Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä taas en oikein noihin saksalaisiin. Ei mulla niitä montaa ole ollut ja nekin aika halpoja mutta enemmän vaikuttaa noi tuttavapiirin kokemukset. Jos katsoo omalta kohdalta kustannuksia per ajettu kilometri niin Fiatit ja Rellut ovat olleet halvimpia. Viat tyyppiä jarrulevyt tai pallonivelet, vaikka kulutusosiahan nuo ovat siinä kuin jarrupalat, filtterit ja öljytkin. Kustannukset sitten vajaat 20 € / osa. Niihin on mennyt yhteensä siis ehkä yhden VW DSG laatikon öljynvaihdon hinta. Puhutaan nyt kuitenkin lähemmäs 700 000 km ajoista kun autoja ajoivat muutkin kuin minä.En vielä ole ranskalaiseen uskaltanut koskeakaan.
Eikös Voortin Ecotekit kuulu kuulu samaan hihnan uittajien sarjaan, suhteellisen kallis poks kuuluu auton arvon nähden jos pirssillä on ikää ja reilusti kilometrejä takana.Tuossa on kuitenkin kestävät pellit ja moottori, toisin kuin uudemmissa esim. C3:n öljyssä uivalla jakopään hihnalla varustettu 1.2 l Puretech moottori. Puretech on pahimpia pommeja mitä autoihin on koskaan asennettu.
Tuota Xsaraa olen kuullut kehuttavan aikaisemminkin.
Litranen Ecoboost uittaa myös hihnaa.Eikös Voortin Ecotekit kuulu kuulu samaan hihnan uittajien sarjaan, suhteellisen kallis poks kuuluu auton arvon nähden jos pirssillä on ikää ja reilusti kilometrejä takana.
Mulla halvimmat laatuun nähden, koska ostin tuliterän eemelin 1980-luvun lopulla ja sain tuoda verovapaana Suomeen. Siihen aikaan autot olivat vielä muutenkin autoja ilman hajoavia hienouksia, ja sakemannit myrkkymaalattiin kunnolla.Omalla kohdalla kalleimmat käyttöauto kilometrit tuli mersulla
Ei tarvi olla ikää eikä kilsoja takana, että ecoboost hajoaa. Työkaverin oma hajosi 50 000 kilsan kohdalla ja tutun oma 70 000 kohdalla. Molemmissa huollot ajallaan merkkihuollossa. Aika halvalla saisi vähän ajettuja ecoboosteja, mutta en kyllä koske noihin tikullakaan.Eikös Voortin Ecotekit kuulu kuulu samaan hihnan uittajien sarjaan, suhteellisen kallis poks kuuluu auton arvon nähden jos pirssillä on ikää ja reilusti kilometrejä takana.
Kyllä, ja se on ihan eri asia kuin hylkäysprosentit, koska niissä puhutaan luultavasti jostain etuakseliston puslasta tai rekisterikilven valosta.Ei oikein tiedä mihin autoon voi enää luottaa ilman pelkoja valtavista laskuista.