Pitkä video, minkä mukaan Super Heavy -kantoraketin (ja jossakin määrin myös itse Starshipin) nestehappisäiliössä sataa lunta lennon aikana:
Lumisade liittyy tapaan, millä kantoraketin säiliöt paineistetaan lennon aikana: nestemetaanisäiliöön pusketaan metaanikaasua, mikä saadaan suoraan moottorien jäähdytysjärjestelmästä, ja vastaavasti nestehappisäiliöön johdetaan happikaasua, mikä saadaan myös moottoreilta. Ero on siinä, että jäähdytysjärjestelmästä otettu metaani on puhdasta kun taas happikaasu otetaan nestehapen turbopumpun polttokammiosta, mikä tarkoittaa ettei kaasu ole puhdasta happea vaan siihen on sekoittunut myös metaanin palotuotteita eli vettä ja hiilidioksidia.
Sekä veden että hiilidioksidin sulamispisteet (0 ja-78.5 °C) ovat paljon korkeampia kuin hapen kiehumispiste (-183 °C), joten ne molemmat muuttuvat jääksi kun ne johdetaan takaisin nestehappisäiliöön. Tavallinen vesijää jää kellumaan nestehapen pinnalle mutta kuivajää eli hiilihappojää on tiheämpää kuin nestehappi joten se painuu säiliön pohjalle. Pahimmassa tapauksessa hiilihappojää voi tukkia säiliön pohjalla olevat suodattimet, mikä estää moottorien normaalin toiminnan.
Videolla spekuloidaan millaisia muutoksia Spacex on jäätymisongelman vuoksi joutunut tekemään happisäiliöön sekä raketin ohjaussoftaan, jotta aikaisempien koelentojen moottoriongelmat vältettäisiin jatkossa. Hitsaussaumoista päätellen happisäiliön sisäpuolelle on lisätty kaksi ylimääräistä siivilää, joiden pitäisi estää jään päätyminen säiliön pohjalle asti. Lisäksi boosterin ohjaussoftaa on parannettu ja raketin lentoradasta on karsittu pois kaikki ylimääräiset pyörähdykset, minkä seurauksena jääsohjo voisi päätyä tukkimaan moottoreita.
Kaikki ylimääräiset siivilät tietysti lisäävät buusterin massaa, mikä on suoraan pois hyötykuormasta. Pitkässä juoksussa voisi olla parempi muuttaa nestehappisäiliöiden paineistusjärjestelmät toimimaan puhtaalla happikaasulla, jolloin koko jäätymisongelma poistuisi. Tämä taas edellyttäisi muutoksia moottoreihin ja todennäköisesti tekisi niistä entistä monimutkaisempia ja niiden luotettavuus saattaisi kärsiä. Spacex:n raketti-insinööreillä riittää tuunattavaa vielä pitkään.