crane
Ylipäällikkö
Täytyy ihan vakavasti nyt miettiä auton vaihdon kanssa ajoitusta. 6.7l diiselikoneella olis seuraava mut milloin.7,3 l, diesel V8
enkä ole edes viksu, eikä sitä massiakaan kyllä taida olla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy ihan vakavasti nyt miettiä auton vaihdon kanssa ajoitusta. 6.7l diiselikoneella olis seuraava mut milloin.7,3 l, diesel V8
enkä ole edes viksu, eikä sitä massiakaan kyllä taida olla...
Täytyy ihan vakavasti nyt miettiä auton vaihdon kanssa ajoitusta. 6.7l diiselikoneella olis seuraava mut milloin.
Kummallista, kun vallanpitäjät vetkuloi tuota autojen päästösoppaa, joka olisi ratkaistavissa helposti, eli kaasuautoilta dieselvero pois ja siinä se olisi. Jokamies pystyisi hankkimaan sellaisen helposti, jakeluasemat ovat myös jo olemassa, pitäisi myös hyväksyä LPG autot suomeen, njinkuin muualla maailmassa jo on.
Ilmeisesti nykyministerien lähipiirit eivät omista kaasuautojen polttoaineen jakeluketjuja, niin ei kannata tehdä muutosta lakeihin..
Parempia väyliä kirjoitti:8.9 Yhtiön henkilöstö
Liikenneverkkoyhtiön henkilöstö muodostettaisiin pääosin nykyisen Liikenneviraston sekä alueellisten elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten (ELY) työntekijöistä, jotka siirtyisivät yhtiön palvelukseen osana yhtiöön siirrettäviä toimintoja. Yhtiölle siirrettävien tehtävien, toimintojen ja henkilöstön tarkempi selvitystyö on parhaillaan käynnissä.
...
Kyse olisi liikkeenluovutuksesta, joten siirtyviä tehtäviä hoitava virka- ja työsopimussuhteinen henkilöstö siirtyisi työsopimussuhteeseen liikenneverkkoyhtiön palvelukseen. Määräaikaisessa palvelusuhteessa näissä tehtävissä oleva henkilöstö siirtyisi yhtiöön määräaikaisen palvelussuhteensa keston ajaksi. Henkilöiden työsuhteen katsotaan työsuhde-etuuksien määräytymisen kannalta jatkuneen valtiolla yhdenjaksoisena. Siirtyviä tehtäviä vastaavat virat lakkaisivat.
http://www.helsinginuutiset.fi/arti...a-on-hyva-etta-kunnille-jatetaan-mahdollisuusPk-seutu haluaa osingoille tiemaksuista – "On hyvä että kunnille jätetään mahdollisuus omiin maksuihin"
Täytyy ihan vakavasti nyt miettiä auton vaihdon kanssa ajoitusta. 6.7l diiselikoneella olis seuraava mut milloin.7,3 l, diesel V8
enkä ole edes viksu, eikä sitä massiakaan kyllä taida olla...
Yksi hyvä syy lisää pysyä kaukana tuosta kylästä.
Joku tässä "kaikki voittaa" - yhtälössä ei mätsää. Sitä Årpåkin pohti eilen.Liikenteen verotuotot valtiolle olivat 7,7 mijardia euroa vuonna 2015.
Teiden ylläpitoon käytettiin jotain noin 1,5 miljardia. Minne laitettiin 6,6 miljardia?
Jospa edes osa tuosta olisi laitettu tarpeelliseen tieinfran parantamiseen, mutta valtion kassa on pohjaton.
http://www.aut.fi/tilastot/verotus_ja_hintakehitys/valtion_verotulot_tieliikenteesta
Kummallista, kun vallanpitäjät vetkuloi tuota autojen päästösoppaa, joka olisi ratkaistavissa helposti, eli kaasuautoilta dieselvero pois ja siinä se olisi. Jokamies pystyisi hankkimaan sellaisen helposti, jakeluasemat ovat myös jo olemassa, pitäisi myös hyväksyä LPG autot suomeen, njinkuin muualla maailmassa jo on.
Jopa Orpokin osaa välillä ihan kyseenalaistaa mitä hallituskumppanit puuhaa.
Raiteet ja rannikkovedet myöhemmin
Bernerin mukaan yhtiöittämisen ensimmäiseen vaiheeseen otetaan mukaan vain tieverkko. Toisessa vaiheessa mukaan tulevat valtion vesiväylät ja rataverkko.
Liikenteen verotuotot valtiolle olivat 7,7 mijardia euroa vuonna 2015.
Teiden ylläpitoon käytettiin jotain noin 1,5 miljardia. Minne laitettiin 6,6 miljardia?
Jospa edes osa tuosta olisi laitettu tarpeelliseen tieinfran parantamiseen, mutta valtion kassa on pohjaton.
http://www.aut.fi/tilastot/verotus_ja_hintakehitys/valtion_verotulot_tieliikenteesta
Koen kyllä itseni ihan fiksuksi ihmiseksi kiitos vain. Nimim: 4.4l bensa v8:lla joka päivä ajava.
Jossain vaiheessa katselin CNG-konversiota omaan bensakrematorioon, mutta ei sitä oikein saanut taloudellisesti kannattavaksi meikäläisten ajomäärillä. Täällä meillä päin olisi maakaasuasemiakin ihan hyvin yleisimmän ajon varrella. Pidemmällä matkalla saattaisi sitten joutua tankkaamaan useammmin, kun tuo konversio söisi osan bensasäiliön tilasta.
Onko joku ymmärtänyt mitä tässä "uudeistuksessa" kaavaillut lisäpalveluoperaattorit ovat?
Mitä hemmetin lisäpalveluita? Auraus
Lpg konversio virossa on vajaan puolen hintainen, kuin Suomessa...