Gripen E/F

Täällä lukee "In 2010, Boeing offered prospective Super Hornet customers the "International Roadmap", which included conformal fuel tanks, enhanced engines, an enclosed weapons pod (EWP), a next-generation cockpit, a new missile warning system, and an internal infra-red search and track (IRST) system."

Superi kiinnostaisi valintana paljon enemmän, jos siihen saataisiin kaikki nämä:
CFT
Tuo Enclosed Weapons Pod
Paranneltu moottori
Sisäinen IRST
Ja viimeisenä tuo ohjusvaroitin.

Ja ymmärtääkseni Superiin vielä oli potentiaalisena juttuna mietitty laitettavan noita Growlerissa olevia siivenkärkisensoreita, jolloin se näkisi kaiken mikä säteilee samaan tapaan kuin Growler.

Kaikilla näillä + Growlerilla Super Hornet olisi kyllä tosi kova nyrkki.
 
Face livessä ruotsinkielen taitoisille luvassa namia.
Lauantaina 17. huhtikuuta 2021 klo 14.00 – 15.30

On Saturday 17 April, SFF Stockholm will hold its third and final lecture meeting for the spring season. To this we have invited Colonel Torgny Fälthammar, head of the Air Staff's Gripen Section, who will talk about the Air Force's future combat capability and JAS 39 E.

JAS 39 E is still under development and JAS 39 C / D forms the basis for the Air Force's capabilities and training activities throughout the 2020s, despite the fact that JAS 39 E will be introduced during the period.

What were the considerations behind the choice to develop JAS 39 E? How come JAS 39 C / D needs to be maintained for so long? How does the Swedish Air Force work with the rearmament and future challenges in the combat aviation area?
 
Itselleni tuli tuosta mieleen erilaiset äänivaroitukset Kummelin mansen murteella. Tutkaohjus lukittunut nääs. Jos lentäjä ei reagoi, niin järjestelmä toistaa varoituksen. Tutkaohjus lähestyy jukolauta nääs.
 
Uudellenkierrätetty juttu viime kuulta. On jo jauhettu palstalla.
 
Itselleni tuli tuosta mieleen erilaiset äänivaroitukset Kummelin mansen murteella. Tutkaohjus lukittunut nääs. Jos lentäjä ei reagoi, niin järjestelmä toistaa varoituksen. Tutkaohjus lähestyy jukolauta nääs.
Manselaisena erikoisuutena navigointi ei salli reittipisteitä turun päälle?
 
Joo mutta perhana mä en pääse tuosta nyt yli. Semmonen matti näsä ääni sinne lentotietokoneelle ja voi jumankauta juunääs päivää ku aikansa lennettyään ois valmis ottaan suosiolla sen ohjuksen naamatauluun ettei tarvis enää kuunnella.

"Se oli tonnin pommi... Tonnin pommi."
Amraam laukaistaan ja pilotin kypärässä kuuluu kylä lähtee nääs.
 
Alkaa tekemään mieli Ikean lihapullia runsaan puolukkahillon kera!
 
Back
Top