Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uutisotsikoiden perusteella odotin jotain dramaattisempaa, vai lieneekö filmi hidastettu
Värikäs otsikointi toi mieleen, että jos olisi vaikka säiliöt pihahtaneet tyhjiksi. Ei heliumin kanssa sentään tämmöistä:No ei heliumilla täytetty kapistus äkkiliikkeitä tee
On siellä varmasti PAR-tutka ollu siihen aikaan. Liekköhän vieläkinOn tietysti mahdollista, että vielä tuolloin (1983) lennonjohdoilla oli käytössä ensiötutkia. Sanginjoen seutu saattoi tässä tapauksessa olla erityisen seurannan alla. Kyseisen herran ilmailuharrastus lienee paikkakunnalla tullut tunnetuksi.
Kaveri opiskeli lentämistä kirjoista, väsäsi oman lentokoneen ja sillä myös lensi ja laskeutui sillä tavalla, että kone sekä kuski jäi ehyeksi
Lentäminen on simppeliä hommaa, kun sen on opetellut ja osaa. Kylmiltään ilman harjoittelua asian laita ei ole tämä.
Jämillä oli kesällä lentonäytöksessä kova sivutuuli. Näytti aiheuttavan harmaita hiuksia kokeneillekin kuskeille. Yksi Ruotsin Harward meinasi kyntää siivellään maata, oli jo tosi lähellä.
Groud loop. Kannuspyöräkoneet ovat alttiimpia pyörähtämään rullauksessa tuulen puolelle, jolloin tuo telemark tapahtuu. Lisäksi ongelmat kannuspyörän lukituksessa, sivutuuli ja puutteellinen sivutuulen laskutekniikka lisäävät pyörähtämisen riskiä. Tuossa videossa ainakin DC-3 tulee hienosti kallistettuna tuulenpuoleinen siipi alempana laskuun.
Tutkiskelin tänään uutta Air navigation pro päivitystä / sovellusta ja sitä selatessani huomioin kuinka runsaasti naapurimaa on kylvänyt runsaasti helikopteri "kenttiä" pitkin rajaa...