Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä taas en oikein noihin saksalaisiin. Ei mulla niitä montaa ole ollut ja nekin aika halpoja mutta enemmän vaikuttaa noi tuttavapiirin kokemukset. Jos katsoo omalta kohdalta kustannuksia per ajettu kilometri niin Fiatit ja Rellut ovat olleet halvimpia. Viat tyyppiä jarrulevyt tai pallonivelet, vaikka kulutusosiahan nuo ovat siinä kuin jarrupalat, filtterit ja öljytkin. Kustannukset sitten vajaat 20 € / osa. Niihin on mennyt yhteensä siis ehkä yhden VW DSG laatikon öljynvaihdon hinta. Puhutaan nyt kuitenkin lähemmäs 700 000 km ajoista kun autoja ajoivat muutkin kuin minä.En vielä ole ranskalaiseen uskaltanut koskeakaan.
Eikös Voortin Ecotekit kuulu kuulu samaan hihnan uittajien sarjaan, suhteellisen kallis poks kuuluu auton arvon nähden jos pirssillä on ikää ja reilusti kilometrejä takana.Tuossa on kuitenkin kestävät pellit ja moottori, toisin kuin uudemmissa esim. C3:n öljyssä uivalla jakopään hihnalla varustettu 1.2 l Puretech moottori. Puretech on pahimpia pommeja mitä autoihin on koskaan asennettu.
Tuota Xsaraa olen kuullut kehuttavan aikaisemminkin.
Litranen Ecoboost uittaa myös hihnaa.Eikös Voortin Ecotekit kuulu kuulu samaan hihnan uittajien sarjaan, suhteellisen kallis poks kuuluu auton arvon nähden jos pirssillä on ikää ja reilusti kilometrejä takana.
Mulla halvimmat laatuun nähden, koska ostin tuliterän eemelin 1980-luvun lopulla ja sain tuoda verovapaana Suomeen. Siihen aikaan autot olivat vielä muutenkin autoja ilman hajoavia hienouksia, ja sakemannit myrkkymaalattiin kunnolla.Omalla kohdalla kalleimmat käyttöauto kilometrit tuli mersulla
Ei tarvi olla ikää eikä kilsoja takana, että ecoboost hajoaa. Työkaverin oma hajosi 50 000 kilsan kohdalla ja tutun oma 70 000 kohdalla. Molemmissa huollot ajallaan merkkihuollossa. Aika halvalla saisi vähän ajettuja ecoboosteja, mutta en kyllä koske noihin tikullakaan.Eikös Voortin Ecotekit kuulu kuulu samaan hihnan uittajien sarjaan, suhteellisen kallis poks kuuluu auton arvon nähden jos pirssillä on ikää ja reilusti kilometrejä takana.
Kyllä, ja se on ihan eri asia kuin hylkäysprosentit, koska niissä puhutaan luultavasti jostain etuakseliston puslasta tai rekisterikilven valosta.Ei oikein tiedä mihin autoon voi enää luottaa ilman pelkoja valtavista laskuista.
Tuohon joukkoon uskaltaisin lisätä 2013 jälkeen kootut Mazda 6:t eli GJ ja GL versiot. Mazdalla moottori on iso, mutta matalaviritteinen ja varustetasot ok. Itse lähtisin tuolta hakemaan kakkosautoa jos oma menisi vaihtoon.Kyllä, ja se on ihan eri asia kuin hylkäysprosentit, koska niissä puhutaan luultavasti jostain etuakseliston puslasta tai rekisterikilven valosta.
Luotettavimmat yleiset autot pitkällä aikavälillä ovat silti rasvamikkojen mielestä Subaru, Toyota (+ sen luksusmerkki Lexus) ja Honda. Jos siis aikoo ajaa autolla takuun loputtuakin, varmaan näistä mieleinen malli on periaatteessa turvallisin vaihtoehto. Ne ovat luotettavia kulkuneuvoja. Jos haluaa omistaa persoonallisen auton, se voi sitten olla jotain muuta.
Kyllä. Ja myös Volvo XC tietysti jonkin ikäisenä menee vieläkin ostettavana autona. Lataushybridit ovat nou nou.Tuohon joukkoon uskaltaisin lisätä 2013 jälkeen kootut Mazda 6:t eli GJ ja GL versiot. Mazdalla moottori on iso, mutta matalaviritteinen ja varustetasot ok. Itse lähtisin tuolta hakemaan kakkosautoa jos oma menisi vaihtoon.
Kuutosen valmistus vaan lopetettiin, joten vaikea löytää vähän ajettua.
Täydellinen valinta suomalaiselle. Vielä kun valitaan harmaa väri Aurikseen ja sitkeästi mennään sateisilla harmailla maanteillä kuin kuolemattomat murahaudan ruutanat ja haetaan marketista maitoa. Vuodesta toiseen.Pitkän kokemukseni mukaan VW ja etenkään Toyotan omistajat eivät ylipäätään tee minkäänlaisia virheitä elämässään![]()