Ei tilanne ole niin paha kuin miltä näyttää. Kaikki toitottaa sitä, koska se on nyt muotia. Se on se helpoin tie, eikä muulla tapaa osata/haluta juuri nyt toimia, koska ollaan jumiuduttu paikoilleen mukavuudenhaluisina ja se status quo halutaan säilyttää mahdollisimman kauan. Siksi kaikki tuntuvat menevän mukaan sen äänekkäimmän somehuutelun kanssa. Omaa persettä ei haluta riskeerata mitenkään, koska internet muistaa kaiken. Tarvitaan vain tarpeeksi paljon rohkeita ihmisiä jotka ottavat järjen mukaan tähän touhuun ja riskeeraavat sen oman perseensä saavuttaakseen voiton. Emme voi tehdä asialle mitään, jos kaikki järkevät luikkivat pakoon. Vielä voimme vaikuttaa politiikan keinoin, mutta jos emme tee nyt mitään, voimme joutua siihen toiseen vaihtoehtoon, mikä tulee repimään kansan rikki kuten sata vuotta sitten. Sitä tuskin kukaan haluaa.Niinkuin kaikella kunnioituksella demokratian keinoin mitä??? Kun kaikki puolueet toitottaa tota samaa paskaa! En rupea mihinkään ulkoparlamentaarisiin juttuihin ikinä, olen reserviläinen ja tottelen käskyjä, piste. Ja joukkueenjohtajana jaen komppaniasta saadut käskyt eteenpäin ryhmille. Piste. Mutta mitä saatanaa tässä sitten pitäisi tehdä? Olen ollut 14 vuotta poissa, ja tullut sit takaisin sinne hullujenhuoneeseen, ja sit muutin tänne länsirannikolle. Ja sinä käsket minun ryömiä nykyisen kiveni alle, ja ehkä on parempi että pysyn siellä?
Noh, se mitä yritin sanoa, on että nykyisellään Suomi ei kestä eskaloituvaa maastamuuttoa, ei alkuunsakaan, ja siellä on ihan demografisista syistä työtä tarjolla eläköityvien tilalle lähivuosina, ihmisille jotka osaavat, joten päätin joka tapauksessa näin. Nyt tällä hetkellä. Kunnes kuulin hallitukselta että "tilastot ovat mahdollisesti rasismia", koskien siis korkeakoulutettujen naisten maastamuuttoa, joten whatever.
Arvostan sitä että näet tässä hetkessä asiat omalta kantiltasi, olemme kuitenkin kaikki Isänmaallisia, tuskinpa kukaan muuten jaksaisi yli 5791 vastausta riitelyä uuden hävittäjäkoneen pyrstön väristä .
Kyllä tämä tästä, mutta noihin hulluihin ei tepsi kuin kovat lääkkeet, eikä varmaan nekään. Itse asiassa ovat varmaan tyytyväisiä kun pääsevät meistä eroon, koska lainaa saa ja se on ikuista jne. jne.
Jep, tarkoitus ei ollut rähjätä, pahoittelut jos esitin asiani aluksi huonosti.
No, taisin itsekin hieman lämmetä tässä keskustelussa. Koen vain luovuttamisen erittäin vastenmielisenä asiana. Luovuttamalla ei saada mitään aikaan. Vain tekemällä saa aikaan.