Keskustellaan Estoniasta salaliitto ketjussa ettei mene Amorellan kanssa sekaisin. Toki joku voi tehdä myös täysin oman lirpakkeen jos haluaa jutella Estoniasta vähemmän salaliitto linjalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toisesta tämän hetken mehukkaasta tarinasta on myös pihisemässä ilmat vauhdilla ulos.
Tässäkin kohtaa olisi ehkä syytä laittaa huoltovarmuuden mittasuhteet ja prioriteetit kohdilleen ja hoitaa perusasiat kuntoon, että miljardien hävittäjillä ja laivoilla olisi kriisin aikana jotain suojattavaa
Aika isot jäljet siellä Amorellan pohjassa on, paikalla käyneen kaverin mukaan 4-5 railoa. Lähtökohtaisesti nykyisten jättiristeilijöiden uittaminen ahtaassa saaristossa on vähintäänkin typerää ja parhaimmillaankin mauton tuulahdus 80-luvulta, jonka soisi jo loppuvan. Pienemmillä aluksilla ja kalliimmilla lipuilla matkassa olisi jotain loistoa ja alukset olisivat merikelpoisia laivoja. Borella tai Ukko-Pekalla Ruotsiin, ilman kiirettä...
Aika isot jäljet siellä Amorellan pohjassa on, paikalla käyneen kaverin mukaan 4-5 railoa. Lähtökohtaisesti nykyisten jättiristeilijöiden uittaminen ahtaassa saaristossa on vähintäänkin typerää ja parhaimmillaankin mauton tuulahdus 80-luvulta, jonka soisi jo loppuvan. Pienemmillä aluksilla ja kalliimmilla lipuilla matkassa olisi jotain loistoa ja alukset olisivat merikelpoisia laivoja. Borella tai Ukko-Pekalla Ruotsiin, ilman kiirettä...
Olen ollut tuollaisessa kelissä matkalla Tallinnasta-Helsinkiin. Muttei ollut mitään hätää kun olin vetänyt naama täyteen pahoinvointitabletteja.Tulee itku monelle Ukko-pekalla kun alkaa keliä olemaan.
Olen ollut tuollaisessa kelissä matkalla Tallinnasta-Helsinkiin. Muttei ollut mitään hätää kun olin vetänyt naama täyteen pahoinvointitabletteja.
Tulin Superstarilla ja siinä on keulassa se iso kahden kerroksen etuikkuna. Istuin siellä baarissa ja välillä oli kuin pesuoneessa kun koko se etuikkuna oli roiskeen peitossa.
Ilman tabletteja olisin oksentanut suolet ulos.
Valas-luokan aluksella olen melko vastaavassa myräkässä kerran ollut ja olihan se kokemus kun hetkittän kaikki kansirankenteet oli veden alla ja alus heilui kahteen suuntaan samaan aikaan. Lisätehot olisi silloin kelvannut.Olen ollut tuollaisessa kelissä matkalla Tallinnasta-Helsinkiin. Muttei ollut mitään hätää kun olin vetänyt naama täyteen pahoinvointitabletteja.
Tulin Superstarilla ja siinä on keulassa se iso kahden kerroksen etuikkuna. Istuin siellä baarissa ja välillä oli kuin pesuoneessa kun koko se etuikkuna oli roiskeen peitossa.
Ilman tabletteja olisin oksentanut suolet ulos.
Eli venäläisestä laivasta ei olla kaikesta huolimatta pudotettukkaan kivenlohkareita väylälle.