Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Siellä oman elämänsä asiantuntijoita kertomassa kuinka rautaristi on Euroopassa vihasymboli
"Musta tuntuu, niin onhan sen oltava totta".
Tuolla Redditissäkin näköjään kaikenlaista historioitsijaa ja asiantuntijaa kun "se on natsiversio rautarististä!".
Siihenhän tämä viimeisin liittyy. Kun ei polvistunut paskasakin edessä paskakuljettajan kehotuksesta.
Ok, kukas sitten on tuon konttauskampanjan primus motor?No eipä tuo Lewis Hamilton ainakaan lehtitietojen mukaan ollut vaatimassa muita kuskeja polvistumaan. Mitään pakkoa ei määrätty.
Ok, kukas sitten on tuon konttauskampanjan primus motor?
Itse en uskoisi, kaverihan vastustaa esimerkiksi rokotuksia joka kertoo ihan tarpeeksi. Kohun jälkeen otti hieman sanomisiaan takaisin, mutta hyvin vähän.Minä uskoisin tässä tapauksessa Hamiltonia
Luulisi eri tilaisuuksissa polvistuneita vituttavan, jos ovat seuranneet uutisia näistä rauhallisista protesteista
Eikö tuon kiusantekijän nimeä saada millään julki?
Vaikuttaa joltain henkilökohtaiselta kaunalta tms.
Onkohan reichssyyttäjäführerin henkilökohtaisia kavereita kun syyttäjäführer ajaa näin lapsellisia ja epätoivoisia keissejä?
Ja huuhkajat polvistuivat ennen ottelua...
Valtakunnansyyttäjä teki tutkintamääräyksen poliisille tarkastamatta ohjelmaa. Poliisi ei nähnyt mitään syytä. Toiviainen tekee isoja virheitä. Nimenomaan kiusaamista tämä on.
Virheitä tai sitten ei. Kiusaa yhtä poliitikkoa ja tulee kiusanneeksi myös koko kansakuntaa. Ehkä pitäisi kysellä motiiveja. Keinot on monet, jääkiekkojoukkueista kaasuputkiin ja ..
Eli Räsänen sanoi, että kaikki ovat syntisiä, ja koska tämä sisältää myös homot, niin se oli jotain vihapuhetta? Siitä huolimatta, että erikseen sanoi että kaikki ovat samalla viivalla, mikä sisältää myös homot.Valtakunnansyyttäjä teki tutkintamääräyksen poliisille tarkastamatta ohjelmaa. Poliisi ei nähnyt mitään syytä. Toiviainen tekee isoja virheitä. Nimenomaan kiusaamista tämä on. Syyttäjän typerä kiusaaminen on saanut minut kääntymään Räsäsen puolelle sananvapausasiassa, vaikka en edes pidä hänen kantaansa oikeana. Ei homous ole syntiä. Olen silti sitä mieltä, että ei ole väärin sanoa, että kaikki ihmiset seksuaalisesta suuntauksesta riippumatta ovat samalla viivalla Jumalan edessä, kaikki ovat arvokkaita, mutta myös syntisiä ja siksi tarvitsevat Jeesuksen sovitustyötä pelastuakseen iankaikkiseen elämään.
Näinhän Räsänen sanoi.
Nyt vain kaikki tunnustukselliset papit raastupaan saarnastuolista! Paitsi imaamit.
No kyllä ainakin tuo @Vonka n kursivoitu oli Räsäsen omaa tekstiä, mutta muissa kohden Räsänen on kyllä siteerannut Raamatusta suoraan asioita, joista on sitten nostettu äläkkä ja syyte. Ja perustuuhan tuo kursivoitukin täysin aika universaaliin kristilliseen tulkintaan Raamatun sanomasta.Eli Räsänen sanoi, että kaikki ovat syntisiä, ja koska tämä sisältää myös homot, niin se oli jotain vihapuhetta? Siitä huolimatta, että erikseen sanoi että kaikki ovat samalla viivalla, mikä sisältää myös homot.
Ja kaiken lisäksi tuo ei edes ole Räsäsen omaa tekstiä, vaan siinä siteerataan Raamattua.
No eipä tuo Lewis Hamilton ainakaan lehtitietojen mukaan ollut vaatimassa muita kuskeja polvistumaan. Mitään pakkoa ei määrätty.
Hamilton: I didn't insist drivers had to kneel in Austria
Lewis Hamilton has moved to clarify he was not the one pushing for Formula One drivers to kneel ahead of the Austrian Grand Prix, and he said everyone is entitled to opt against doing so if they wish.africa.espn.com
Kimi itse on todennut ihan yksiselitteisesti, että ilman muuta vastustaa rasismia, mutta varaa oikeuden päättää tällaisista asioista itse.