Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan kirjoitti:Mulla on yks kirjaa nimeltään The armed forces of european union 2012-2013
ja siinä lukee näin
High readness (jager) brigade outline organisation
Brigade HQ
HQ Company
4 x Jager battalions
1 x Armoured battalion
1 x Artillery battalion
1 x Airdefence battalion
1 x Engineer battalion
Recce Company
ATGW Company
Log Company
Signal Company
Bodyguard kirjoitti:En kyllä heti hiffaa, miten tää kuuluis tähän topikkiin?
Hejsan kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:En kyllä heti hiffaa, miten tää kuuluis tähän topikkiin?
No RPG83 kirjoitti näin: Enkä itse taas ole vakuuttunut Valmiusprikaatien (Prikaati 2005) kokoonpanosta, kun niistä ei paljoa tarkkoja tietoa anneta ja kehutaan muunneltavuutta
Niin siksi laiton prikaati 2005 kokonpano siihen siitä kirjasta.
Bodyguard kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:En kyllä heti hiffaa, miten tää kuuluis tähän topikkiin?
No RPG83 kirjoitti näin: Enkä itse taas ole vakuuttunut Valmiusprikaatien (Prikaati 2005) kokoonpanosta, kun niistä ei paljoa tarkkoja tietoa anneta ja kehutaan muunneltavuutta
OK. Kyllä valmiusprikaatien standardikokoonpanon on saanut selville, ainakin se on ollut aikanaan Ilmatorjuntaupseerilehdessä. Mutta ne kokoonpanot siellä ovat vain standardikokoonpanoja. Artikkelissakin mainitaan, että nuo prikaatit on johdon ja huollon osalta varustettu siten, että ne pystyvät ottamaan johtoonsa aika läjän muitakin joukkoja. Siitä varmaan tulee se "muunneltavuus".
Creidiki kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:En kyllä heti hiffaa, miten tää kuuluis tähän topikkiin?
OK. Kyllä valmiusprikaatien standardikokoonpanon on saanut selville, ainakin se on ollut aikanaan Ilmatorjuntaupseerilehdessä. Mutta ne kokoonpanot siellä ovat vain standardikokoonpanoja. Artikkelissakin mainitaan, että nuo prikaatit on johdon ja huollon osalta varustettu siten, että ne pystyvät ottamaan johtoonsa aika läjän muitakin joukkoja. Siitä varmaan tulee se "muunneltavuus".
Eli Prikaatinkenraaleja ja everstejä on yli oman tarpeen jos vaikka pitää ottaa Naton nopean toiminnan joukot äkkiä kaskytykseen?
Bodyguard kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:En kyllä heti hiffaa, miten tää kuuluis tähän topikkiin?
Hejsan kirjoitti:Mitä tämä meinaa? High readness (jager) brigade outline organisation ?
Se on siitä kirjasta.
noska kirjoitti:Tuossa creidikin mallissa pisti silmään tuo ajatus että maakuntajoukkoihin kuuluvien ei tarvitsisi käydä inttiä Eikös tähän asti pääsyvaatimuksena sinne ole ollut nimenomaan että on intti käytynä?
Yksi houkutin mikä on saanut väkeä lähtemään kv-tehtäviin kautta aikain olisi verovapaan auton osto-oikeus. Mahtaisiko toimia tässä yhteydessä.