F-35 Lightning II

2013 arviossa aikoivat käyttää F-35:sta 2077 asti.
2023 arviossa aikomus on vuoteen 2088.
1713287663620.jpeg
Ostojen pitänee jatkua 2040 asti jotta 2088 on toivoa.
edit:
DOD’s heavy reliance on contractors to manage F-35 sustainment contributes to challenges with sustaining F-35 aircraft. The prime contractor leads the following seven sustainment activities: information technology systems continuous support, maintenance planning and management, supply support, support equipment, sustaining engineering, technical data, and training and training support
 
Viimeksi muokattu:

Tästähän oli Korean päivälehtien kautta tullut pienimuotoinen skandaali kun paljastui, että vetoauton kuljettaja oli jäänyt ns. rysän päältä kiinni paikallisen komentajan tyttären kanssa ja oli sitten ilmoitettu "vapaaehtoiseksi" tähän tehtävään.

Julkisen paineen alla komentaja joutui perääntymään ja ilmoitti, että seuraavissa testeissä hinausköyden pituutta lisätään 5 metriä.
 
Tästähän oli Korean päivälehtien kautta tullut pienimuotoinen skandaali kun paljastui, että vetoauton kuljettaja oli jäänyt ns. rysän päältä kiinni paikallisen komentajan tyttären kanssa ja oli sitten ilmoitettu "vapaaehtoiseksi" tähän tehtävään.

Julkisen paineen alla komentaja joutui perääntymään ja ilmoitti, että seuraavissa testeissä hinausköyden pituutta lisätään 5 metriä.

Vuoden päästä Netflixissä 8 osainen K-Draamasarja aiheesta 100% varmuudella! 😄😄😄
 
Tuli tuttu fiilis kun matkatavaroita nostetaan koneen mahan alle. Hawkissa (ainakin Mk.51/A) on mahdollisuus asentaa pienehkö kuljetuslaatikko mahan alla olevaan avioniikkatilaan ja se on Suomessakin käytössä. Kantavuus taisi olla 35 kg ja koko penkin alle mahtuvan lentolaukun luokkaa. Laatikolla on myös vain siirtolennolle sopivat G-rajat. Lisäksi Mk.51/A:n suihkuputken päällä on alkuperäinen jarruvarjotila takakonttikäytössä. Sinne mahtuu lentojalkinepari ja ovat lennon jälkeen taatusti mukavan lämpöiset laittaa jalkaan.

Hornetissa kuljetusmahdollisuudet ovat vähäisemmät. Muutamaa avioniikkatilaa on aikojen saatossa käytetty myös tavaran kuljetukseen, mutta ne eivät ole siihen tarkoitettu eikä tavaraa saa kiinnitettyä. Perinteet velvoittavat, Brewsterin takarungossa kuljetettiin mekaanikkoja, vaikka se oli kielletty.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top