PEMM Kenraali Vahvistettu Tänään 13:10 #4,761 herttakurko kirjoitti: II/04 oltaisiin Kirkonmaalla runkattu ja piereskelty kilvan. Klikkaa laajentaaksesi... Itse selvisin aina lomille asti, olenko outo? Armeijaa vähemmän stimuloivaa ympäristöä saa hakea.
herttakurko kirjoitti: II/04 oltaisiin Kirkonmaalla runkattu ja piereskelty kilvan. Klikkaa laajentaaksesi... Itse selvisin aina lomille asti, olenko outo? Armeijaa vähemmän stimuloivaa ympäristöä saa hakea.
J jak Ylipäällikkö Tänään 13:18 #4,762 PEMM kirjoitti: Itse selvisin aina lomille asti, olenko outo? Armeijaa vähemmän stimuloivaa ympäristöä saa hakea. Klikkaa laajentaaksesi... Silloin ei haissut tussu tuvavassa.
PEMM kirjoitti: Itse selvisin aina lomille asti, olenko outo? Armeijaa vähemmän stimuloivaa ympäristöä saa hakea. Klikkaa laajentaaksesi... Silloin ei haissut tussu tuvavassa.
S Solidsnake Respected Leader Tänään 17:30 #4,763 jak kirjoitti: Silloin ei haissut tussu tuvavassa. Klikkaa laajentaaksesi... Tarjoillaanko nykyään enemmän jarrua varuskunnissa kun on akkaväkeä mukana
jak kirjoitti: Silloin ei haissut tussu tuvavassa. Klikkaa laajentaaksesi... Tarjoillaanko nykyään enemmän jarrua varuskunnissa kun on akkaväkeä mukana