Sillä on NATO-optio.Muihin kilpailijoihin verrattuna Superilla on kyllä vähän niin sanotusti jalka jo puolittain oven välissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sillä on NATO-optio.Muihin kilpailijoihin verrattuna Superilla on kyllä vähän niin sanotusti jalka jo puolittain oven välissä.
Ja Boeingin mukaan Growlerilla voidaan tarvittaessa suorittaa perinteisiä ilmataistelun / pommittamisen tehtäviä.Eihän SH huono valinta olisi kunhan pakettiin kuuluu Murisijoita. Ilman niitä ei jatkoon, sama koskee muita 4G koneita. Tämä siis jos minulta kysytään ja näköjään kerron vaikkei kysytäkään
Voidaan käyttää mutta taatusti ei kukaan suunnittele niitä sellaiseen käyttävänsä. Se ei ole monitoimihävittäjä, vaan dedikoitu (ja erittäin kallis) erikoiskone, jossa ilmataisteluohjukset ovat itsepuolustusta varten.Ja Boeingin mukaan Growlerilla voidaan tarvittaessa suorittaa perinteisiä ilmataistelun / pommittamisen tehtäviä.
Eli ihan hyvä paketti saadaan vaikka 54 Super Hornetin ja 12 Growlerin yhdistelmällä.
Täytyy kyllä sanoa, että Super Hornetilla on mielenkiintoinen tilanne tässä kilpailutuksessa, koska se on huomattavan suurelta osin nykyisen järjestelmän kanssa yhteensopiva ja osia vanhasta infrastruktuurista voidaan käyttää Superin kanssa. Samaten alhaiset käyttökustannukset pönkittävät sitä vielä enemmän. Aseetkin yhteensopivia. Ja koulutus uuteen malliinkin ei mikään pitkä ole.
Muihin kilpailijoihin verrattuna Superilla on kyllä vähän niin sanotusti jalka jo puolittain oven välissä.
SH on saamassa uuden moottorin päivityksen myötä, ja tässä moottorissa ilmeisesti tehon lisäykset 20% luokkaa.Kaipaisin kyllä konetta, joka kykenee yliäänilentoon useammalla kuin kahdella BVRAAM-ohjuksella. Huhun mukaan SH ei äänivallia puhkaise, jos siivissä on ripustimet. Ei se oikein torjuntahävittäjä ole. Kohtuullisen pomminvarma kuormajuhta toki geeniensä vuoksi.
On on, mutta ei tämä ongelma tehon puutteesta johdu eikä teholla korjaannu; ulospäin haraavien ripustimien vastus on vaan hurja. Lisäksi ripustimissa oleva kuorma ottaa niin kovaa sivupainetta, että ohjusten rungot ovat vaarassa vauhdin kasvaessa. Luulen että ihan silläkin perusteella voisi olla kiellettyä edes yrittää, vaikka lisätehoa tulisi.SH on saamassa uuden moottorin päivityksen myötä, ja tässä moottorissa ilmeisesti tehon lisäykset 20% luokkaa.
Check out the Powerful Engine Upgrade the Navy's F/A-18 Super Hornets and EA-18G Growlers Are Getting
So much power.nationalinterest.org
Tämä on kyllä ensimmäinen kerta kun kuulen moisesta, ja tuonhan pitäisi sitten päteä myös perushönöön. Tässä kuuluisassa kuvassa missä roimitaan äänivalli rikkoen merenpinnan tasolla, missä ilmanvastus on maksimissaan, kyydissä on kaikki ripustimet ja vieläpä kolme lisäsäiliötä.
Minä en tiedä juuri mistään mitään, mutta olen törmännyt samankaltaisiin juttuihin aikaisemminkin. Tutka on luultavasti oikeilla jäljillä.Jaa aika paljon tiedän näistä jutuista, enkä ole ikinä kuullut/lukenut moisesta. Onko lähdettä?
Jos googlaa vaikkapa "super hornet canted pylons" niin aika paljon infoa löytyy.Jaa aika paljon tiedän näistä jutuista, enkä ole ikinä kuullut/lukenut moisesta. Onko lähdettä?
Tämä on kyllä ensimmäinen kerta kun kuulen moisesta, ja tuonhan pitäisi sitten päteä myös perushönöön. Tässä kuuluisassa kuvassa missä roimitaan äänivalli rikkoen merenpinnan tasolla, missä ilmanvastus on maksimissaan, kyydissä on kaikki ripustimet ja vieläpä kolme lisäsäiliötä.
Superhornetin ja vanhemman ripustimet on asennettu eri tavalla joten tuo ei päde vanhaan.
Tämä on kyllä ensimmäinen kerta kun kuulen moisesta, ja tuonhan pitäisi sitten päteä myös perushönöön. Tässä kuuluisassa kuvassa missä roimitaan äänivalli rikkoen merenpinnan tasolla, missä ilmanvastus on maksimissaan, kyydissä on kaikki ripustimet ja vieläpä kolme lisäsäiliötä.