Taitaa vaatia sisäänkirjautumista X nykyään, jotta pääsee lukemaan...Miten tuolta pääsee ketjua lukemaan? Minulla heittää vain ko. taistelijan viestien virtaan ja kertoilee siellä kaikenlaisia juttuja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa vaatia sisäänkirjautumista X nykyään, jotta pääsee lukemaan...Miten tuolta pääsee ketjua lukemaan? Minulla heittää vain ko. taistelijan viestien virtaan ja kertoilee siellä kaikenlaisia juttuja.
Tällä kierroksella kilahti. Kyllä voi ihminen olla pienestä asiasta iloinen.Monelleko miehistön taistelijalle tuli ylennys tänään? Itselleni ei osunut tällä(kään) kertaa, vaikka syksyllä eräs henkilö kertoi kyllä esittävänsä asiaa eteenpäin. Ehkäpä esitys ei vaan ehtinyt tälle kierrokselle mukaan.
Tällä kierroksella kilahti. Kyllä voi ihminen olla pienestä asiasta iloinen.Onnittelut muille ylennyksen saaville.
![]()
Onneksi olkoon! Kyllä se hymyilyttää vaikka pellinpala onkin, varsinkin pitkästä työstä.Tällä kierroksella kilahti. Kyllä voi ihminen olla pienestä asiasta iloinen.Onnittelut muille ylennyksen saaville.
![]()
Päivitys tähän:Viime vuoden kovassa kertauksessa ylennettiin käytännössä melkein kaikki jääkärit korpeiksi MAAKistamme. 20+ kappaletta. Huomionarvoista on se, että suurin osa oli sijoitettuja, ei sitoutuneita.
Itse annoin ylennysesityksen ryhmäni varajohtajalle. Särmä tyyppi, vaikka intistä jo 20 v. Ei voitu ylentää harjoituksen lopuksi kun oli jo korpraali, mutta ehkä nyt hänellekin tärppää. Mikä johtaisi siihen hauskaan tilanteeseen että varajohtajani on ylempi kuin allekirjoittanut ryhmyrinäitse kun en voi saada kuin vasta 2027 kun tuo korpinnatsa kilahti vasta -23.
No, toisaalta tämän vuoden alussa olin joukkueenjohtajana osan harjoitusta ja tein varajohtajastani (alik) myöskin ylennysesityksen kersantiksi.
No, nyt aika moni resup(ekka) voi kiitellä korpraali Stubbia uusista ruusukkeistaanEi mitään uutta.Katso liite: 121954