Gyllis1
Respected Leader
Typhoonissä on kaksi moottoria per kone...Se olisikin jo Mooseksen ja Jeesuksen ihmeiden jälkeen suurimpia ihmeitä, jos Typhooneita olisi BAFO:ssa 70.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Typhoonissä on kaksi moottoria per kone...Se olisikin jo Mooseksen ja Jeesuksen ihmeiden jälkeen suurimpia ihmeitä, jos Typhooneita olisi BAFO:ssa 70.
Tiedän, mutta vitsailin kaikista villeimmällä tulkinnalla.Typhoonissä on kaksi moottoria per kone...
Sori.Tiedän, mutta vitsailin kaikista villeimmällä tulkinnalla.
Give a man who's gonna spend six hours on train where the only good entertainment is 0.5l of Karhu a lil' break in makin' jokes.
Anteeksiantosi on hyväksytty muutaman tuopin ja lonkeron + valkkarin myötä.
Prkl! Tässähän tulee jano!Anteeksiantosi on hyväksytty muutaman tuopin ja lonkeron + valkkarin myötä.
Typhoonissä on kaksi moottoria per kone...
Ei sitä muutenkaan luultavasti ostettaisi jos ei olisi muita ostajia. Typhoonilla on ennakkoon jo muutenkin suurin hintapaine.Kysyin myös jos Suomelle on tarjottu päivitettyä EJtä(+15% tehoo). Vastaus on Ei koska tarjous kyselyssä ei sitä oltu vaadittu!
Sehän tämän tarjouskilpailun idea oli, että mitään yksittäistä suorituskykyä ei vaadittu. Ei vaadittu M-Scan Captoria parempaa tutkaakaan, mutta sellainen silti tarjoukseen saatiin.Kysyin myös jos Suomelle on tarjottu päivitettyä EJtä(+15% tehoo). Vastaus on Ei koska tarjous kyselyssä ei sitä oltu vaadittu!
Rafale A (ACX) teki ensilentonsa kuukautta aikaisemmin 4.7.1986.
Molemmat koneet siis olleet jo yli 30 vuotta lentokuntoisia. Minusta on mielenkiintoista nuo kuvat millaisesta muodosta koneen kehitys on lähtenyt liikkeelle.Rafale A (ACX) teki ensilentonsa kuukautta aikaisemmin 4.7.1986.
Molemmissa oli muuten eri moottorit kuin tuotantokoneissa. EAP:ssa oli 2xTurbo-Union RB199 ja Rafale A:ssa 2xGE F404.Molemmat koneet siis olleet jo yli 30 vuotta lentokuntoisia. Minusta on mielenkiintoista nuo kuvat millaisesta muodosta koneen kehitys on lähtenyt liikkeelle.
Hyvien moottoreiden teko ilmeisesti nykyajan lentokoneiden vaativimpia alueita. Niiden kanssa moni maa tuntuu taistelevan tälläkin hetkellä kun omia koneitaan yrittävät saada valmiiksi.Molemmissa oli muuten eri moottorit kuin tuotantokoneissa. EAP:ssa oli 2xTurbo-Union RB199 ja Rafale A:ssa 2xGE F404.
Jenkit aloittavat yleensä ajoissa uuden moottorin suunnittelun uuteen koneeseen joten YF-22, YF-23, X-32 ja X-35 lensivät ensilentonsa uusilla moottoreilla.Hyvien moottoreiden teko ilmeisesti nykyajan lentokoneiden vaativimpia alueita. Niiden kanssa moni maa tuntuu taistelevan tälläkin hetkellä kun omia koneitaan yrittävät saada valmiiksi.