Vastustajalla paskat housussa jo ilmaan noustessa on kyllä hyvää psyoppia.crushing psychological effect of fighting a plane you can't find.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vastustajalla paskat housussa jo ilmaan noustessa on kyllä hyvää psyoppia.crushing psychological effect of fighting a plane you can't find.
Ps. Ennen kuin innostutte, äijä on eläkkeellä merijalkaväestä ja katoin linkedinistä, ei ole lämärillä duunissa...
???Hänet esitellään merijalkaväestä eläköityneenä, mutta rooli on F-35-kehityksessä ja markkinoinnissa aktiivinen.
Nopealla haulla tuo oli toinen kyseisen kaverin antama haastattelu F-35:een liittyen.
Millä perusteella hän mielestäsi on edelleen aktiivisesti kehityksessä ja markkinoinnissa mukana?
Isrealin ilmavoimat osoittavat kiinnostusta B-mallia kohtaan:
for the remaining 25 aircraft pre-approved for Israel by Washington, Israel Air Force officials are beginning to speak openly about its desire for the F-35B-Short Takeoff and Landing (STOVL) model.
“We understand that [STOVL] brings a different concept for fighter planes in general and for the F-35 in particular… I expect we will be involved in this here in Israel as we go forward,” Brig. Gen. Eyal Grinboym, commander of the F-35’s home base at Nevatim, told the same air power gatherin
Lähde: http://www.defensenews.com/articles/lockheed-vp-theres-a-part-of-israel-in-every-f-35
Joskus sitä miettii, että tuo B-malli voisi sittenkin olla Suomelle hyvä valinta. A on edullisempi, suorituskykyisempi ja varmaan helpompi huollettava, mutta jotenkin tuo STOVL voisi tuoda taktisia etuja etenkin hajauttamisen suhteen. Olisi kiinnostava lukea joku paperi, missä tuota kysymystä on pohdittu.
Siinä olisi 60+ sivua tiukkaa otsikolla The Integration of the F- 35B into USMC Operations.Olisi kiinnostava lukea joku paperi, missä tuota kysymystä on pohdittu.
@Huhta tuossa toikin jo ansiokkaasti suorityskykykyyn ja kustannuksiin liittyviä seikkoja.Joskus sitä miettii, että tuo B-malli voisi sittenkin olla Suomelle hyvä valinta. A on edullisempi, suorituskykyisempi ja varmaan helpompi huollettava, mutta jotenkin tuo STOVL voisi tuoda taktisia etuja etenkin hajauttamisen suhteen. Olisi kiinnostava lukea joku paperi, missä tuota kysymystä on pohdittu.
@Huhta tuossa toikin jo ansiokkaasti suorityskykykyyn ja kustannuksiin liittyviä seikkoja.
Hajauttamisen suhteen Isrealilaiset ovat kuitenkin aika lailla suurempien haasteiden edessä kuin me, joilla lääniä riittää. Isreal vastaa pinta-alaltaan Kainuuta! Tuota seikkaa vasten peilattuna voivat hyvinkin olla valmiita elämään B-mallin kompromissien kanssa.
US Air Force F-35 fighter jets have started training over continental Europe for the first time. So far, they have landed at bases in Bulgaria and Estonia. The deployment is part of the European Reassurance Initiative, implemented by the United States to provide effective deterrence and assurance measures in Eastern Europe in the wake of a more aggressive Russia.
Hyvä, että nykyään näkyy muutakin makeaa kuin makea-Bill.Makea kuva sieltä samaiselta loopilta:
Tuli yksi asia mieleen. Tuon videon kuvissa F-16-koneet lentävät AMRAAM-ohjukset siivenkärjissä ja Sidewinderit sisemmissä ripustimissa.... Mikähän tuohon on syynä?
Alhaisempi siipikuormitus, vähentää siiven tärinää ja lisäksi muistaakseni voi parantaa myös aerodynamiikkaa muutenkin.
Tämä oli muistaakseni juurikin se ongelma jonka tuo raskaampi ohjus eliminoi, käytetty termi taisi olla "flutter". Olisiko suomennettavissa jonkinlaiseksi väpätykseksi.vähentää siiven tärinää