Voidaanko tämän perusteella olettaa että Elbitin mukaan tulon myötä F-35:n kypärä toimii moitteetta, vai että Targoakaan ei ole saatu vielä toimimaan toivotulla tavalla?
Ei oikein voi kumpaakaan tuon perusteella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voidaanko tämän perusteella olettaa että Elbitin mukaan tulon myötä F-35:n kypärä toimii moitteetta, vai että Targoakaan ei ole saatu vielä toimimaan toivotulla tavalla?
Mjaa. Jos ovat jo tehneet toimivan potan toivotuilla ominaisuuksilla, luulisi sen onnistuvan toisenkin kerran.Ei oikein voi kumpaakaan tuon perusteella.
Mjaa. Jos ovat jo tehneet toimivan potan toivotuilla ominaisuuksilla, luulisi sen onnistuvan toisenkin kerran.
Jos F-35:n kypärä on yhtä kuin Targo 2:n ominaisuudet ympätyllä pimeätoimintakyvyllä, ei sen toimivaksi saaminen luulisi olevan ylitsepääsemätön paikka iipoilta.Ei jummarra.
Targo on alunperin koulutus- ja kuljetuskoneisiin ja vanhoihin koneisiin integroitavaksi suunniteltu kypärä. Eroja eri kypärien välillä on mm. kuvakentän laajuudessa, resoluutiossa, latenssissa ja pään liikkeen seurannan tarkkuudessa. Kameraan integroitu pimeänäkökyky antaa laajemman näkökentän ja vähentää kypärän painoa, etenkin etupainoa. Sen takia sellainen löytyy myös BAEn Eurofighteriin käyttöön otettavasta Striker II:sta, jota tarjottiin myös vaihtoehdoksi F-35:een.
Jos F-35:n kypärä on yhtä kuin Targo 2:n ominaisuudet ympätyllä pimeätoimintakyvyllä, ei sen toimivaksi saaminen luulisi olevan ylitsepääsemätön paikka iipoilta.
Yksinkertainen mies ei parempaan pysty.Tämä on nyt yksinkertaista logiikkaa.
Oliko tuo keksitty esimerkki?F-35:ssä on ongelmia, jotka vaikuttavat kypärään.
Yksinkertainen mies ei parempaan pysty.
Oliko tuo keksitty esimerkki?
Minkälaista hämminkiä siinä on ollut?Tarkoitin, että käyttämäni logiikka on yksinkertaista.
Ei.
Minkälaista hämminkiä siinä on ollut?
Muutama vilpitön kysymys: kuinka fataalia HUDin ja/tai kypäränäytön hajoaminen kesken lennon on hävittäjälle? Eikö kaikki siihen heijastettava tieto ole luettavissa myös mittareista?Voi olla, että Targokaan ei ole täydellinen. Mutta koska on myös HUD, se riittää. F-35 ei riitä.
Sivulla 14, Gylliksen aloittamana, on hyvaa keskustelua tuelnavausetaisyyksista isommilla IT- (ei havittaja)tukilla stealth-konetta vastaan.Jutun tarkoitus oli nähdäkseni spekuloida tutkahäiveen vaikusta havaitsemis ja tulenavaus -etäisyyksiin, ei ohjusten suorituskykyä.
Ylempi kuulostaa ihan loogiselta, eikös alempi ongelma ollut jo fiksattu?Tärinää ja heiluntaa.
Buffet affected display symbology, and would have the greatest impact in scenarios where a pilot was maneuvering to defeat a missile shot.
Essentially, the takeoff in the F-35C is too rough, jostling the pilots so they can't read flight-critical data on their $400,000 helmet-mounted displays.
Muutama vilpitön kysymys: kuinka fataalia HUDin ja/tai kypäränäytön hajoaminen kesken lennon on hävittäjälle? Eikö kaikki siihen heijastettava tieto ole luettavissa myös mittareista?
Kuinka toimintavarmaksi kypärä on saatava, ja kuinka toimintavarma se on nyt?
Ylempi kuulostaa ihan loogiselta, eikös alempi ongelma ollut jo fiksattu?
Juu, sen tehtävään osoitetun tiimin ratkaisuehdotukset ovat jo koneissa ja ilmeisesti toimivat:Muistaakseni jokin ratkaisuehdotus siihen on ainakin olemassa kyllä.
Eikö todellakaan pysty sotimaan? Tarkoitan nyt siis kolmevitosta.Niin fataalia, että sillä koneella ei kyetä sotimaan. Jos hajoaa kesken lennon, niin kone lähtee heti kotiin.
Jälkimmäiseen en tiedä vastausta kumpaankaan kysymykseen.
Mistä tämä optinen laukaus tieto on tullut?
https://www.google.fi/amp/amp.timei...lay-videos-and-flight-test-dangers?source=damJuu, sen tehtävään osoitetun tiimin ratkaisuehdotukset ovat jo koneissa ja ilmeisesti toimivat:
The program’s adjusted the helmet display, Winter said. It’s also retrained pilots and made minor adjustments to fix the intense vibration during catapult take-offs (“cat stroke”). There’s no need for a costly and time-consuming redesign of the aircraft’s nose landing gear, as some had thought.
Two Navy F-35C squadrons (VFA-101 and VFA-125) now have both sets of fixes and are going through carrier qualifications with them aboard the USS Abraham Lincoln, Winter said. This isn’t a test specially arranged for the F-35 program, he emphasized. It’s pilots going through their routine training, using the improved gear and providing feedback on it.
https://breakingdefense.com/2017/09...arrier-landing-software-glitches-vadm-winter/
Eikö todellakaan pysty sotimaan? Tarkoitan nyt siis kolmevitosta.