D
Deleted member 2762
Guest
Yleensä vihjaus sopivasta vastalahjasta voi auttaa.
Yritin jo lupailla uutta ompelukonetta, ei vielä tehonnut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä vihjaus sopivasta vastalahjasta voi auttaa.
Kokeile paistinpannua tai juoksumattoa...Yritin jo lupailla uutta ompelukonetta, ei vielä tehonnut
Paistinpannu käytettiin jo viime jouluna ja juoksumatosta saan vihat niskaani... Eiköhän tässä nyt jotain tule mieleen kun vähän aikaa muistelen emännän päivittelyjäKokeile paistinpannua tai juoksumattoa...
Tuli, joo, siksi poistin. Yritin matkanmittausvalineella tallettaa way-point -sarjan, jonka saa reittina nakymaan kartalle... mutta eihan se mitaan tallentanut (nakojaan gepseja kannattaa kayttaa tyopoydan aaressakin??).@salama-anteri Sinun linkille tuli varmaan jolku virhe.
Joku Victoria´s Secret-hepene? http://www.forum.fi/shops/-/shops/Vaatteet-ja-asusteet/319/Victoria-s-Secret
Ostin huopasyylingit pitkävartisiin sotasaappaisiin,onpa mukavat jalassa,käypi myös sisätossuina Samaan syssyyn ostin myös ensimmäisen kalvopuvun ja myös viimeisen samalla kertaa,kyllä perse hikoo ,kyllä se sarka vaan on minun vaate..
Osta parit m65 houst ja teetätä ompelijalla niistä isommat?Tekisi mieli ostaa Lekan sarkahousuja mutta siellä on vain pikkupoikien kokoja. Reilusti yli metri pitäisi olla vyötärö.
Kurkka Varustelekan sivuille, siellä on noita tummia.Mistä noita tummia sarkahousuja saa ostaa?
Mulla on myös sellanen reservi noita, että niillä pärjää muutaman hetkenOn tyylikkäät nämä tummat,ostin kasan näitä,kyllä kelpaa nyt kulkea
On tyylikkäät nämä tummat,ostin kasan näitä,kyllä kelpaa nyt kulkea
Mistäs sä pääsit mun perhealbumia tutkiin?Tässä @Justin Case ja @Woodsman ja kumppanit sinisissä sarkahousuissaan katsomassa kartasta, että missäspäin se Lätäseno oikein olikaan...