Mutta komeasti menee. Puolivälin tienoilla on hienon näköinen kohta, jossa vaihtuu nopeaan +7g-1g ja takas +7g niin katsokaa siipien taipumaa. Ei ihme, että rungot ei kestä kuin sen 6-8 tuhatta tuntia.
Eräs merkillepantava asia on myös sellainen juttu, että aina kun pilotti alkaa vetää kunnolla ja alkaa tiivistymään kosteus pilveksi kahtalaitaa kabiinin, niin huomaatteko äänen muuttuvan hakkaavaksi ja kamera/pilotin kypärä alkaa "hakkaamaan" äänen jytkytyksen kanssa?
Eli virtaus käy jo irti profiilista rungon ja siihen tyvitaiton kohdalta! Huolimatta "keveästä" Lennon tunnelmasta, mennään liki äärirajoilla. Ja todellakin, alfaa on tuunattu, ainakin 3-5 astetta. Muuten ei virtaus hakkaa kabiiniin kuten nyt näyttää tekevän. Hienoa lentämistä, mutta oikeasti pitää tuntea konetyyppi kuin omat taskut, ettei vedä g-sakkaukseen.