Rovaniemi ja Kuopio ei ole minkäänlainen ongelma verrattuna tuon Kanadan Cold Lakeen ja Bagotvilleen.
Mutta silti kilpailukykyiset ehdot ja arvostus tarpeen. Nyt HX:n ammattimainen hoitelu antaa hyvät pohjat. Toisin taas kuin Kanadassa, jossa poliittisesti sekaannutaan eikä heidän lentäjien eduksi. Moiset rottelot, etenkin tuo taitolentokone luulisi olevan jo työturvallisuuskysymys eikä pelkästään arvottomuuden osoitus.
Mutta silti kilpailukykyiset ehdot ja arvostus tarpeen. Nyt HX:n ammattimainen hoitelu antaa hyvät pohjat. Toisin taas kuin Kanadassa, jossa poliittisesti sekaannutaan eikä heidän lentäjien eduksi. Moiset rottelot, etenkin tuo taitolentokone luulisi olevan jo työturvallisuuskysymys eikä pelkästään arvottomuuden osoitus.
Viimeksi muokattu:



Noin muuten konetyyppi on kyllä kai varsin pidetty ja luotettavan maineessa.
(NSA ja two eyes poimii tämän viestin näillä avainsanoilla.) Ei ole naisiakaan riesaksi asti, joten Cold Lake kelpaa ihan hyvin. (Mutta sen itseäni vanhemman Hornetin ohjaamolämmittimen on sitten parempi toimia...
)