.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei, kyllä tässä puhutaan siitä, että SH ripustimet on käännetty neljä astetta ulospäin pituusakseliin nähden. Se ei muutu siipien kuorman mukana. Johtuu sisempien ripustimien ympäröivästä aerodynamiikasta, irrotettava kuorma uhkasi osua koneeseen. Siiven ja rungon muoto oli jo lyöty lukkoon, ainoa jäljellä oleva korjausmahdollisuus oli kulmien asettaminen.
No sano mitä tuossa oli merkittävää, hyvä herra Wargame. Tervetuloa forumille.
No sano mitä tuossa oli merkittävää, hyvä herra Wargame. Tervetuloa forumille.
Jollet muuta kommenttia laita niin pannaan Horneteista pakollinen:
Tuo kapteeni Ukskosken keksimä 3D-driftailu on ihan uutta. Edellisessä (sekin voitti RIAT:ssa pokaalit) vedossa oli lähinnä hirmukas nousu ja vastaavat manööverit. Ja tuolla Lontoossa ei saa edes käyttää soihtuja, plattateknisistä syistä. Seuraavassa airshowssa, uskaltaa sanoa että "kyllä meidän pojat pärjää"Who needs thrust vectoring anyway!
Komeata lentelyä! En tiennyt, että tuollainen on Hornetilla edes mahdollista.
Kyllä näkee, että hornet pysyy hanskassa ja olemme operoineet jo pitkään hornetteja Suomessa.Tuo kapteeni Ukskosken keksimä 3D-driftailu on ihan uutta. Edellisessä (sekin voitti RIAT:ssa pokaalit) vedossa oli lähinnä hirmukas nousu ja vastaavat manööverit. Ja tuolla Lontoossa ei saa edes käyttää soihtuja, plattateknisistä syistä. Seuraavassa airshowssa, uskaltaa sanoa että "kyllä meidän pojat pärjää"
Kohdassa 1:30 - 1:50 on semmoinen baletti mitä en tiennyt mahdolliseksi ede itse masiinan (Malmilla) nähtyäni. Ja jo se että alkuveto ei pääty silmikkaan vaan negatiiviseen geehen on jotain aficiodanoille. Auh auh syvälle sattuu!Who needs thrust vectoring anyway!
Komeata lentelyä! En tiennyt, että tuollainen on Hornetilla edes mahdollista.
Liian pitkään.Kyllä näkee, että hornet pysyy hanskassa ja olemme operoineet jo pitkään hornetteja Suomessa.
Juu, lentonäytösdemoillahan ilmasodat soditaan ja voitetaan.Kuka mitään Super Hornettia haluaa; olisi vain lisää oppimista kaikille siinäkin. Pieksetään uudet Suhoset ensin.
Miksi ei taipuisi? Jos mietit niitä rungonmyötäisiä lisätankkeja, ei niistä välttämättä tulee isoa rangaistusta. Ja suurin osa runkorakenteesta on uutta ja toivottavasti (ihan hyvästä) paranneltua.Superhornet ei taida taipua ihan samalla tavalla kuin tuo vanhempi C malli, joskin olisi kyllä kiva tietää että miten hyvin se sitten lopulta taittuisi jos olisi osaavissa käsissä.
Ja mitenhän lie superhornetin softapuoli, sallisiko se edes tuollaisia manoveerejä vaikka kone ehkä teoriassa taittuisikin.
Estetään.Juu, lentonäytösdemoillahan ilmasodat soditaan ja voitetaan.
Väärin.Estetään.
Peräpuikkoja kantopommeja sitten tarpeen mukaan jos iso pilli viheltää.
(Mielestäni Suomella saa olla hyvä maine maailmalla.)
Ehdotamme siis Brewstereille tuplasergeit ja A2G-kykyyn sarvimiinan kantoon.Väärin.
Sodat estetään tehokkaammin niin että kalusto on ajanmukaista ja että sitä on riittävästi, ei niin että vanhoja romuja roikotetaan rivissä koska lentonäytösdemot on maallikon mielestä hienompia.
Miksi ei taipuisi? Jos mietit niitä rungonmyötäisiä lisätankkeja, ei niistä välttämättä tulee isoa rangaistusta. Ja suurin osa runkorakenteesta on uutta ja toivottavasti (ihan hyvästä) paranneltua.
En muista tapausta missä kaksipaikkainen koulutusmalli olisi parempi kuin alkuperäinen faitteri, mutta jumbojetin uudempi malli missä yläkerta jatkui pidemmälle yllätti aika kaikki sillä että löpön kulutus laski. Isommasta runkopinnasta (ja koko koneen massasta) huolimatta muoto oli edullisempi. Toiset sanoo "area rule", toiset sanoo "nätimpi".