J0h1F
Ylipäällikkö
Niin no, ehkä tuokaan ei ole kaikkein rakentavin ote lähteä keskustelemaan asiasta.Nuorin poika kävi täällä miniä ehdokkaan kanssa, ja täytyypä sanoa, että tuli pistettyä miniä pihalle. Tämä on minun talo, minun hiellä rakennettu ja minun rahoilla maksettu. Tänne ei mikään orastava sosiaali-intoilija selittämään BLM soopaa ja selittämään, että kaikessa ollaan väärässä ja kaikki on meidän vika. Taisi olla tuo hallituskin ensi kertaa hiljaa kun tuli sen verran paukautettua, että minällä on tasan 5 sek aikaa painua takaisin sinne helsingin yliopistoihin parantamaan maailmaa, tänne ei tarvitse tulla selittämään. Vai, että on en saa omassa kodissani sanoa, että saatanan läski neekeri, pidä turpasi kiinni jos et osaa totta puhua.
Johan menee ihmeelliseksi maailma suomessakin. Tänne ei edelleenkään tule kommarit, eikä muutkaan nyrkin heiluttajat selittämään miten minä elämääni elän jos sen suomen lain puitteissa teen. Perkele!
Jos haluaa taivuttaa toisia puolelleen, niin kannattaa lähteä ehkä hieman varovaisemmalla otteella.