Joo, kun väittää jostain, niin kannattaa ymmärtää olla siinä tarkkana, ettei mene toisin, kuin tarkoittaa.Totta, minun virheeni kun en hoksannut tarkentaa että puhumme suihkuhävittäjistä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kun väittää jostain, niin kannattaa ymmärtää olla siinä tarkkana, ettei mene toisin, kuin tarkoittaa.Totta, minun virheeni kun en hoksannut tarkentaa että puhumme suihkuhävittäjistä
Varmaankin kaikki muut sinua lukuun ottamatta ymmärsivät kyllä mistä puhutaan:Joo, kun väittää jostain, niin kannattaa ymmärtää olla siinä tarkkana, ettei mene toisin, kuin tarkoittaa.
Tuo oli jo vanhahko artikkeli, ja kaikki kunnia Laukkaselle pitkästä ja ansiokkaasta urasta, mutta hän näkee asian vain lentäjän näkökulmasta! Ja muutoinkin MP-net pääsee analyysissä paljon syvemmälle kuin em kommentaattori.
F-35 koelentäjien perstuntumalleHX-valinnassa ei onneksi koelentäjien perstuntuma vaikuta kokonaisuuteen kuin muutaman promillen verran.
No eiMuutoin meille valittaisiin kait aerodynaamisesti ja liikehtimiskyvyltään täydellinen yksilö (Hawk?)
asiantuntijoiden ulostuloja
Vähäsen vain komppasin tuota PeashooteriaVarmaankin kaikki muut sinua lukuun ottamatta ymmärsivät kyllä mistä puhutaan:
F-35 koelentäjien perstuntumalle
No ei
Eikun sä tarkensit/käänsit kysymyksen käsittämään nimenomaan ei määrää, vaan kauanko on valmistettu. Sekä nimenomaan hävittäjiä.
Saivartelu on tosiaan kivaa.Vähäsen vain komppasin tuota Peashooteria
Lockheed Martinistakin on hyvä muistaa, että pappia ollaan ensi kertaa kyydissä F-35:n kanssa. Ei ihme, jos ei ole mennyt ihan putkeen.
Et ole kuullut ikinä F-22:sta? Kantsii tutustua, hieno kone.
Lockheed Martin F-22 Raptor - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Ei, jos oikein kunnolla saivarrellaan niin toisen maailmasodan jälkeen yhtiön nimi ei ollut Dassault vaan Avions Marcel Dassault. Nimi on vaihtunut tuonkin jälkeen kaksi kertaa. Vuonna 1971 Avions Marcel Dassault-Breguet Aviationiksi ja 1990 Dassault Aviationiksi. Yritys on nimenvaihdoksista huolimatta samaa jatkumoa kuin 1929 perustettu Societe des Avions Marcel Bloch eli MB.Jos oikein kunnolla saivarrellaan niin Dassault aloitti hävittäjien tuotannon vasta II maailmansodan jälkeen (Ouragan). Hra Marcel B otti sukunimekseen veljensä vastarintaliikkeen aikaisen peitenimen Dassault jne jne. Wikin lontoonkielisessä Ouragan-osiossa taustoja on jonkin verran avattu...
Ei, jos oikein kunnolla saivarrellaan niin toisen maailmasodan jälkeen yhtiön nimi ei ollut Dassault vaan Avions Marcel Dassault. Nimi on vaihtunut tuonkin jälkeen kaksi kertaa. Vuonna 1971 Avions Marcel Dassault-Breguet Aviationiksi ja 1990 Dassault Aviationiksi. Yritys on nimenvaihdoksista huolimatta samaa jatkumoa kuin 1929 perustettu Societe des Avions Marcel Bloch eli MB.
Mutta nyt tämä menee vähän neppailuksi ja pahasti ohi varsinaisen aiheen.
"Fort Worthin divisioonalla" tarkoitettiin muistaakseni nimenomaan F-16:n tuotantolinjaa.Muistaakseni F-35:n suunnittelun takana on pääasiassa Fort Worthin divisioona, eli entinen General Dynamics, jonka historia hävittäjäpuolella ulottuu 30-luvulle Vulteen kautta. F-22:n pääsuunnittelusta taas vastasi Lockheedin yhtä perinteikäs 'Skunk Works'
Eiköhän ne kyvyt leivota siihen Typhooniin hinnalla millä hyvänsä tässä tilanteessa. Johan tuo ECR-version hahmotelma on ainakin teoriassa lähtenyt itämään. Tornadot jatkavat vielä sen 10 vuotta, vaikka kalliiksi tulee.Mutta jos Typhoonilta puuttuu EW ja Nuclear-kyvykkyys, niin varmaankin se vaatisi Tornadon elinkaaren jatkamisprojektia, jos ostetaan Typhoon ja lähdetään kehittämään siihen uusia ominaisuuksia?
Vihre, peijooni. Mutta siinähän tulisi säästöä..Meinasit sitten jättää puolet koneista ilman moottoreita? Luulisin moottoreiden lukumäärän pyörivän 120 suuruusluokassa.
En nyt tiedä kuinka kannattavaa se olisi, mutta jos Boeing on näin epätoivoinen niin olisiko PV:n mahdollista hyväksikäyttää tätä ja tingata Boeingilta mahdollisimman rouheva paketti mahdollisimman pienellä katteella.Defense Giant Boeing Thinks Aerospace Needs a $60 Billion Bailout
Apparently the multi-billion dollar annual defense contracts from Uncle Sam aren't enough see them through the coronavirus.www.theamericanconservative.com