Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yes, on ja siitä riittää iloa muuhunkin... Toki G-spotti löytyy naisen kanssa muutenkin =>by finger method.
Kysyppä Rosa Meriläiseltä miltä "se" maistuu.
Ooh, mikä Joululahja idea...vaimot hoi!, äkkiä tilaamaan;
Mikä ihme on voinut jumittaa sivuperäsimen?Silmukka pyörähtää ultrallakin. Olen nähnyt. Kolmen g:n veto matkalentonopeudesta.
Oikaisussa voi vetoa hieman löysätä, ettei revi siipiä irti.
Taitolento ultrilla on yleisimmillä konemalleilla kielletty. Ilmeisesti g-rajat on sen verran alhaiset.
Mutta ainakin Murhpy Renegade Spirit 2-taso ultralla sallittu pyrstöluisua lukuunottamatta.
Kuulin tarinaa joskus, että Renegadella pyrstöluisussa sivuperäsin oli paukahtanut toiseen ääriasentoon ja siihen jumiin
Lentäjä oli ehtinyt ajatella syöksykierteessä, nyt tuli noutaja.. oli sitten runtannut jumissa olleen sivuperäisinpoikkeutuksen puoleisin jalan raakalla voimalla pohjaan ja peräsin lähti jumituksestaan, kone jälleen ohjattavana sekä kierrekin ehti oijeta. Mitään siinä ei ollut menetettävissä, kannatti kokeilla ja henkikulta säästyi.
Mikä ihme on voinut jumittaa sivuperäsimen?
Monikohan venäläisistä hävittäjälentäjistä on oikeasti noin taitavia? Meinaan sitä kun miettii minkä verran Venäjä yleensä panostaa lentäjiensä koulutukseen, niin taitaa olla heilläkin näytöslentäjät erikseen. Veikkaisin että myös EU:n ilmatilaa säännöllisesti loukanneet lentäjät ovat aina samoja ja tarkkaan etukäteen valikoituja.Pyrstöluisun aloituksessa kone on pystyssä, kaasu vedetään kiinni ja kone tippuu peruuttamalla takaperin.
Ilmavirta otti kiinni peruutusvaiheessa mahdollisesti hieman poikkeutettuun sivuperäsimeen (pilotilla jalat rentoina) ja löi sen voimalla jumiin.
Sivuperäsin meni ilmeisesti yli rajoitinstoppareista ja oli niiden takana jumissa.
Tämän tapahtuman jälkeen suomessa kiellettiin tämän konemallin pyrstöluisu.
Sanonta: lentoturvallisuusmääräykset on verellä kirjoitettu, ei ole täysin tuulesta temmattu.
Taitoa on kellä on. Ernst Udet, mottori sammuu silmukassa. Koko tuulipinta-alalla sivuslaidilla vauhti pois, perstuntumalla kone ehjänä alas.
Ensi vuoden päälentonäytös pidetään kesäkuussa 17 Seinäjoella.
http://www.seinajoensanomat.fi/artikkeli/461099-juhlavuoden-paalentonaytos-on-tulossa-rengonharjulle
Järjestelyvastuu oli Joensuulla, mutta nämä vetäytyivät taloudellisen riskin pelossa. Tämän vuotinen Kuopion näytös veti kuulemma niin vähän porukkaa, etteivät pohjoiskarjalaiset halunneet riskeerata.
Mikähän tuollaisen kaksitason sakkausnopeus on? Näyttää sakkaavan tai lähes sakkaavan tuossa laskussa pari kertaa mutta tottelee heti ohajusta kun keulan laskee alas ja kone saa edes hieman vauhtia ja ilmavirtaa siipiin. Hienosti tuo "väkisin" sivuluisussa laskuun ja kun renkaat osuu maahan niin ei tuossa varmaan 50km/h kovempaa enään mennä?
Mikähän tuollaisen kaksitason sakkausnopeus on? Näyttää sakkaavan tai lähes sakkaavan tuossa laskussa pari kertaa mutta tottelee heti ohajusta kun keulan laskee alas ja kone saa edes hieman vauhtia ja ilmavirtaa siipiin. Hienosti tuo "väkisin" sivuluisussa laskuun ja kun renkaat osuu maahan niin ei tuossa varmaan 50km/h kovempaa enään mennä?
Lentoposti kirjoittaa:
http://www.lentoposti.fi/uutiset/vu...ussa_seinajoen_lentokentalla_joensuu_vetaytyi
Seinäjoen näytökseen odotetaan jälleen paljon nähtävää mm. Suomen Ilmavoimien HX-hävittäjähankkeen takia. Mukana on valmistajista ainakin Saab.
Itse olen sitä mieltä, että Suomessa mennään liikaa ultrakevyisiin. Voima on
myös tietyllä tavalla turvallisuutta.
Tämän rainan lopussa näkyy, miten Fokker on melkein nurin juoksuvauhdissa.