Matalalla on pinnan lämpötila. Korkealla -50Nyt en ymmärtänyt pointtiasi. Miten nuo UAV:t tai sateliitit estäisivät lentämästä korkealla? Koska ne voisivat havaita sen, mutta eivät sen lentäessä matalalla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Matalalla on pinnan lämpötila. Korkealla -50Nyt en ymmärtänyt pointtiasi. Miten nuo UAV:t tai sateliitit estäisivät lentämästä korkealla? Koska ne voisivat havaita sen, mutta eivät sen lentäessä matalalla?
Matalalla on pinnan lämpötila. Korkealla -50
Näkyvyys on just sitä että erottuu taustasta jollakin taajuudella. Vaikkapa infrapunassa.Ja nyt tulee se relevantti kysymys: Entä sitten? Miten tuo sitten estää lentämästä korkealla, mutta ei estä lentämästä matalalla?
Näkyvyys on just sitä että erottuu taustasta jollakin taajuudella. Vaikkapa infrapunassa.
Myyntilupa Belgialle:
http://dsca.mil/major-arms-sales/belgium-f-35-joint-strike-fighter-aircraft
"The State Department has made a determination approving a possible Foreign Military Sale to Belgium of thirty-four (34) F-35 Joint Strike Fighter Conventional Take Off and Landing aircraft for an estimated cost of $6.53 billion"
Summa ei sisällä aseistusta.
Ei ole yksikköhinta tiedossa, tuohon kun sisältyy paljon muutakin jos klikkasit linkin auki:Aika kova yksikköhinta?
Ei ole yksikköhinta tiedossa, tuohon kun sisältyy paljon muutakin jos klikkasit linkin auki:
The Government of Belgium has requested to buy thirty-four (34) F-35 Joint Strike Fighter Conventional Take Off and Landing (CTOL) aircraft, and thirty-eight (38) Pratt & Whitney F-135 engines (34 installed, 4 spares). Also included are Electronic Warfare Systems; Command, Control, Communications, Computer and Intelligence/Communications, Navigational, and Identification (C4I/CNI); Autonomic Logistics Global Support System (ALGS); Autonomic Logistics Information System (ALIS); Full Mission Trainer; Weapons Employment Capability, and other Subsystems, Features, and Capabilities; F-35 unique infrared flares; Reprogramming center; F-35 Performance Based Logistics; software development/integration; aircraft ferry and tanker support; support equipment; tools and test equipment; communications equipment; spares and repair parts; personnel training and training equipment; publications and technical documents; U.S. Government and contractor engineering and logistics personnel services; and other related elements of logistics and program support. The estimated total case value is $6.53 billion.
Linkistä voit ihmetellä Super Hornetin hintaa Kanadalle
http://www.dsca.mil/major-arms-sales/government-canada-fa-18ef-super-hornet-aircraft-support
Kalliita romuja nuo ovat merkistä riippumatta.
Ehkä, ehkä ei. Muutaman vuoden päästä nähdään.Eipä tullut luettua noin tarkasti. Mutta lujassa taitaa olla 64 F-35:a kaikkine aseineen ja tarvikkeineen suomeen.
Vähän samaa mietin. Päässä pyörii sanonta "Tein itse ja säästin."Eipä tullut luettua noin tarkasti. Mutta lujassa taitaa olla 64 F-35:a kaikkine aseineen ja tarvikkeineen suomeen.
Jutussa oli mainittu myös lista koneen ominaisuuksista jotka sisältyvät kauppaan. Olen ollut siinä uskossa että kaikissa tietyn valmistuserän koneissa on samat ominaisuudet mutta tuosta saa sen kuvan että ne on kuitenkin tilatessa ruksattavia ominaisuuksia ? Jos näin on, niin se selittää sen suuren eron joka on nähtävissä LM:n ilmoittamien tavoitehintojen ja toteutuneiden kauppojen välillä.
Ihan niin kuin autokaupan ”alkaen”-hinnat jolla kukaan ei liene ikinä autoa kaupasta ulos saanut
Kyllä ne samoja, samanlailla varustettuja koneita ovat.Jutussa oli mainittu myös lista koneen ominaisuuksista jotka sisältyvät kauppaan. Olen ollut siinä uskossa että kaikissa tietyn valmistuserän koneissa on samat ominaisuudet mutta tuosta saa sen kuvan että ne on kuitenkin tilatessa ruksattavia ominaisuuksia ? Jos näin on, niin se selittää sen suuren eron joka on nähtävissä LM:n ilmoittamien tavoitehintojen ja toteutuneiden kauppojen välillä.
Kyllä ne samoja, samanlailla varustettuja koneita ovat.
Lämärin ilmoittama hinta on se, mitä se verme maksaa kun se lykätään kokoonpanohallin ovista pihalle.
Mutta ilmavoimat eivät osta pelkkiä koneita vaan kauppahinnat sisältävät paljon muuta kuten varaosia x-määräksi vuosia. Siksi noita ei voi laskea jakamalla kokonaissummaa konemäärällä ja todeta että tulos on yksikköhinta.
Esimerkki. Valtran traktori X maksaa 100 000 euroa. Vastaava John Deere X 200 000. Mutta Valtrat myydään käytännössä runkoina, alkaen hinnoilla valtavan a`la carte lisävarustelistan takaa. Kun olet rustannut vastaavat vermeet kuin Jonnikassa, Valtra maksaakin yhtäkkiä 220 000, minkä lisäksi iso osa varusteista on purkkaliimattu runkoon, toisinkuin JD jossa kaikki on integroitu periaattella tämä on ja pysyy, sen ei tarvitse olla pikakiinnitetty.Ihan niin kuin autokaupan ”alkaen”-hinnat jolla kukaan ei liene ikinä autoa kaupasta ulos saanut
Esimerkki. Valtran traktori X maksaa 100 000 euroa. Vastaava John Deere X 200 000. Mutta Valtrat myydään käytännössä runkoina, alkaen hinnoilla valtavan a`la carte lisävarustelistan takaa. Kun olet rustannut vastaavat vermeet kuin Jonnikassa, Valtra maksaakin yhtäkkiä 220 000, minkä lisäksi iso osa varusteista on purkkaliimattu runkoon, toisinkuin JD jossa kaikki on integroitu periaattella tämä on ja pysyy, sen ei tarvitse olla pikakiinnitetty.
Mutta ilmavoimat eivät osta pelkkiä koneita vaan kauppahinnat sisältävät paljon muuta kuten varaosia x-määräksi vuosia. Siksi noita ei voi laskea jakamalla kokonaissummaa konemäärällä ja todeta että tulos on yksikköhinta.