Huhta
Greatest Leader
Ja Kreikka.
Taitaa olla vielä toistaiseksi suunnitelman tasolla Saksan Super Hornetien tapaan, mutta hyvä huomio joka tapauksessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja Kreikka.
Boeing irtisanoo 7000 työntekijää, kun tappiot kasvavat
Ei ehkä liity suoraan SH:hon, mutta potentiaalisesti vaikuttaa yrityksen tulevaisuuteen myös militaaripuolella.
Vasta 2022 saattavat saada ajoiksi tilata. Eli Suomen päätöksen ohi menee varmuudella.Saksan Super Hornetit on sitä paitsi vielä tilaamatta, jos olen oikein ymmärtänyt.
Voi myös johtaa yritysjärjestelyihin, pelkän rahan pumppaamisen lisäksi. Lisäksi jotain ihan uutta projektia voidaan lykätä heille, jotta hommaa olisi ja ei oltaisi pelkän Lämärin varassa.Jos se jotenkin vaikuttaa niin kongressi tuupannee lisää rahaa F-15X:n, Super Hornetin ja tankkereiden lisäostoihin. Boeing on liian iso kaatumaan.
Vasta 2022 saattavat saada ajoiksi tilata. Eli Suomen päätöksen ohi menee varmuudella.
"Defense Minister Annegret Kramp-Karrenbauer on Wednesday was careful to frame the split buy as a mere proposal. The Tornado fleet will be viable through 2030, which means an acquisition program needs to be in place by 2025, with parliamentary approvals planned for 2022 and 2023, she said."
German government cites US ties in choice of F-18 planes for nuclear, jamming missions
Boeing has a foot in the door in Germany, but a final decision is still years away.www.defensenews.com
Eikö SH:ta harkitsevat pidä koneen tukea varmempana mitä enemmän sitä myydään?Onko Saksan tilaus tärkeä Suomen kohdalla?
Satavarmasti mutta onko saksan valinta ehto käytännössä Suomelle?Eikö SH:ta harkitsevat pidä koneen tukea varmempana mitä enemmän sitä myydään?
No valmistusmäärä on silti eri luokkaa.Ei se kyllä enemmän ole. Rafaleen on jo päätynyt Egypti, Intia, Qatar sekä Ranskan ilmavoimat ja merivoimat. Saksan Super Hornetit on sitä paitsi vielä tilaamatta, jos olen oikein ymmärtänyt.
Satavarmasti mutta onko saksan valinta ehto käytännössä Suomelle?
Tästä syystä itse kallistun järjestykseen:Nykyisellä USN, RAAF, KAF -käyttäjäpohjalla oltaisiin erittäin riippuvaisia USN:stä. Australialle Super Hornet on väliaikaisratkaisu ja Kuwaitilla on öljyrahaa. Eurooppalaiset käyttäjät loisivat jatkuvuutta, vaikka USN tiputtautuisi kelkasta.
Ehdosta ei ehkä voi puhua, mutta kuitenkin.
Tästä syystä itse kallistun järjestykseen:
1. F-35
2. Rafale
3. Super Hornet
4. Eurofighter Typhoon
5. Gripen
Nyt taisi Super Hornet pudota Kanadan kisassa Gripenik taakse, koska Saab on luvannut Gripenille kokoonpanon Kanadaan.Boeing would perform Canadian Super Hornet final assembly in US
Boeing would perform final assembly of its F/A-18 Block III Super Hornets in the United States rather than Canada if it wins Canada’s Future Fighter Capability Project...www.janes.com
Nyt taisi Super Hornet pudota Kanadan kisassa Gripenik taakse, koska Saab on luvannut Gripenille kokoonpanon Kanadaan.