Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ja ainoa yhdistävä asia puolueessa taitaa olla kieli, joten sinänsä tämä ei ole ihmeellistä.RKP:ssa on puolueen oman näkemyksen mukaan "katto korkealla ja seinät leveällä". Tietysti kun monesta laidasta on näkemyksiä niin keskiarvo osuu melko keskelle.
Puolue toki voi olla nykyään vähemmän porvarillinen kuin joskus Kekkosen aikaan.
Törmäsin vasta nyt tähän, kun katselin tämän ketjun alkupäätä. Ei helvetti, että mitä hittoa. Nyt ymmärrän jos SAAB on jonkinlaisella mustalla listalla maailman ilmavoimien kesken, jos virallinen esittelymateriaali on tällaista yläasteikäisen toisten päälle paskomishuumoria. Yhtä hyvin LM voisi tehdä tällaista paskahuumoria:
Replacing this:
With this:
Is like replacing this:
With this:
Gripen F:n vertaaminen Growleriin on todella kaukana todellisuudesta, mutta tässä vaiheessa myyjä saa puhua mitä sylki tuo suuhun.Kun katsoo tuota Ruotsin tarjousta, jossa on 52 yksipaikkaista ja 12 kaksipaikkaista Gripeniä, niin tuo suhdeluku on suunnilleen sellainen, että kun huollossa olevat vähennetään, niin jäljelle jää kummallekin lennostolle sitten parvi, joka koostuu kolmesta yksipaikkaisesta ja yhdestä kaksipaikkaisesta. Ja Saab on puhunut, että Gripen F on koulukoneen lisäksi myös elso-kone vähän niin kuin Growler. Eli mikäli itse olen päätellyt oikein, niin parvessa olisi sitten kolme yksipaikkaista Gripeniä, joita tukee tarvittaessa elsolla yksi kaksipaikkainen Gripen, ja jos ei ole tarvetta elsolle tilanteessa, kaksipaikkaiset toimivat normaalin hävittäjän roolissa.
Mitä mieltä muut olette tästä mutu-analyysistä?
Juuri sen takia ilmaisinkin asian postauksessani että vähän niin kuin Growler.Gripen F:n vertaaminen Growleriin on todella kaukana todellisuudesta, mutta tässä vaiheessa myyjä saa puhua mitä sylki tuo suuhun.
Gripen F:n vertaaminen Growleriin on todella kaukana todellisuudesta, mutta tässä vaiheessa myyjä saa puhua mitä sylki tuo suuhun.
Growlerin suorituskyky liene todellinen salaisuus ja Gripen F ei ole edes lentänyt vielä, puhumattakaan, että sen elektronisen sodankäynninversiota olisi esitelty.Hei, tässä olisikin keskustelun kannalta hyvä tilaisuus laittaa tähän pientä teknistä yhteenvetoa Gripen F:n ja Growlerin suorituskykyeroista, kun tietoa kerran on, niin me vähemmän aihetta seuraavat pysyisimme mukana vertailutilanteessa. Haulla en mitään faktapohjaisia perusteluita onnistunut kumpaakaan suuntaan löytämään.
Hei, tässä olisikin keskustelun kannalta hyvä tilaisuus laittaa tähän pientä teknistä yhteenvetoa Gripen F:n ja Growlerin suorituskykyeroista, kun tietoa kerran on, niin me vähemmän aihetta seuraavat pysyisimme mukana vertailutilanteessa. Haulla en mitään faktapohjaisia perusteluita onnistunut kumpaakaan suuntaan löytämään.
Varmin keino tehdä varmasti lentävä Gripenin F-versio on ottaa sen paperinen esite ja taitella siitä lennokki.Growlerin suorituskyky liene todellinen salaisuus ja Gripen F ei ole edes lentänyt vielä, puhumattakaan, että sen elektronisen sodankäynninversiota olisi esitelty.
Growler sen sijaan on palveluskäytössä. Eli mielikuvitusolentokone vs palveluskäytössä oleva kone.
Growlerin suorituskyky liene todellinen salaisuus ja Gripen F ei ole edes lentänyt vielä, puhumattakaan, että sen elektronisen sodankäynninversiota olisi esitelty.
Growler sen sijaan on palveluskäytössä. Eli mielikuvitusolentokone vs palveluskäytössä oleva kone.
Ainoa omalaatuinen asia, jota Microsoft osaa luoda nykyään onkin juuri vain heidän yksinoikeusvideopelit. Ei paljoa muuta uutta ole sieltä talosta tipahdellut.On Microsoftkin valtavan iso firma mutta ei se taida mitään uutta kyetä keksimään itse.
Jos on kaksi konetta joista toinen on olemassa ja toinen ei, ensimmäinen on paljon paljon suorituskykyisempi. Oliko muuta mieltä askarruttavaa?Hei, tässä olisikin keskustelun kannalta hyvä tilaisuus laittaa tähän pientä teknistä yhteenvetoa Gripen F:n ja Growlerin suorituskykyeroista, kun tietoa kerran on, niin me vähemmän aihetta seuraavat pysyisimme mukana vertailutilanteessa. Haulla en mitään faktapohjaisia perusteluita onnistunut kumpaakaan suuntaan löytämään.
Jos on kaksi konetta joista toinen on olemassa ja toinen ei, ensimmäinen on paljon paljon suorituskykyisempi. Oliko muuta mieltä askarruttavaa?
Riippuu varmaan paljon siitä onko mukana Ruotsin valtio vai Saab. Jos vain Saab on mukana, voi tarkoittaa jotain samankaltaista kuin Boeing TX:ssä, jos sotavaltio on mukana, silloin Tempest varmaankin on (jos toteutuu) svedujen seuraava kone.Oletteko yhtään hajulla mitä tarkoittaa liittyminen Tempest-yhteistyöhön? Liisataan siitä asioita Gripeniin? Vai ostetaan Tempest sen valmistuttua? Minä en oikein nimittäin tajua, mitä siinä de facto haetaan?
No sillä varmistetaan teollinen yhteistyö ja oma osaaminen siinäkin tapauksessa, että nyt kehitettävästä Gripenistä ei tule omin resurssein tarvittavaa suorituskykyä edes Ruotsille.Oletteko yhtään hajulla mitä tarkoittaa liittyminen Tempest-yhteistyöhön? Liisataan siitä asioita Gripeniin? Vai ostetaan Tempest sen valmistuttua? Minä en oikein nimittäin tajua, mitä siinä de facto haetaan?
Riippuu varmaan paljon siitä onko mukana Ruotsin valtio vai Saab. Jos vain Saab on mukana, voi tarkoittaa jotain samankaltaista kuin Boeing TX:ssä, jos sotavaltio on mukana, silloin Tempest varmaankin on (jos toteutuu) svedujen seuraava kone.
Ranskalaisilla on ihan oma projektinsa.Ranskakin on (taas ainakin aluksi) mukana.
Oletteko yhtään hajulla mitä tarkoittaa liittyminen Tempest-yhteistyöhön? Liisataan siitä asioita Gripeniin? Vai ostetaan Tempest sen valmistuttua? Minä en oikein nimittäin tajua, mitä siinä de facto haetaan?