Bushmaster
Greatest Leader
tsiius ... VMP!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänään on surun päivä koska minun maanpuolustus tahto kuoli. Mitä järkeä on puolustaa jotain rikkaitten yhtiötä joka vain keksii uusia tapoja kusettaa kans.. orjiaan. Ei saatana mitään mieltä. Menkööt vaikka koko paska.
Loput ajatukset on parempi jättää kirjottamatta. Pelkkiä kusettajia koko sakki.
Uuden tieyhtiön ja sille suunnitellun tieveron päätarkoitus ei ole niinkään turvata tienpidon rahoitusta, vaan idealla on toisia poliittisia päämääriä.
Muutoin kyllä, mutta entä sähköautot?Juuri näin..
Jos oikeasti haluttaisiin siirtyä nykyisestä omistamisen verotuksesta käytön verottamiseen niin tarvittaisiin vain poistaa autovero ja lisätä muutama centti lisää pensan ja dieselin litrahintaan. Siinäpä ne muutokset olisi ainakin ensi alkuun. Käsittääkseni ulkomaalaiset autotkin käyttää pensaa ja dieseliä..siinähän se maksu järjestyisi heidänkin osaltaan.
Maksaahan nekin sähköveroaMuutoin kyllä, mutta entä sähköautot?
Mutta siitä ei kerry läheskään tarpeeksi euroja.Maksaahan nekin sähköveroa
Mutta siitä ei kerry läheskään tarpeeksi euroja.
Sähköautothan on niitä tm "hyviä vaihtoehtoja". Siispä sähkövero riittää.Muutoin kyllä, mutta entä sähköautot?
Onhan se ja olen jo sanomaani uudelleen pohtinut, kun äkkipikainen olen ja kone vetää kierroksia kuin dremeli. vaan kyllä se silti korpeaa niin maan perhanasti ja perusteellisesti.Isänmaa on muutakin kuin valopäät korruptioituneet poliitikot ja /tai vallanhimoiset virkamiehet.
HUFVUDSTADSBLADET kirjoittaa, ettei muu hallitus ole taputtanut hankkeelle.
”Autokulttuuri, johon kuuluu oman ratin takana istumisen pieni vapausihanne, on juurtunut syvälle nyt vallassa olevaan kansallismielisten ja konservatiivisten miesten klusteriin.”
Mutta siitä ei kerry läheskään tarpeeksi euroja.
Bernerin idean esikuva löytyy Italiasta?:
http://www.arvopaperi.fi/kaikki_uut...hastetaan-bernerille-mallia-italiasta-6616022
Nämä ovat niitä uusia palvelujaSe loisi useille yksityisille toimijoille mahdollisuuden rahastaa kansalaisten autolla ajamisesta.
Miksi pitää tehdä niin monimutkainen systeemi kuten tuo Bernerin paketti?
Tämmöisiä tiemaksuasemia pystyyn (kuten Tukholmassa on) jossa on automaattinen rekisterikilvenluku ja lasku tulee kotiin.