Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on kyllä hyvä, satunnaisesti tullut kuunneltua.Tänä kesänä olen autoillessani kuunnellut YLE Areenasta Olli Haapakankaan Tekstinkäsittelijä -ohjelmaa (tai mitä podcasteja ne nykyään ovatkaan). Aivan loistava. Tiedän, että Haapakangas jakaa mielipiteitä, mutta silti tähän kannattaa tutustua. Jokaisessa jaksossa on jokin teema, jonka tiimoilta Haapakangas on kerännyt joukon musiikkiesityksiä, jotka kuunnellaan ja joiden tekstejä hän sitten pohdiskelee. TOIMITETTUA OHJELMAA! Ei tissi-pylly-hihihii - hölötystä. Ei synkkää julistamista "KYLLÄ MINÄ OLEN OIKEASSA" -pohjalta. Monipuolisia kappaleita, joita muuten ei pahemmin radiosta kuulisi. Leppoisan kuuloista, mutta harkittua jutustelua kappaleista ja niiden taustoista.
Tästä iso kiitos YLE ja Olli Haapakangas!
YLE Areena: Olli Haapakangas - Tekstinkäsittelijä
Siellä on myös hyviä tiedepodcasteja. Hauska kuunnella, kun tutkijat ja proffat ym asiantuntijat kertovat omien alojensa jutuista. EsimerkkinäTämä on kyllä hyvä, satunnaisesti tullut kuunneltua.
Toinen suositeltava on Aristoteleen kantapää, jossa käsitellään kieltä humoristisesti ja kiinnostavasti.