Bushmaster
Greatest Leader
Minulle on loppuviimeksi samantekevää mitä britit päättävät.. Ehkä äänestävät tai jättävät äänestämättä. Joka tapauksessa se on kokonaan heidän asiansa ja mikä tahansa ratkaisu kelpaa minulle hyvin.
Suomelle EU:n jäsenyys merkitsee taloudellisen välttämättömyyden lisäksi kansallisen itsenäisyyden vahvistamista ja viime kädessä jopa säilymistä itsenäisenä valtiona. Jäsenyydellemme on kansan vahva mandaatti.. Äänestimme aikoinaan liittymisen puolesta ja se on 25 vuoden jäsenyyden myötä osoittautunut oikeaksi valinnaksi. Nykyään Suomen jäsenyydelle on jopa aikaisempaa suurempi kannatus. Hyvä niin.
Eikä kysymys ole uskosta. EU:m jäsenyyden myötä saadut hyödyt ovat kaikkien tiedossa. Se on puhtaasti käytännön matemaattista realismia. Itse asiassa jäsenyyden vastustaminen on täydellisesti uskon varassa. Kukaan ei ole tuonut esille minkäänlaisia faktoja eroamisen mahdollisesti liittyvistä hyödyistä..ei meillä eikä myöskään Britanniassa.
Minulla kuten suurimmalla osalla kansalaisista ei ole mitään valittamista. Kaikki verotukseen sekä julkishallinnon velkaantumiseen liittyvät ongelmat ovat täysin omien poliitikkojemme aiheuttamia. Parhaillaankin vihersosialistit käyvät neuvotteluita Suomen verotuksen kiristämisestä...eikä siellä ole yhtään EU:n edustaa mukana.
VMP ...eli tämän "lannoiteen" on kirjoittanut tosiuskova umpikuurosokea EU- federaali a*ina