arix
Respected Leader
Olisiko Eritrea ja aiemmin Etiopia?Huutelen vierestä mutta Kuuba, P-Korea, Transdnistria (valtio?), Valko-Venäjä, Kiinan kansan "tasavalta"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko Eritrea ja aiemmin Etiopia?Huutelen vierestä mutta Kuuba, P-Korea, Transdnistria (valtio?), Valko-Venäjä, Kiinan kansan "tasavalta"
Euroopan federaatioOlisiko Eritrea ja aiemmin Etiopia?
Minun autoani saa kyllä lyödä, jos olen meinannut väistämisvelvollisena päälle ajaa. Auto on vain auto eikä mikään pyhä esine. Toisinaan lyön autoani itsekin, mutta eri syistä
Miksi hengellisen liikkeen pitää ohjeistaa jäseniään äänestämisessä?
Eikö jäsenet osaa itse toimia parhaakseen? Onko halu kontrolloida jäsenten yksityistä elämää? Jotakin muuta?
Tiedän toki, että kepu harjoittaa tätä samaa ja ilmoittaa ketä pitäisi esim. presidentinvaalien toisella kierroksella äänestää, jos oman puolueen ehdokas ei ole jatkossa.
Taloudellista vapautta mittaavassa indeksissä Valko-Venäjä on sijalla 88, eli ei aivan mikään Pohjois-Korea tai Venezuela.Huutelen vierestä mutta Kuuba, P-Korea, Transdnistria (valtio?), Valko-Venäjä, Kiinan kansan "tasavalta"
Siksi on aiheellista pyrkiä estämään tärähtäneistön valtapyrkimyksiä tomerasti.
Ei ilmeisesti Professori Viren arvosta kaikkea tutkimusta
Minun autoani saa kyllä lyödä, jos olen meinannut väistämisvelvollisena päälle ajaa. Auto on vain auto eikä mikään pyhä esine. Toisinaan lyön autoani itsekin, mutta eri syistä
En ole ikinä tilannut, mutta varmaan pian pitää.
Voi sen noinkin ajatella, mutta enemmän mua ärsyttää noiden parempien ihmisten kampanjat yrityksiä kohtaan. Usein ne vielä siinä onnistuvatkin.Itse en tilaile, lestanatsi on aika yhdistelmä, tällaiset antavat perinteisille kansallismielisille huonon maineen.