#vihapuhe

Siellä oman elämänsä asiantuntijoita kertomassa kuinka rautaristi on Euroopassa vihasymboli :cry:

"Musta tuntuu, niin onhan sen oltava totta".

Tuolla Redditissäkin näköjään kaikenlaista historioitsijaa ja asiantuntijaa kun "se on natsiversio rautarististä!".
 
Viimeksi muokattu:
Kuvataiteilija Tuori kritisoi poliittista modernia taidetta ja ahdasmielistä moraaliposeeraamista taidetta latistavana tekijänä.


Nyt Anna Tuoria on jo ihan kritisoitu äärioikeistolaisia teemoja toistelevaksi. Ihan vastuuton on, kun ei tee latteaa poliittista taidetta.
 
Siellä oman elämänsä asiantuntijoita kertomassa kuinka rautaristi on Euroopassa vihasymboli :cry:

"Musta tuntuu, niin onhan sen oltava totta".

Tuolla Redditissäkin näköjään kaikenlaista historioitsijaa ja asiantuntijaa kun "se on natsiversio rautarististä!".

Eiköhän Kimi ole rautaristikohun jälkeen sosiaalisen median "hyvisten" silmissä jo kiiluvasilmäinen natsi. Varsinkin kun syntilistalla on jo aiemmin se, ettei jäämies halunnut BLM:n hengessä polvistua.

5ccf2c6778b442e0ab3b10391cc040ea.jpg
 
Siihenhän tämä viimeisin liittyy. Kun ei polvistunut paskasakin edessä paskakuljettajan kehotuksesta.

No eipä tuo Lewis Hamilton ainakaan lehtitietojen mukaan ollut vaatimassa muita kuskeja polvistumaan. Mitään pakkoa ei määrätty.


Kimi itse on todennut ihan yksiselitteisesti, että ilman muuta vastustaa rasismia, mutta varaa oikeuden päättää tällaisista asioista itse.
 
Formuloitakin piti alkaa sotkea. Ei saanut edes maskia naamalleen kun piti antaa medialle kuva että kenen johdolla tässä mennään.
 
Viimeksi muokattu:
Eikö tuon kiusantekijän nimeä saada millään julki?

Vaikuttaa joltain henkilökohtaiselta kaunalta tms.

Onkohan reichssyyttäjäführerin henkilökohtaisia kavereita kun syyttäjäführer ajaa näin lapsellisia ja epätoivoisia keissejä?

Valtakunnansyyttäjä teki tutkintamääräyksen poliisille tarkastamatta ohjelmaa. Poliisi ei nähnyt mitään syytä. Toiviainen tekee isoja virheitä. Nimenomaan kiusaamista tämä on. Syyttäjän typerä kiusaaminen on saanut minut kääntymään Räsäsen puolelle sananvapausasiassa, vaikka en edes pidä hänen kantaansa oikeana. Ei homous ole syntiä. Olen silti sitä mieltä, että ei ole väärin sanoa, että kaikki ihmiset seksuaalisesta suuntauksesta riippumatta ovat samalla viivalla Jumalan edessä, kaikki ovat arvokkaita, mutta myös syntisiä ja siksi tarvitsevat Jeesuksen sovitustyötä pelastuakseen iankaikkiseen elämään.

Näinhän Räsänen sanoi.

Nyt vain kaikki tunnustukselliset papit raastupaan saarnastuolista! Paitsi imaamit.
 
Ja huuhkajat polvistuivat ennen ottelua...

Minä en polvistu kenenkään edessä enkä vastineeksi pyydä ketään polvistumaan minun edessä.

No vaimokkeen edessä voin joskus sen mieliksi polvistuakin, mutta vaadin kyllä vastineen ja sekin vaatii polvistumista :D
 
Valtakunnansyyttäjä teki tutkintamääräyksen poliisille tarkastamatta ohjelmaa. Poliisi ei nähnyt mitään syytä. Toiviainen tekee isoja virheitä. Nimenomaan kiusaamista tämä on.

Virheitä tai sitten ei. Kiusaa yhtä poliitikkoa ja tulee kiusanneeksi myös koko kansakuntaa. Ehkä pitäisi kysellä motiiveja. Keinot on monet, jääkiekkojoukkueista kaasuputkiin ja ..
 
Valtakunnansyyttäjä teki tutkintamääräyksen poliisille tarkastamatta ohjelmaa. Poliisi ei nähnyt mitään syytä. Toiviainen tekee isoja virheitä. Nimenomaan kiusaamista tämä on. Syyttäjän typerä kiusaaminen on saanut minut kääntymään Räsäsen puolelle sananvapausasiassa, vaikka en edes pidä hänen kantaansa oikeana. Ei homous ole syntiä. Olen silti sitä mieltä, että ei ole väärin sanoa, että kaikki ihmiset seksuaalisesta suuntauksesta riippumatta ovat samalla viivalla Jumalan edessä, kaikki ovat arvokkaita, mutta myös syntisiä ja siksi tarvitsevat Jeesuksen sovitustyötä pelastuakseen iankaikkiseen elämään.

Näinhän Räsänen sanoi.

Nyt vain kaikki tunnustukselliset papit raastupaan saarnastuolista! Paitsi imaamit.
Eli Räsänen sanoi, että kaikki ovat syntisiä, ja koska tämä sisältää myös homot, niin se oli jotain vihapuhetta? Siitä huolimatta, että erikseen sanoi että kaikki ovat samalla viivalla, mikä sisältää myös homot.

Ja kaiken lisäksi tuo ei edes ole Räsäsen omaa tekstiä, vaan siinä siteerataan Raamattua.
 
Eli Räsänen sanoi, että kaikki ovat syntisiä, ja koska tämä sisältää myös homot, niin se oli jotain vihapuhetta? Siitä huolimatta, että erikseen sanoi että kaikki ovat samalla viivalla, mikä sisältää myös homot.

Ja kaiken lisäksi tuo ei edes ole Räsäsen omaa tekstiä, vaan siinä siteerataan Raamattua.
No kyllä ainakin tuo @Vonka n kursivoitu oli Räsäsen omaa tekstiä, mutta muissa kohden Räsänen on kyllä siteerannut Raamatusta suoraan asioita, joista on sitten nostettu äläkkä ja syyte. Ja perustuuhan tuo kursivoitukin täysin aika universaaliin kristilliseen tulkintaan Raamatun sanomasta.
 
No eipä tuo Lewis Hamilton ainakaan lehtitietojen mukaan ollut vaatimassa muita kuskeja polvistumaan. Mitään pakkoa ei määrätty.


Kimi itse on todennut ihan yksiselitteisesti, että ilman muuta vastustaa rasismia, mutta varaa oikeuden päättää tällaisista asioista itse.

Minusta se menee jo vaatimiseksi siinä vaiheessa jos aikoo aiheeksi ottaa jonkun tietyn kuljettajan kanssa tämän aiheen. Ja näinhän tämä idiootti teki et meni puhumaa "BLM-paskaa" kuskille. Hamilton tuskin olisi ympäristöissä edes ellei Muuan Denis sitä ja perhettä ottanut siipiensä alle suojelukseen. Voisi edes polvistuessaan huutaa joka kerta "KIITOS HERRA-DENIS TÄSTÄ KAIKESTA". Hamiltonia saamme kiittää tästä kaikesta helvetin polvistelusta ja monesta muusta asiasta. Itse en vaa katso enää alku selemorinoita vaan tiedän milloin poistua paikalta hetkeksi. Toivottavasti tajuavat jättää äkkiä moisen järjestön tukemisen nopeasti. Nyt ois sauma pöpön takia takoa ennätyskatsoja määriä lajin kuin lajin mut osa ottanut ainakii älytöntä hittiä vain katsojissa ja arvatkaa mikä on syy ? NO tämä BLM-sonta. Mut omat on rahansa mitkä tuhlaavat nämä "heränneet" ihmiset.
 
Back
Top