WW2 Hävittäjät

Airacobran pienoismallin rakentajat tekevät usein sen virheen, että avaavat molemmat ovet. Normaalikäytössä tietääkseni oli vain oikean puoleinen ovi ja vasemmassa ei ole sisäpuolella avauskahvaa, pelkästään tuo videolla esitelty irroitusmekanismi.

f2g1d_200411_5e9257e13ea28.jpg
 
Airacobran pienoismallin rakentajat tekevät usein sen virheen, että avaavat molemmat ovet. Normaalikäytössä tietääkseni oli vain oikean puoleinen ovi ja vasemmassa ei ole sisäpuolella avauskahvaa, pelkästään tuo videolla esitelty irroitusmekanismi.

Katso liite: 67917
P-39Q:n ohjekirjassa asiasta todetaan, että normaalisti suositellaan oikean oven käyttöä, mutta hätätilanteessa myös vasemman kautta voi astua ohjaamoon/poistua sieltä. Ohjeen taustalla lienee sellainen seikka, että moottorin hallintavivut ovat ohjaamon vasemmalla seinustalla juuri sellaisessa kohdassa, joka hankaloittaa kulkua.
 
VEF I-16, latvialainen kevythävittäjä? (!)
Latvian pojat olivat liikkeellä liian myöhään punaisen vaaran ehtiessä vyöryttämään pikkuvaltion ikeen alle. Saman kohtalon jakoi piirrustuslaudalla ollut ja putkiunelmaksi jäänyt VEF I-19.
 
Viimeksi muokattu:
Mustangin edeltäjä.
P-64 koneella ei ole mitään yhteyttä Mustangiin, paitsi yhtiö. Sama kun sanoisi, että Ju-52 on Ju-88 edeltäjä
Lukekaa nyt ihmiset kirjoja, eikä satunnaisen nobodyn youtube- paskaa.
 
Back
Top