Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on kyllä uskomaton kuva!
JuuIlmeisesti Norjalaisten ja onko pystyvakaajien välissä se jarruvarjosäiliö?
DOD’s heavy reliance on contractors to manage F-35 sustainment contributes to challenges with sustaining F-35 aircraft. The prime contractor leads the following seven sustainment activities: information technology systems continuous support, maintenance planning and management, supply support, support equipment, sustaining engineering, technical data, and training and training support
Kommenttien perusteella hinausauto on kauko-ohjattu. Vapaaehtoiset lienevät harvassa tuohon hommaan...
Tästähän oli Korean päivälehtien kautta tullut pienimuotoinen skandaali kun paljastui, että vetoauton kuljettaja oli jäänyt ns. rysän päältä kiinni paikallisen komentajan tyttären kanssa ja oli sitten ilmoitettu "vapaaehtoiseksi" tähän tehtävään.
Julkisen paineen alla komentaja joutui perääntymään ja ilmoitti, että seuraavissa testeissä hinausköyden pituutta lisätään 5 metriä.
Tuli tuttu fiilis kun matkatavaroita nostetaan koneen mahan alle. Hawkissa (ainakin Mk.51/A) on mahdollisuus asentaa pienehkö kuljetuslaatikko mahan alla olevaan avioniikkatilaan ja se on Suomessakin käytössä. Kantavuus taisi olla 35 kg ja koko penkin alle mahtuvan lentolaukun luokkaa. Laatikolla on myös vain siirtolennolle sopivat G-rajat. Lisäksi Mk.51/A:n suihkuputken päällä on alkuperäinen jarruvarjotila takakonttikäytössä. Sinne mahtuu lentojalkinepari ja ovat lennon jälkeen taatusti mukavan lämpöiset laittaa jalkaan.