Brexit ja sen seuraukset

No niin pyytelee veli @Herman30 :kin haminalaisena rantahurrina, etkä sä häntä noki... mikä meissa ulkosuomalaisissa/ paluumuuttajissa teita oikein kyrsii? Olen tormannyt tahan toistuvasti, miten tasta paastaisiin eteenpain? Ihan reservilainen reservilaiselle?

Häh?

Ei minua kyrsi ulkosuomalaisissa / paluumuuttajissa mikään.
 
Häh?

Ei minua kyrsi ulkosuomalaisissa / paluumuuttajissa mikään.

Ole nyt hyvä ihminen edes hieman rehellinen kyllä hyvin pitkälle tuo "vihervassarin omahyväisyys" ja "paremman ihmisen" asenne näkyy läpi tosin ei yksin sinusta vaan koko viiteryhmästä, silloin kun kyse on jotakin kehitysmaasta tulevan kohdalla olette alentuvan omahyväisiä ja ylimielisiä auttajia.

Jos luulette ettei tuo paista läpi niin ette voi pahemmin erehtyä.

Tuo tavallinen kaduntallaaja tai vaikkapa nuiva on rehellinen kun sanoo mielipiteensä suoraa ja kysyy kuka olet mitä täällä teet aijotko maksaa veroja vai huijaatko minua ja jos huijaat vedän sinua turpaan, mutta kun hän huomaa ettet ole roisto vaan tavallinen ihminen saat lämpimän vastaanoton ja parhaan ystävän joka ei nöyristele eikä mielistele.

Olen ihmetellyt mihin on Suomaalaisten kansainvälisyys kadonnut joka oli ihan normaalia vielä ennen Suomen itsenäisyyttä jolloin lähdettiin jääkäreiksi ja kun lähdettiin tarkoitti se että osattiin kieliä ja oli yhteydet, aivan samoin ennen sotia lähdettiin urheilemaan tästä maasta ulkomaille ja monella upseerilla oli monipuolnen kielitaito ja kansaivälinen koulutus ja moni lähti siirtolaiseksi.

Kuoliko Suomen kansaivälisyys kommareiden ja muiden punikkien sekä YYA hörhöjen toimesta ja nyt nämä uuskansaiväliset huonon itsetuntonsa kanssa kamppailevat vihervassarit ja heidän hengenheimolaisensa yrittävät tyrkyttää samaa totuuta muille ja väittävät että Suomalaisilla on huono itsetunto ja he ovat rasisteja.

Paskaa sanon minä Suomalaiset ei ole rasisteja eikä heillä ole huono itsetunto jos tämä on unohtunut kannattaa lähteä katselemaan vaikkapa Sankarihautausmaille sellaista tekoa jonka he ja sieltä elävänä selvinneet ei huonolla itsetunnolla varustettu kansa tee.

Aivan samoin moni Suomalainen 60+ ja nuorempikin on syntynyt kehitysmaa Suomeen ja jos katsoo nyt ympärilleen kaukana on tuo aika ja jos kansalla olisi huono itsetunto tätä ei olisi tapahtunut.

Elokuvatermein ,UGH! olen puhunut
 
Ole nyt hyvä ihminen edes hieman rehellinen kyllä hyvin pitkälle tuo "vihervassarin omahyväisyys" ja "paremman ihmisen" asenne näkyy läpi tosin ei yksin sinusta vaan koko viiteryhmästä, silloin kun kyse on jotakin kehitysmaasta tulevan kohdalla olette alentuvan omahyväisiä ja ylimielisiä auttajia.

Jos luulette ettei tuo paista läpi niin ette voi pahemmin erehtyä.

Tuo tavallinen kaduntallaaja tai vaikkapa nuiva on rehellinen kun sanoo mielipiteensä suoraa ja kysyy kuka olet mitä täällä teet aijotko maksaa veroja vai huijaatko minua ja jos huijaat vedän sinua turpaan, mutta kun hän huomaa ettet ole roisto vaan tavallinen ihminen saat lämpimän vastaanoton ja parhaan ystävän joka ei nöyristele eikä mielistele.

Olen ihmetellyt mihin on Suomaalaisten kansainvälisyys kadonnut joka oli ihan normaalia vielä ennen Suomen itsenäisyyttä jolloin lähdettiin jääkäreiksi ja kun lähdettiin tarkoitti se että osattiin kieliä ja oli yhteydet, aivan samoin ennen sotia lähdettiin urheilemaan tästä maasta ulkomaille ja monella upseerilla oli monipuolnen kielitaito ja kansaivälinen koulutus ja moni lähti siirtolaiseksi.

Kuoliko Suomen kansaivälisyys kommareiden ja muiden punikkien sekä YYA hörhöjen toimesta ja nyt nämä uuskansaiväliset huonon itsetuntonsa kanssa kamppailevat vihervassarit ja heidän hengenheimolaisensa yrittävät tyrkyttää samaa totuuta muille ja väittävät että Suomalaisilla on huono itsetunto ja he ovat rasisteja.

Paskaa sanon minä Suomalaiset ei ole rasisteja eikä heillä ole huono itsetunto jos tämä on unohtunut kannattaa lähteä katselemaan vaikkapa Sankarihautausmaille sellaista tekoa jonka he ja sieltä elävänä selvinneet ei huonolla itsetunnolla varustettu kansa tee.

Aivan samoin moni Suomalainen 60+ ja nuorempikin on syntynyt kehitysmaa Suomeen ja jos katsoo nyt ympärilleen kaukana on tuo aika ja jos kansalla olisi huono itsetunto tätä ei olisi tapahtunut.

Elokuvatermein ,UGH! olen puhunut

Tässä on sitä oikeata suomalaista asenetta ja itsetuntoa jota on yritetty väkisin musertaa ja muokata matalaksi ja joka vielä saadaan kuulla amerikantaustaiselta ihmiseltä.

Kiitos sinulle @Geronimo :solthum::salut:

Btw: Sipilä hehkutti Eu:n rauhanprojektia ja kehoitti menemään euroopan hautoja/sankarihautoja katsomaan? Ei muistanut mainta että Suomen sotilaat tekivät oman osansa puolustaessaan isänmaataan eikä Euroopan liittovaltio hanketta!

Kuitenkin iso osa näistä sankarivainajista euroopassa on muualta kuin euroopasta...USA:n ja Kanadan sotilaita on melkoinen määrä ww 2 sotilaita näissä haudoissa kuin myös ensimmäisen maailmansodankin sankarivainajia..first nation sotilaita, afrosotilaita, japanilaistaustaisia ect mutta yhdysvaltain kansalaisia yhtä kaikkki.:salut: unohtamatta brittejä, ranskalaisia, puolalaisia, norjalaisia, ect sotilaita..
 
Viimeksi muokattu:
Tässä on sitä oikeata suomalaista asenetta ja itsetuntoa jota on yritetty väkisin musertaa ja muokata matalaksi ja joka vielä saadaan kuulla amerikantaustaiselta ihmiseltä.

No niin arvelinkin.
 
Ole nyt hyvä ihminen edes hieman rehellinen kyllä hyvin pitkälle tuo "vihervassarin omahyväisyys" ja "paremman ihmisen" asenne näkyy läpi tosin ei yksin sinusta vaan koko viiteryhmästä, silloin kun kyse on jotakin kehitysmaasta tulevan kohdalla olette alentuvan omahyväisiä ja ylimielisiä auttajia.

Jos luulette ettei tuo paista läpi niin ette voi pahemmin erehtyä.

Tuo tavallinen kaduntallaaja tai vaikkapa nuiva on rehellinen kun sanoo mielipiteensä suoraa ja kysyy kuka olet mitä täällä teet aijotko maksaa veroja vai huijaatko minua ja jos huijaat vedän sinua turpaan, mutta kun hän huomaa ettet ole roisto vaan tavallinen ihminen saat lämpimän vastaanoton ja parhaan ystävän joka ei nöyristele eikä mielistele.

Olen ihmetellyt mihin on Suomaalaisten kansainvälisyys kadonnut joka oli ihan normaalia vielä ennen Suomen itsenäisyyttä jolloin lähdettiin jääkäreiksi ja kun lähdettiin tarkoitti se että osattiin kieliä ja oli yhteydet, aivan samoin ennen sotia lähdettiin urheilemaan tästä maasta ulkomaille ja monella upseerilla oli monipuolnen kielitaito ja kansaivälinen koulutus ja moni lähti siirtolaiseksi.

Kuoliko Suomen kansaivälisyys kommareiden ja muiden punikkien sekä YYA hörhöjen toimesta ja nyt nämä uuskansaiväliset huonon itsetuntonsa kanssa kamppailevat vihervassarit ja heidän hengenheimolaisensa yrittävät tyrkyttää samaa totuuta muille ja väittävät että Suomalaisilla on huono itsetunto ja he ovat rasisteja.

Paskaa sanon minä Suomalaiset ei ole rasisteja eikä heillä ole huono itsetunto jos tämä on unohtunut kannattaa lähteä katselemaan vaikkapa Sankarihautausmaille sellaista tekoa jonka he ja sieltä elävänä selvinneet ei huonolla itsetunnolla varustettu kansa tee.

Aivan samoin moni Suomalainen 60+ ja nuorempikin on syntynyt kehitysmaa Suomeen ja jos katsoo nyt ympärilleen kaukana on tuo aika ja jos kansalla olisi huono itsetunto tätä ei olisi tapahtunut.

Elokuvatermein ,UGH! olen puhunut

o_O
 
Ole nyt hyvä ihminen edes hieman rehellinen kyllä hyvin pitkälle tuo "vihervassarin omahyväisyys" ja "paremman ihmisen" asenne näkyy läpi tosin ei yksin sinusta vaan koko viiteryhmästä, silloin kun kyse on jotakin kehitysmaasta tulevan kohdalla olette alentuvan omahyväisiä ja ylimielisiä auttajia.

Jos luulette ettei tuo paista läpi niin ette voi pahemmin erehtyä.

Tuo tavallinen kaduntallaaja tai vaikkapa nuiva on rehellinen kun sanoo mielipiteensä suoraa ja kysyy kuka olet mitä täällä teet aijotko maksaa veroja vai huijaatko minua ja jos huijaat vedän sinua turpaan, mutta kun hän huomaa ettet ole roisto vaan tavallinen ihminen saat lämpimän vastaanoton ja parhaan ystävän joka ei nöyristele eikä mielistele.

Olen ihmetellyt mihin on Suomaalaisten kansainvälisyys kadonnut joka oli ihan normaalia vielä ennen Suomen itsenäisyyttä jolloin lähdettiin jääkäreiksi ja kun lähdettiin tarkoitti se että osattiin kieliä ja oli yhteydet, aivan samoin ennen sotia lähdettiin urheilemaan tästä maasta ulkomaille ja monella upseerilla oli monipuolnen kielitaito ja kansaivälinen koulutus ja moni lähti siirtolaiseksi.

Kuoliko Suomen kansaivälisyys kommareiden ja muiden punikkien sekä YYA hörhöjen toimesta ja nyt nämä uuskansaiväliset huonon itsetuntonsa kanssa kamppailevat vihervassarit ja heidän hengenheimolaisensa yrittävät tyrkyttää samaa totuuta muille ja väittävät että Suomalaisilla on huono itsetunto ja he ovat rasisteja.

Paskaa sanon minä Suomalaiset ei ole rasisteja eikä heillä ole huono itsetunto jos tämä on unohtunut kannattaa lähteä katselemaan vaikkapa Sankarihautausmaille sellaista tekoa jonka he ja sieltä elävänä selvinneet ei huonolla itsetunnolla varustettu kansa tee.

Aivan samoin moni Suomalainen 60+ ja nuorempikin on syntynyt kehitysmaa Suomeen ja jos katsoo nyt ympärilleen kaukana on tuo aika ja jos kansalla olisi huono itsetunto tätä ei olisi tapahtunut.

Elokuvatermein ,UGH! olen puhunut
:salut::salut::salut:
 
Btw: Sipilä hehkutti Eu:n rauhanprojektia ja kehoitti menemään euroopan hautoja/sankarihautoja katsomaan? Ei muistanut mainta että Suomen sotilaat tekivät oman osansa puolustaessaan isänmaataan eikä Euroopan liittovaltio hanketta!

Kun omat johtajat unohtaa maan historian se on typerää kansainvälistymistä ja varmasti yksi syy miksi Britit äänesti Leave koska isänmaallisuus on vielä siellä arvossaan.
Tätä ei Suomalainen vihervassari ei voi edes ymmärtää.
http://www.dailymail.co.uk/news/art...t-poppies-art-installation-honour-fallen.html


Kuitenkin iso osa näistä sankarivainajista euroopassa on muualta kuin euroopasta...USA:n ja Kanadan sotilaita on melkoinen määrä ww 2 sotilaita näissä haudoissa kuin myös ensimmäisen maailmansodankin sankarivainajia..first nation sotilaita, afrosotilaita, japanilaistaustaisia ect mutta yhdysvaltain kansalaisia yhtä kaikkki.:salut: unohtamatta brittejä, ranskalaisia, puolalaisia, norjalaisia, ect sotilaita..

Kiitos, @Bushmaster on hienoa että joku myös täällä pohjanperillä muistaa ketkä ovat antaneet kaikkensa jotta me voimme elää demokraattisessa ja vapaassa mailmassa, toivottavasti johtajamme eivät myy sitä perintöä "kolmellakymmenellä hopearahalla".

Ja sitten Brexitin kimppuun.
 
Ole nyt hyvä ihminen edes hieman rehellinen kyllä hyvin pitkälle tuo "vihervassarin omahyväisyys" ja "paremman ihmisen" asenne näkyy läpi tosin ei yksin sinusta vaan koko viiteryhmästä, silloin kun kyse on jotakin kehitysmaasta tulevan kohdalla olette alentuvan omahyväisiä ja ylimielisiä auttajia.

Jos luulette ettei tuo paista läpi niin ette voi pahemmin erehtyä.

Tuo tavallinen kaduntallaaja tai vaikkapa nuiva on rehellinen kun sanoo mielipiteensä suoraa ja kysyy kuka olet mitä täällä teet aijotko maksaa veroja vai huijaatko minua ja jos huijaat vedän sinua turpaan, mutta kun hän huomaa ettet ole roisto vaan tavallinen ihminen saat lämpimän vastaanoton ja parhaan ystävän joka ei nöyristele eikä mielistele.

Olen ihmetellyt mihin on Suomaalaisten kansainvälisyys kadonnut joka oli ihan normaalia vielä ennen Suomen itsenäisyyttä jolloin lähdettiin jääkäreiksi ja kun lähdettiin tarkoitti se että osattiin kieliä ja oli yhteydet, aivan samoin ennen sotia lähdettiin urheilemaan tästä maasta ulkomaille ja monella upseerilla oli monipuolnen kielitaito ja kansaivälinen koulutus ja moni lähti siirtolaiseksi.

Kuoliko Suomen kansaivälisyys kommareiden ja muiden punikkien sekä YYA hörhöjen toimesta ja nyt nämä uuskansaiväliset huonon itsetuntonsa kanssa kamppailevat vihervassarit ja heidän hengenheimolaisensa yrittävät tyrkyttää samaa totuuta muille ja väittävät että Suomalaisilla on huono itsetunto ja he ovat rasisteja.

Paskaa sanon minä Suomalaiset ei ole rasisteja eikä heillä ole huono itsetunto jos tämä on unohtunut kannattaa lähteä katselemaan vaikkapa Sankarihautausmaille sellaista tekoa jonka he ja sieltä elävänä selvinneet ei huonolla itsetunnolla varustettu kansa tee.

Aivan samoin moni Suomalainen 60+ ja nuorempikin on syntynyt kehitysmaa Suomeen ja jos katsoo nyt ympärilleen kaukana on tuo aika ja jos kansalla olisi huono itsetunto tätä ei olisi tapahtunut.

Elokuvatermein ,UGH! olen puhunut

Gero, sovitaanko että jätät vihervassariksi haukkumisen tähän. Se on niin absurdia että lähinnä huvittaa. Mutta näemmä, kun on koettanut käyttäytyä sivistyneesti, niin nyt haukutaan sitten siitäkin. Ok, se loppui nyt.

Tästä lähtien, jos haukut, haukun takaisin.
 
Kun omat johtajat unohtaa maan historian se on typerää kansainvälistymistä ja varmasti yksi syy miksi Britit äänesti Leave koska isänmaallisuus on vielä siellä arvossaan.
Tätä ei Suomalainen vihervassari ei voi edes ymmärtää.
http://www.dailymail.co.uk/news/art...t-poppies-art-installation-honour-fallen.html




Kiitos, @Bushmaster on hienoa että joku myös täällä pohjanperillä muistaa ketkä ovat antaneet kaikkensa jotta me voimme elää demokraattisessa ja vapaassa mailmassa, toivottavasti johtajamme eivät myy sitä perintöä "kolmellakymmenellä hopearahalla".

Ja sitten Brexitin kimppuun.

Kiitos sinulle veli @Geronimo sillä sinä olet esimerkilläsi näyttänyt mallia miten kenenkään ei pidä nöyristellä ja hyväksyä Euroifiili-vihervasemmisto-sosialistien propagandaa ja haukkumista, pilkkaa sekä syytöksiä, vaan niitä vastaan pitää nousta ja kamppailla omalla terveen itsetunnon ja elämänkokemusten tuomalla talonpoikasjärjen viisaudella, joka näiltä "kuurosokeilta" "minulla on unelma" olevinaan suvaitsevalta-laumalta puuttuu täysin, koska he ovat "paremmin tiedostavaa väkeä"....o_O
 
Gero, sovitaanko että jätät vihervassariksi haukkumisen tähän. Se on niin absurdia että lähinnä huvittaa. Mutta näemmä, kun on koettanut käyttäytyä sivistyneesti, niin nyt haukutaan sitten siitäkin. Ok, se loppui nyt.

Tästä lähtien, jos haukut, haukun takaisin.

Sehän on vain poliittinen aatesuunta mitä siinä on hävettävää, tetysti jos itse aate ei kestä arvostelua eikä lähempää tarkastelua ja voidaanhan ihmisiä haukkua Kokoomuslaiseksikin sekä Persuiksin ja ovat siitä todella ylpeitä.

Jos tuntuu siltä että pitää haukkua niin silloin pitää haukkua. A man's got to do what a man's got to do.
 
Hävettääkö vihervasmmistolainen maailmaa halaavan aate vai mikä kikertää sanan käytössä...?

Jos se hävettää, niin henkilö ei varmaan ole vielä sinut /sopusoinnussa aatteen ja "omaminä" mielikuvan kanssa..?
 
@Geronimo @Bushmaster

Vihervassari
Maailman halaaja
Henkilö, jota hävettää, kun ei ole vielä sinut /sopusoinnussa aatteen ja "omaminä" mielikuvan kanssa
Kokkari
Persu
Euroifiili-vihervasemmisto-sosialisti
Propagandisti
Kuurosokea
"Minulla on unelma"
Suvaitsevaisto-lauma
"Paremmin tiedostavan väen edustaja"
Omahyväinen vihervassari
Paremman väen edustaja
Alentuvan omahyväinen ja ylimielinen auttaja
Impivaaralainen
Kommari
Punikki
YYA-hörhö
Uuskansainvälinen huonon itsetunnon vihervassari
Sinä ja koko viiteryhmäsi
Rasisti
 
Meillä on kaksi henkilöä, Mara ja Pena. Ja kaksi casea.
  1. Mara ja Pena tienaavat 4.000 euroa ja 2.000 euroa tai molemmat 3.000 euroa. Kansantalouden kannalta aivan sama. Tässä mielessä palkka ja palkanmaksu on nollasummapeliä.
  2. Mara ja Pena ostavat lauantaille saunakaljat. Mara ostaa 3 ja Pena 1 tai molemmat ostavat 2 ja 2. Kansantalouden kannalta aivan sama. Tässä mielessä kaikki myyminen, ostaminen ja kuluttaminen on nollasummapeliä.

Kyllä, jos oletetaan että sama raha kulutetaan kuitenkin niin on todellakin aivan sama miten se kulutetaan. Tässä mielessä myös pörssi on nollasummapeliä.
Julkinen omistaminen sinänsä ei ole nollasummapeliä, sehän on eräs mekanismi joka tekee taloudesta nopeamman ja ketterämmän. Mutta pörssi itsessään on huono kuvaaja, sillä useimmat sen heilahtelut ovat tulosta irrationaalisista psykologisista tekijöistä joiden pitkäaikainen efekti on plusmiinus nolla.

Siksi onkin koomista tuo Aki Pyysingin kauhistelu: "Maailma menetti varallisuutta reilusti yli biljoona euroa, kun brittinuoret eivät jaksaneet uurnille asti. Tämä on paras mahdollinen arvio taloudellisista menetyksistä, eikä mitään väliaikaista markkinoiden heiluntaa, kuten oikeistolainen heikompi aineksemme asiaa perustelee. Kun osakkeet halventuvat, ihmiset muuten käyttävät rahaa vähemmän, koska kokevat itsensä köyhemmiksi."

FTSE 100 on tällä hetkellä lähes samoissa lukemissa kuin vuosi sitten. Dow Jones teki juuri uudet enkkalukemat. Missäs ne taloudelliset menetykset ovat?

Helsingin pörssi oli vuosituhannen vaihteessa yli kaksi kertaa arvokkaampi kuin nyt. Koetko itsesi 50% köyhemmäksi kuin 15 vuotta sitten? Viime nousukauden huipustakin on tultu alas yli 30%. Köyhdyimmekö 30%? No emme, BKT per capita on suurempi kuin ennen lamaa.
 
Kyllä, jos oletetaan että sama raha kulutetaan kuitenkin niin on todellakin aivan sama miten se kulutetaan. Tässä mielessä myös pörssi on nollasummapeliä.
Julkinen omistaminen sinänsä ei ole nollasummapeliä, sehän on eräs mekanismi joka tekee taloudesta nopeamman ja ketterämmän. Mutta pörssi itsessään on huono kuvaaja, sillä useimmat sen heilahtelut ovat tulosta irrationaalisista psykologisista tekijöistä joiden pitkäaikainen efekti on plusmiinus nolla.

Siksi onkin koomista tuo Aki Pyysingin kauhistelu: "Maailma menetti varallisuutta reilusti yli biljoona euroa, kun brittinuoret eivät jaksaneet uurnille asti. Tämä on paras mahdollinen arvio taloudellisista menetyksistä, eikä mitään väliaikaista markkinoiden heiluntaa, kuten oikeistolainen heikompi aineksemme asiaa perustelee. Kun osakkeet halventuvat, ihmiset muuten käyttävät rahaa vähemmän, koska kokevat itsensä köyhemmiksi."

FTSE 100 on tällä hetkellä lähes samoissa lukemissa kuin vuosi sitten. Dow Jones teki juuri uudet enkkalukemat. Missäs ne taloudelliset menetykset ovat?

Helsingin pörssi oli vuosituhannen vaihteessa yli kaksi kertaa arvokkaampi kuin nyt. Koetko itsesi 50% köyhemmäksi kuin 15 vuotta sitten? Viime nousukauden huipustakin on tultu alas yli 30%. Köyhdyimmekö 30%? No emme, BKT per capita on suurempi kuin ennen lamaa.

Pörssi ei missään nimessä ole aina oikeassa.

Ekonomisti Robert Schiller sai juuri hiljan nobelin pörssin psykologisista käyttäyttymismalleista. Juuri kupliin liittyen.

Näitä olen itsekin hyödyntänyt.
 
@Geronimo @Bushmaster

Vihervassari
Maailman halaaja
Henkilö, jota hävettää, kun ei ole vielä sinut /sopusoinnussa aatteen ja "omaminä" mielikuvan kanssa
Kokkari
Persu
Euroifiili-vihervasemmisto-sosialisti
Propagandisti
Kuurosokea
"Minulla on unelma"
Suvaitsevaisto-lauma
"Paremmin tiedostavan väen edustaja"
Omahyväinen vihervassari
Paremman väen edustaja
Alentuvan omahyväinen ja ylimielinen auttaja
Impivaaralainen
Kommari
Punikki
YYA-hörhö
Uuskansainvälinen huonon itsetunnon vihervassari
Sinä ja koko viiteryhmäsi
Rasisti

OT ja nyt brexit aiheseen.

unohdit listasta muutaman...?

- Natsit
- Äärioikeiston
- Persut
- Populistit
- Putinistit
- Ääri- Nationalistit
- Rajat-kiinni
- Ahdasmieliset
- homofobiset
- Valkoinen lihaasyövä hetero mies
- EU vastaiset sodanlietsojat
- Natohaukat
- kouluttamattomat, syrjäytyneet, alkoholisoituneet jotka äänestävät aina väärin koska eivät ymmärrä laajoja kokonaisuuksia eivätkä ymmärrä suureman hyvän merkitystä
- keskimääräistä tyhmemmät ja ylipainoiset varattomat.

ect...
 
Pörssi ei missään nimessä ole aina oikeassa.

No varoittavaksi esimerkiksikö sitten linkkasit sen Pyysingin kirjoituksen? Jo siinä vaiheessa se kirjoittajan kauhistelema lopullisesti kadonnut biljoona euroa oli tullut takaisin.
Ellei sitten Pyysing väitä että se nousu olisi tullut kuitenkin ja nyt pörssien arvo olisi vielä biljoona euroa korkeammalla ilman Brexittiä?
 
OT ja nyt brexit aiheseen.

unohdit listasta muutaman...?

- Natsit
- Äärioikeiston
- Persut
- Populistit
- Putinistit
- Ääri- Nationalistit
- Rajat-kiinni
- Ahdasmieliset
- homofobiset
- Valkoinen lihaasyövä hetero mies
- EU vastaiset sodanlietsojat
- Natohaukat
- kouluttamattomat, syrjäytyneet, alkoholisoituneet jotka äänestävät aina väärin koska eivät ymmärrä laajoja kokonaisuuksia eivätkä ymmärrä suureman hyvän merkitystä
- keskimääräistä tyhmemmät ja ylipainoiset varattomat.

ect...

Kyse oli pelkästään teidän käyttämistänne haukuista, jotka palautin takaisin.
Lisätään nuo listaan seuraavalla kerralla.
 
Onhan olemassa suunnitelma, mitähän mutinaa se on ollut ettei suunitelmaa ja aikataulua ole olemassa?

Brexit-ministeri ennen nimitystään: Britannia jättää EU:n joulukuussa 2018
BrexitPolitiikkaEU

2016074732445.jpg

Brexit-ministeri David Davis. KUVA: EPA
Englantilaisen Evening Standard -lehden mukaan brexit-ministeri David Davis totesi ennen valintaansa, että Britannia todennäköisesit jättää EU:n joulukuussa 2018.


Ison-Britanniaan tuoreeseen hallitukseen brexitistä vastaavaksi ministeriksi valittu David Davis arvioi ennen valintaansa, että Britannia jättää EU:n joulukuussa 2018, kertoo brittilehti Evening Standard. Tämä tarkoittaisi enintään kahden vuoden eroprosessin aloittamista aikaisintaan ensi joulukuussa.

Brixitin puolesta kampanjoinut Davis kertoi uskovansa "varmuudella", että Britannia etenee kohti brexitiä, ja aloittaa sarjan vapaakauppaneuvotteluita EU:n kanssa. Hänen mukaan Britannian tulisi kuitenkin "ottaa hieman aikaa" ennen eroprosessin aloittamista. Myöskään pääministeri Theresa May ei ole ilmaissut kiirettä eroprosessin aloittamiseen.

Davis kertoi uskovansa nopeaan, 12-24 kuukauden neuvotteluprosessiin. Lisäksi hän ilmaisi, että Britannian tulisi neuvotella pikimmiten uusista kauppasopimuksista eripuolilla maailmaa.
 
Back
Top