13 vimosen tiedon mukaan.Ihme joo jos ei enempää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
13 vimosen tiedon mukaan.Ihme joo jos ei enempää.
Kaverini lensi Aeroflotilla 90-luvulla. Elämys, eikä mitenkään positiivisessa mielessä. Kone oli loppuun lennetty Tupolevin raato.Itse en astuisi venäläiseen koneeseen mistään hinnasta. En edes Aeroflotiin.
Kaverini lensi Aeroflotilla 90-luvulla. Elämys, eikä mitenkään positiivisessa mielessä. Kone oli loppuun lennetty Tupolevin raato.
Vodkaa piti kuulemma ottaa, ei siihen selvistä päin uskaltanut.
Slaavilainen mentaliteetti ja ilmailun turvallisuus, ei taida olla ihan helppo sovittaa yhteen.
Useampikin taitoi juosta laukkujensa kans ulos... Näille ihmisille vaan syytettä niskaan ni oppivat tavoille.
Miten tämä voi olla mahdollista, sehän tarkoittaa ettei matkustamoa voi paineistaa eikä täten lentää kovin korkeallaKoneen katto alkoi vuotamaan vettä sisään kesken lennon.
Miten tämä voi olla mahdollista, sehän tarkoittaa ettei matkustamoa voi paineistaa eikä täten lentää kovin korkealla
Vauhtia on todella paljon liikaa. Jotain niillä oli, kun palasivat, mutta siltä tosiaan näyttää, että pompusta se vasta syttyi.Superjetti syttyi vasta maassa, laskussa oli iso pomppu ja varmaankin laskutelineteline meni siiven läpi. Ehkäpä ongelmia koneen hallinnassa tai/ja laskuun tultiin liian suurella nopeudella.
http://avherald.com/h?article=4c78f3e6&opt=7168Moscow's Interregional Transport Prosecution Office opened an investigation into the emergency landing at Moscow Sheremetyevo. The office initially confirmed one fatality, later confirmed 13 fatalities including two children. The Prosecution Office subsequently reported, only 37 occupants have been accounted for and are alive, 41 people are feared dead.