Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Syyn voi arvailla olevan vihollisten ELSO-kyvyssä, nykyisessä tai tulevassa sellaisessa. Tietyt lähteet ovat visertäneet, notta keltapunalippuisten DRFM-jammerit olisivat uhka Amraamin osumatodennäköisyyksille.
Tiedä sitten totuutta. Sidewinderin kolmos-blockin luiskaus tuntuisi oudolta, jos peloissa olisi perää. Vaikka hitostako sitä tietää, kun loppupeleissä tehokkuudet ja tehottomuudet selviävät vasta kansainvälisissä kovapanosammunnoissa.
BTW, haluaako joku selittää, miten on mahdollista asentaa ELSO-järjestelmät koneen rungon sisään toiminnan kärsimättä huomattavasti? Vaikka nykykoneiden rungoissa on melko paljon komposiittia, niin kai siellä metalliakin on seassa, ja takasektorissa olevien uhkien ja lähettimen välissä on vielä moottorit. Miten homma pelittää?
Koneen pintaan asennettuja antennejahan ne käyttävät.
Syyn voi arvailla olevan vihollisten ELSO-kyvyssä, nykyisessä tai tulevassa sellaisessa. Tietyt lähteet ovat visertäneet, notta keltapunalippuisten DRFM-jammerit olisivat uhka Amraamin osumatodennäköisyyksille.
Tiedä sitten totuutta. Sidewinderin kolmos-blockin luiskaus tuntuisi oudolta, jos peloissa olisi perää. Vaikka hitostako sitä tietää, kun loppupeleissä tehokkuudet ja tehottomuudet selviävät vasta kansainvälisissä kovapanosammunnoissa.
BTW, haluaako joku selittää, miten on mahdollista asentaa ELSO-järjestelmät koneen rungon sisään toiminnan kärsimättä huomattavasti? Vaikka nykykoneiden rungoissa on melko paljon komposiittia, niin kai siellä metalliakin on seassa, ja takasektorissa olevien uhkien ja lähettimen välissä on vielä moottorit. Miten homma pelittää?
Kyllähän r*yssien koneet tippuu, ainakin turkissa?
Eikös tuo huhun mukaan amraamilla tullut kenttään?
En tunne lippua mutta Amraamissa ja varmaan muissakin moderneissa, aktiivista tutkahakua käyttävissä ohjuksissa on myös häirintäänhakeutuva ominaisuus. Tätä varten ainakin lännessä on kehitetty vedettäviä häirintälähettimiä kuten US AN/ALE-50/55 jotka houkuttelevat tutka-ja häirintämoodeillaan ohjuksia puoleensa hävittäjän sijaan. En usko mihinkään venäläisiin ihmeaseisiin vaikka elektronisella häirinnällä voidaan toki saavuttaa tuloksia mutta mikään tae se ei yksinään ole. Oikealla taktiikalla on myös vaikutusta eli taidolla ja tietysti puhtaasti sillä kuinka moderneja aseet ovat.Syyn voi arvailla olevan vihollisten ELSO-kyvyssä, nykyisessä tai tulevassa sellaisessa. Tietyt lähteet ovat visertäneet, notta keltapunalippuisten DRFM-jammerit olisivat uhka Amraamin osumatodennäköisyyksille.
Tiedä sitten totuutta. Sidewinderin kolmos-blockin luiskaus tuntuisi oudolta, jos peloissa olisi perää. Vaikka hitostako sitä tietää, kun loppupeleissä tehokkuudet ja tehottomuudet selviävät vasta kansainvälisissä kovapanosammunnoissa.
BTW, haluaako joku selittää, miten on mahdollista asentaa ELSO-järjestelmät koneen rungon sisään toiminnan kärsimättä huomattavasti? Vaikka nykykoneiden rungoissa on melko paljon komposiittia, niin kai siellä metalliakin on seassa, ja takasektorissa olevien uhkien ja lähettimen välissä on vielä moottorit. Miten homma pelittää?
En tunne lippua mutta Amraamissa ja varmaan muissakin moderneissa, aktiivista tutkahakua käyttävissä ohjuksissa on myös häirintäänhakeutuva ominaisuus. Tätä varten ainakin lännessä on kehitetty vedettäviä häirintälähettimiä kuten US AN/ALE-50/55 jotka houkuttelevat tutka-ja häirintämoodeillaan ohjuksia puoleensa hävittäjän sijaan. En usko mihinkään venäläisiin ihmeaseisiin vaikka elektronisella häirinnällä voidaan toki saavuttaa tuloksia mutta mikään tae se ei yksinään ole. Oikealla taktiikalla on myös vaikutusta eli taidolla ja tietysti puhtaasti sillä kuinka moderneja aseet ovat.
Olisin mieluusti nähnyt mm.vedettävän jammerin kuuluvan meidän HN-kaluston MLU-päivitykseen.
No hittolainen, on ne antennit kyllä sitten pieniä, jos ne on tuotu koneen pintaan! Ei ole tullut aiemmin ajateltua sen kummemmin tällaisia minimaalisia kyhmyjä koneissa:
No hittolainen, on ne antennit kyllä sitten pieniä, jos ne on tuotu koneen pintaan! Ei ole tullut aiemmin ajateltua sen kummemmin tällaisia minimaalisia kyhmyjä koneissa:
Onkohan turvallista olettaa, että häirintäjärjestelmät (/niiden lähettävät osat) ovat kunnolla suuntaavia? Vai onko suuntaus lähinnä luokkaa "uhka on koneen takasektorissa - koko takasektori ELSOtetaan"? Ympärisäteileviä häirintäjärjestelmiä ei pahemmin harrastettane, otaksun.
http://www.defenseindustrydaily.com...ch-mod-to-finalize-indias-rafale-deal-032399/The USAF will not be lifting weight restrictions on F-35 pilots until at least 2018. The push back comes as ejector seat manufacturer Martin-Baker needs more time to conduct additional testing on the ejector seat safety features in the fighters. The program has been experiencing problems with this specific aspect of the plane’s development since the summer of 2015, but this has just been one of many issues to have dogged the program amid increased delays and spiraling costs. The Pentagon hopes to make the aircraft’s European debut at the Farnborough Air Show in the UK this summer after engine issues forced it to be omitted from last year’s show. No doubt foreign partners in the program will be following with interest.
http://www.upi.com/Business_News/Se...m-F-35A-fuel-tank-modification/8941452700767/
Mahtaneeko edes korjata kaikkea polttoainejärjestelmän ongelmia.
Lockheed Martin and Israeli Ministry of Defense officials commemorated the beginning of the first F-35A “Adir” (meaning “mighty one” in Hebrew) manufactured for Israel here Jan. 7.
https://www.f35.com/news/detail/first-f-35a-adir-for-israel-taking-shape-in-fort-worth
First F-35A “Adir” for Israel Taking Shape in Fort Worth
http://www.defenseindustrydaily.com/f-35-lightning-the-joint-strike-fighter-program-07501/Engine makers Pratt & Whitney will make engines for the F-35 program. Details of the agreement have yet to be finalized, but two contracts will be issued to produce 167 engines to power Lockheed Martin’s latest jet within the next month. Further details of the deals have yet to be realized, but sources close to the deal revealed that the production of the engines alongside engineering support, spare parts and program management, would be worth more than $3 billion to Pratt, a unit of United Technologies Corporation. The USAF said that the latest contracts will help drive down costs of the program which makes it affordable for customers.