Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onhan meille tarjolla ikea hävittäjät puumassapuristeesta, kasaa se itse ohjeiden kera. Jokaisen hävittäjän mukana ilmainen Kuusiokolo avain.Palstalla kuulemma tapaa enenevässä määrin puupäitä, joten vanerikone voisi ola olla match made in heaven.
Vaneri onkin komposiittia...
Rafale Fighter Jet Serviceability Rate With French Air Force Is 48.5 Percent
The serviceability rate of the Dassault Rafale fighter jet in service with the French Air Force is 48.5%, according to information given to a French lawmaker by the government. The serviceability rate or the availability rate is the number of aircraft ready for missions at any given time. In the...www.defenseworld.net
Ranskan 93 Rafalesta karvan alle puolet käytettävissä 343.90 miljoonan euron budjetilla. Ja mikäli haluttaisiin 75-80 prosenttiin käytettävyys, se lisäisi varmasti huomattavasti kustannuksia, niin vaikea olisi se n. 60 Rafalea 75-80 prosentin käytettävyydellä saada mahtumaan 250 miljoonaan euroon.
Eikös tästä ole taitettu peistä täällä ennenkin ja päädytty aina samaan pätevien linkkauksien kautta? Eli siihen että käyttökuluja ei voi laskea edes suunnilleen meidän toiminnassa kuin FaF= Suomen Ilmavoimat. Puranenkin on tästä jo huomauttanut blogeissaan että muiden maiden laskelmia ei pidä ottaa suoraan verrannollisina tänne.Rafale Fighter Jet Serviceability Rate With French Air Force Is 48.5 Percent
The serviceability rate of the Dassault Rafale fighter jet in service with the French Air Force is 48.5%, according to information given to a French lawmaker by the government. The serviceability rate or the availability rate is the number of aircraft ready for missions at any given time. In the...www.defenseworld.net
Ranskan 93 Rafalesta karvan alle puolet käytettävissä 343.90 miljoonan euron budjetilla. Ja mikäli haluttaisiin 75-80 prosenttiin käytettävyys, se lisäisi varmasti huomattavasti kustannuksia, niin vaikea olisi se n. 60 Rafalea 75-80 prosentin käytettävyydellä saada mahtumaan 250 miljoonaan euroon.
36:lle saisi vertailuvun Intiasta, koska ne ostettiin 5-v kaytettavyyssopimus (erikseen)kyljessa, jossa juuri tuon nakoisia %-lukujaRafale Fighter Jet Serviceability Rate With French Air Force Is 48.5 Percent
The serviceability rate of the Dassault Rafale fighter jet in service with the French Air Force is 48.5%, according to information given to a French lawmaker by the government. The serviceability rate or the availability rate is the number of aircraft ready for missions at any given time. In the...www.defenseworld.net
Ranskan 93 Rafalesta karvan alle puolet käytettävissä 343.90 miljoonan euron budjetilla. Ja mikäli haluttaisiin 75-80 prosenttiin käytettävyys, se lisäisi varmasti huomattavasti kustannuksia, niin vaikea olisi se n. 60 Rafalea 75-80 prosentin käytettävyydellä saada mahtumaan 250 miljoonaan euroon.
Liekköhän tuo ilmaherruus / DCA tehtävien todellinen varustus Rafaleissa? Tuskin koneiseen enempää ohjuksia laitetaan, koska Meteor painaa aika paljon enemmän kuin AMRAAM ja MICA on myös aika kookas ja painava "lähitaisteluohjus". Tuo kuorma olisi 191kg x 2 + 112 kg x 4 = 830 kg + polttoaine + tykinammukset. Varmaan 4 x Meteor ja 2x MICA olisi aikalailla järkevä maksimi."As part of the ramp-up of the Rafale F3-R, the French Air and Space Army has just completed its first operational flight with a Rafale equipped with METEOR war-grade missiles."
Ainakin muistaakseni vain nuo kaksi paikkaa ovat johdotuksiltaan yhteensopivat Meteorille.Liekköhän tuo ilmaherruus / DCA tehtävien todellinen varustus Rafaleissa? Tuskin koneiseen enempää ohjuksia laitetaan, koska Meteor painaa aika paljon enemmän kuin AMRAAM ja MICA on myös aika kookas ja painava "lähitaisteluohjus". Tuo kuorma olisi 191kg x 2 + 112 kg x 4 = 830 kg + polttoaine + tykinammukset. Varmaan 4 x Meteor ja 2x MICA olisi aikalailla järkevä maksimi.
MICA tosin kehittyy edelleen ja sen kantama kasvanee 50% eli n. 60 km teoreettisesti. Meteorin heikkous on jossain määrin sen suurempi paino vs. rakettimoottoriversioisiin BVRAAM-ohjuksiin. Siksi MICA NG ja Lockheedin CUDA tai Raytheonin Peregrine ovat mielenkiintoisia uutuuksia, jahka jalostuva tuotteiksi.