Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä käytän tätä polkiessa pyörää. Kevyemmällä pakkasella on sen päällä sarkainen verikauha päässä ja kovemmilla pakkasilla M/05 karvalakki.
Koska minulla lasit niin pidän suun ja nenän vapaana. Kyllä tämä huppu silti lämmittää kaulaa, niskaa, leukaa, poskia.
Acliman vihreä valkoinen taitaa olla paksumpi kuin tuo kuvan?Mulla veti lasit jäähän tänään vaikka ei ollutkaan huppua päässä. Tää lekan huppu on aika sopeva, löytyy myös tollanen Acliman huppu vihreä/valkoisena ja se on niin kuuma ettei tule juuri koskaan pidettyä.
Jep, se on tuplakankaalla.Acliman vihreä valkoinen taitaa olla paksumpi kuin tuo kuvan?
Mulla on tuollainen mallia Ilmavoimat, sininen. Jotenkin jäi ylimääräinen käsiin tavaroita luovutettaessa.Minä käytän tätä polkiessa pyörää. Kevyemmällä pakkasella on sen päällä sarkainen verikauha päässä ja kovemmilla pakkasilla M/05 karvalakki.
Koska minulla lasit niin pidän suun ja nenän vapaana. Kyllä tämä huppu silti lämmittää kaulaa, niskaa, leukaa, poskia.
En minäkään esim. sukkiin, mutta muihin aluskerrastoihin kyllä. Kunhan on jotain kestävämpää materiaalia sen päällä.Juu minä en huoli 100% villasisältöistä, liian kulumisherkkää.
hamppu taikka pellava samassa vahviketarkoituksessa.
On, mutta saako pelaaman villakuidun kanssa yhteen? Esim. villaneuleissa vahvikkeena käytetty keinokuitu on yleensä pehmeää polyamidia, eikä -esteriä.Hamppu kyllä. Se on pirullisen lujaa kuitua.