Mp-net on digitaalinen maanpuolustuskurssi.Pääsispä edes alueelliselle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mp-net on digitaalinen maanpuolustuskurssi.Pääsispä edes alueelliselle
Mp-net on digitaalinen maanpuolustuskurssi.
Vai tälviisii siel reservissä jaetaan arvoja. Ilmankos muutamissa porukoissa äijillä on rautaa kaulassa siinä määrin että ryhti tuppaa painumaan etukumaraanReservissä ylennyksen edellytykset näyttäisivät olevan kohtuullisen tarkkoja kriteerien suhteen. Varusmiespalveluksen aikana ollaan tilanteen vaatiessa joustavampia.
Pitää paikkaansa. Tuosta kersantista eteenpäin sitten ei ole enää asiaa ilman aliupseerikurssia, vaikka aliupseeriksi rinnastetaan.Reserviläisliiton sivuilta:
Miehistöön kuuluva reserviläinen voidaan ylentää korkeitaan kersantin arvoon. Tällöin hänestä tulee aliupseeri ja hän kuuluu reserviin 60 ikävuoteen saakka.
Painovirhe, vai onko tosiaan nykyään näin?
Kyllä minä noita korpin natsoja jakelisin ihan isänmaalle tehdystä työstä,
Edellisessä kertauksessa ainakin loppupalaverissa meiltä joukkueenjohtajilta pyydettiin ylennysesityksiä ja yksi noheva viestimies esitettiin ylennettäväksi korpiksi. "Ryhmän varajohtajaksi ajateltiin", annettiin perusteluksi. Taisi olla kaverin ensimmäinen kertausharjoitus, mutta tunnettiin varusmiespalveluksesta asti. Toki annettiin samassa rytäkässä liuta nimiä, jotka sai siirtää samalla varalisän puolelle.Kyllä minä noita korpin natsoja jakelisin ihan isänmaalle tehdystä työstä, tiedän itsekin henkilöitä joilla on kymmeniä päiviä, eikä natsoja tule kun ketään ei kiinnosta tehdä esitystä ylentämisestä. Sotilasarvona melko turha kuitenkin, sitten jos sinne alikessuksi ollaan ylentämässä, niin pitäisi mielestäni jotain johtamisnäyttöjäkin olla.
Hyvä! Itse jos olisin joukkueenjohtaja, olisin esittänyt ylennettäväksi jo useita.Edellisessä kertauksessa ainakin loppupalaverissa meiltä joukkueenjohtajilta pyydettiin ylennysesityksiä ja yksi noheva viestimies esitettiin ylennettäväksi korpiksi. "Ryhmän varajohtajaksi ajateltiin", annettiin perusteluksi. Taisi olla kaverin ensimmäinen kertausharjoitus, mutta tunnettiin varusmiespalveluksesta asti. Toki annettiin samassa rytäkässä liuta nimiä, jotka sai siirtää samalla varalisän puolelle.
Itse arvostan nohevia korppeja ja haluan antaa tunnustusta.
Luulin että piti olla AUK-käytynä että voi hakea aliupseerista upseeriksi, mutta ilmeisesti olin väärässä?Lentosotamiehestä lentänyt wanhaksi luutnantiksi oitkän kaavan kautta. Korpin ja alikessun jämät tulivat turhaa rauhailemalla sekä kertaamalla, mutta kessun jämistä piti jo vähän kitistä. Vänrikin nappula tuli kurssin kautta ja lutin ruusuke taas jälleen kertaamalla, koska kertaus on kyllästymisen äiti... Vinkki... älä jää tukeen makaamaan, jos perusteet ovat täynnä. Kontaktoi ALTSTOA!
Ennen sai käydä molemmat kurssit reservissä, mutta se on vissiin muuttunut.Luulin että piti olla AUK-käytynä että voi hakea aliupseerista upseeriksi, mutta ilmeisesti olin väärässä?