Ylennysesitys miehistössä

Tiukassa se tuntuu olevan, 32 vapaaehtoista KH-päivää, 4 kovaa KH-päivää, sijoitus ryhmän varajohtajana sekä ylennysesitys joukkueenjohtajalta.

Kai sitä ollaan ylenemiskiellossa /s

Enpä oo miekään ylentyny pitkään aikaan. Vaikka luvut on melko samoissa.
 

MPK:n kursseilla kyllä - kertauksissa sitten mentiinkin tiukasti nappuloiden mukaan.

Olen kuullut huhuja, että Eestin puolella systeemi on vähän erilainen? Osaako joku valaista asiaa?
 
Kiva vain että itse ylennystilaisuus järjestetään tunnin ajomatkan päässä. En kyllä jaksa vaivautua pelkästään yhden väkäsen takia.
 
Kiva vain että itse ylennystilaisuus järjestetään tunnin ajomatkan päässä. En kyllä jaksa vaivautua pelkästään yhden väkäsen takia.
Ei kai niitä tilaisuuksia varsinaisesti väkästen saajille ole tarkoitettukaan. Jos joku erehtyy paikalle niin ohjataan jonnekin sivuun, mieluusti verhon taakse.
 
Ei kai niitä tilaisuuksia varsinaisesti väkästen saajille ole tarkoitettukaan. Jos joku erehtyy paikalle niin ohjataan jonnekin sivuun, mieluusti verhon taakse.
Annetaan tarjotin käteen ja käsketään viedä juomaa everstille /s
 
Jaaha näköjään itellekki tulee väkänen, en kyllä tajua miksi sillä olen kieltämättä vähän töhö. Mutta ainakin tuli todistettua että näitä ei jaeta naamakertoimella.
 
Jaaha näköjään itellekki tulee väkänen, en kyllä tajua miksi sillä olen kieltämättä vähän töhö. Mutta ainakin tuli todistettua että näitä ei jaeta naamakertoimella.
Lieköhän nyt höveliyttä kun Natoon on menty? Skappareille aukeni uusia uraportaita, niin muistavat kuraportaankin tyyppejä /s

Yksi väkänen on hieman turha arvo, mutta onpa olemassa.
 
Jaaha, siellähän se oma nimi lehdessä lukee: "Korpraaliksi reservissä".

Onnittelut muillekin väkäsensä saaneille. Älkää liikaa sentään juhliko, nyt on sunnuntai...
 
Olihan Aatukin korpraali ja sai melko pljon aikaan elämässään...
Myös Alexander Stubb ylennettiin pääministerinä ollessaan korpraaliksi.

Nimi lehteen, kutsu ylennystilaisuuteen ja niin pois päin.

Yleisesti kyllä uumoiltiin kyseessä olleen puhdas veetuilu herran pääministerin suuntaan.
 
Alexanderkin kerkeää vielä saamaan paljon pahaa aikaiseksi, nuor mies hää on. Ei taida Aatun rinnalle päästä kuitenkaan.
 
Back
Top