina kasveina viittaa siihen, että heillä ei ole samaa ihmisarvoa kuin puhujalla itsellään.

Ihmisoikeusjuristi Martin Scheininin mielestä Mäenpään kommentti täyttää rikoksen tunnusmerkit.

”Poliisin tulee antaa asia syyttäjälle rikoslain 11:10 (kiihottaminen kansanryhmää vastaan) nojalla. Syyttäjän tulee hakea eduskunnan suostumusta syytteen nostamiselle”, hän kirjoitti Twitterissä.

Lisäksi moiset puheet lähenevät Scheininin mielestä jo kansanmurhan valmistelua.

”Ruandassa puhe "torakoista" johti kansanmurhaan, ja aikanaan elinkautiseen vankeusrangaistukseen”, Scheinin kirjoitti.

Moitteita sai myös Juha Eerola(ps). ”Varapuhemies Juho Eerola (ps) ei puuttunut asiaan, vaikka PL 31 § nojalla olisi pitänyt.”
Scheinin viittaa pykälään, jonka mukaan ”Kansanedustajan tulee esiintyä vakaasti ja arvokkaasti sekä loukkaamatta toista henkilöä. Jos kansanedustaja rikkoo tätä vastaan, puhemies voi huomauttaa asiasta tai kieltää edustajaa jatkamasta puhetta.”

 
”Ruandassa puhe "torakoista" johti kansanmurhaan, ja aikanaan elinkautiseen vankeusrangaistukseen”, juristi muistuttaa.

Nyt Scheinilla ihan vähän keulii. Tuo sanahan varmaan oli ainoa syy kansanmurhaan ja Suomi on käsittääkseni vielä askeleen Ruandaa sivistyneempi paikka.

Juristihan tuossa vihjaa julkisesti kansanmurhan valmistelusta, olisikohan Mäenpäällä syytä loukkaantua ja hakea vappusatanen kunnianloukkauksesta.
 
Kenellekään minun kommenttejani lukeneelle on tuskin epäselvää oma mielipiteeni pakolaisaallosta tai kansainvaelluksista yleensä.

Tältä taustalta luin koko puheenvuoron eduskunnan sivustolta. Mäenpään kommentti on typeryydessään omaa luokkaansa. Vatipää, joka pilaa idioottimaisuudellaan kaiken mahdollisen järkevän keskustelun asiasta ja antaa rajojen avaajille avaimet käteen.

Kauniisti sanottuna: Totaalinen idiootti.
 
Kenellekään minun kommenttejani lukeneelle on tuskin epäselvää oma mielipiteeni pakolaisaallosta tai kansainvaelluksista yleensä.

Tältä taustalta luin koko puheenvuoron eduskunnan sivustolta. Mäenpään kommentti on typeryydessään omaa luokkaansa. Vatipää, joka pilaa idioottimaisuudellaan kaiken mahdollisen järkevän keskustelun asiasta ja antaa rajojen avaajille avaimet käteen.

Kauniisti sanottuna: Totaalinen idiootti.
Todella typerä mutta eihän "turvapaikanhakijat" ole kansanryhmä joten ihmisoikeusjuristi Scheinin vaatimus on samaa tuuleen huutamista.
 
Muttta tottahan se on että neekerit ja arabit ovat vieraslajeja Suomessa.

Niin onkin. Mutta hekin ovat ihmisiä.

Ei vika ole heidän värissään, vaan heidän kulttuurissan ja tavoissaan. Sen takia minä henkilökohtaisesti vastustan maahanmuuttoa.

Minä olen lempannut vuosia banaania ja miljoonaa muuta tuotetta niin mustien kuin valkoistenkin kanssa. Olen ryypännyt mustien ja valkoisten kanssa. Ja tapellut sekä mustien että valkoisten kanssa ja heitä vastaan.

Minua ei kiinnosta paskaakaan ihmisen väri. Mutta jos joku tulee minulle selventämään jotain shariasta tai islamilaisesta kulttuurista suomessa, niin sitten meillä on ongelma.

Jokainen mies joka seisoo rivissä ja vannoo valan siniristilipulle on minun kirjoissani ok. Ja olen valmis sellaisen miehen kanssa menemään koko matkan. Olkoon värinsä mikä tahansa. Tuo vatipää joka tuollaista paskaa jauhaa ei saa ainakaan minulta minkäänlaista arvoa. Hän ei tee typerillä puheillaan muuta kuin kaivaa maata oikeutetun maahanmuuttokritiikin alta.
 
Rahalla saa propagandan lisäksi sensuuria.

6 hrs ·

Saudi-Arabian mieshuoltajajärjestelmältä karanneiden naisten Twitter-tilit on jäädytetty. Myös heidän asiaansa julkisuuteen ajavat tilit ovat kohdanneet erikoisia toimenpiteitä Twitteriltä.
Twitterinhän omistaa Saudi.
https://qz.com/…/this-saudi-prince-now-owns-more-of-twitte…/

BUSINESSINSIDER.COM

Twitter mysteriously suspended several accounts linked to women who say they are refugees fleeing abuse in Saudi Arabia
 
Niin onkin. Mutta hekin ovat ihmisiä.

Ei vika ole heidän värissään, vaan heidän kulttuurissan ja tavoissaan. Sen takia minä henkilökohtaisesti vastustan maahanmuuttoa.

Minä olen lempannut vuosia banaania ja miljoonaa muuta tuotetta niin mustien kuin valkoistenkin kanssa. Olen ryypännyt mustien ja valkoisten kanssa. Ja tapellut sekä mustien että valkoisten kanssa ja heitä vastaan.

Minua ei kiinnosta paskaakaan ihmisen väri. Mutta jos joku tulee minulle selventämään jotain shariasta tai islamilaisesta kulttuurista suomessa, niin sitten meillä on ongelma.

Jokainen mies joka seisoo rivissä ja vannoo valan siniristilipulle on minun kirjoissani ok. Ja olen valmis sellaisen miehen kanssa menemään koko matkan. Olkoon värinsä mikä tahansa. Tuo vatipää joka tuollaista paskaa jauhaa ei saa ainakaan minulta minkäänlaista arvoa. Hän ei tee typerillä puheillaan muuta kuin kaivaa maata oikeutetun maahanmuuttokritiikin alta.

Meillä on aika sama linja.
 
Eli olet sitä mieltä, etteivät tulokkaat kuulu Homo sapiens -lajiin?
kyllä ne Homo sapies-lajia ovat, mutta vieraslaji tänne. Enkä minä rasisti ole, sanon vain totuuden. Hyväksyn kaikenlaiset ihmiset Suomeen ja Ruotsiin, jos he kunnioittavat maan lakeja, yrittävät elättää laillisin keinoin itsensä/perheensä ja hyväksyvät maan laillisen demokratian, eivätkä yritä syöttää mitään paskakulttuuria asuinmaahansa.
 
Kuten on tullut todettua, Persuissa on kaksi linjaa ja tälle toiselle "väärältä näyttävä", mutta suomalaissyntyinen, suomalaisen kulttuurin, kielen, ja tavat omaksunut henkilö on rikkakasvi, joka voidaan poistaa, kunhan poliittinen tilanne sen sallii; lyhyesti sanottuna heidän linjansa on seuraava: Suomessa saa asua ainoastaan valkoihoisia suomalaisia. Eli ihan rasisteja puhtaimmillaan. Näyttää, että näitä on pesiytynyt myös kansanedustajatasolle. Ilmeisesti sulkia tulee vilahtelemaan hattuun eduskuntakauden kuluessa vielä useita.

edit: Tämän maltillisemman linjan (esim @inscout ) ymmärrän, koska sen takana on tiettyä kylmää logiikkaa, vaikkakaan en ole tämän persujen virallisenkaan maahanmuuttolinjan kanssa täysin samaa mieltä. Sitten tää rotutohtorointi on jo ihan puhdasta jalopaskaa.
 
Viimeksi muokattu:
Vieraslajeja sallitaan niin kauan kunhan alkuperäisen lajin "parhaimmat yksilöt" eivät tunne itseään uhatuksi millään tavalla.

Näinhän se on. Ongelma tietenkin piilee siinä, että eri yhteiskuntaluokkiin kuuluvilla ihmisillä on eri uhat. Ylemmän korkeakoulun käynyt ”eliitti” ei koe maahan tulevaa, taksi- ja bussikuskiksi, siivoojaksi ja hoitajaksi työllistyvää kehitysmaan kansalaista uhaksi. He eivät kilpaile samoista työpaikoista eivätkä he kilpaile samoista asunnoista samoilla asuinalueilla. Tällainen maahantulija uhkaa vain vastaaviin ammatteihin hakeutuvia kantasuomalaisia. Luulisin äänen kellossa muuttuvan, jos ne 30 000 tulijaa olisivatkin olleet oikeasti ns. huippuosaajia (eikä vain vasemmistomedian propagandassa) ja siellä olisi laadukasta koodaria tarjolla 30% pienemmällä palkalla. Sitten alkaisi ”eliittiäkin” kuumottaa.
 
Samaa lajia mutta siltikin vieraslaji. Hyvin sanottu.
Näinhän asia on: "Vieraslajit ovat lajeja, jotka ovat levinneet luontaiselta levinneisyysalueeltaan uudelle alueelle ihmisen mukana joko tahattomasti tai tarkoituksella. Vieraslaji on ihmisen myötävaikutuksella ylittänyt luontaiset leviämisesteet, kuten mantereen, meren tai vuoriston."

Olisiko Tulokaslaji ehkä parempi määritelmä? "Tulokaslajit puolestaan tulevat maahamme omin voimin luonnollisesti leviämällä. Yleensä vieraslajit sopeutuvat huonosti uuteen elinympäristöönsä ja tuhoutuvat nopeasti. Joissakin tapauksissa vieraslajit kuitenkin menestyvät, muodostavat lisääntyvän kannan ja vakiintuvat osaksi uutta elinympäristöään.Jotkin vieraslajeista menestyvät erityisen hyvin ja ovat huomattava uhka aiheuttaessaan vakavaa vahinkoa alkuperäislajeille, ekosysteemeille, viljelykasveille, metsätaloudelle tai muille elinkeinoille. Ne voivat myös aiheuttaa huomattavaa taloudellista haittaa vaikuttamalla ihmisten, eläinten tai kasvien terveyteen tai kiinteistöjen arvoon. Haitat voivat myös olla sosiaalisia tai esteettisiä. Tällaisia selkeitä haittoja aiheuttavia vierasperäisiä lajeja torjutaan koko EU:n alueella ja niitä kutsutaan haitallisiksi vieraslajeiksi (EU)."

Sanoilla kikkailemalla tehdään lööppiuutisia. ;)
 
Back
Top