Hahah! Pupu pöksyssä kun höpöjä kirjoittelee. Miksi en olisi suomalainen? Kyllä minut siellä maanpuolustuslaitoksessa sellaiseksi katsottiin, mutta sinä siis määrittelet minut joksikin muuksiVastaan vain suomalaisten viesteihin.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hahah! Pupu pöksyssä kun höpöjä kirjoittelee. Miksi en olisi suomalainen? Kyllä minut siellä maanpuolustuslaitoksessa sellaiseksi katsottiin, mutta sinä siis määrittelet minut joksikin muuksiVastaan vain suomalaisten viesteihin.
Liittyessää EU:hun ovat demokraattiset valtiot sitoutuneet tiettyihin periaatteisiin ja luovuttaneet osan suvereniteetistaan EU:lle. Tässä ei ole mitään hämärää.Luulen, että amerikalle riittää se pari kertaa kun ovat käyneet euroopan sotkuja korjaamassa. Kolmatta kertaa tuskin tulee. Eurooppa saa seuraavan itse luomansa ongelman korjata ihan itse. Poliisivoimia on alettu jo vahvistamaan ja omaa kansaa rankaisemaan. EU on alkanut rankaisemaan myös niitä maita jotka eivät jaa EU:n yhteisiä arvoja. Kuka nekin lie päättänyt?
Juuri niin. Siirtolaisuus on kaikista parhain esimerkki, koska se ei ole toistaiseksi vilkkaimman kautensa jälkeen aiheuttanut mitään näkyviä toimenpiteitä eurooppalaisella tasolla ja kansallisellakin tasolla vain noissa mainitsemissasi maissa.Tämäkö ei ilmiönä voi toistua? Minusta se on toistunut jo! Enkä tarkoita vain turpo-kontekstia vaan Eurooppaa, rahaliittoa jne.
Sano nyt suoraan kuten mies, mutta meni pupu pöksyyn.Kissakin voi asua tallissa, mutta ei see tee siitä hevosta.
Sulla taitas olla pitkä leffa tänään..Eli mistä tämä salainen tieto kumpuaa. Laitoin jo popcornit tulemaan...
Eli mistä tämä salainen tieto kumpuaa. Laitoin jo popcornit tulemaan...
Sano nyt suoraan kuten mies, mutta meni pupu pöksyyn.
Liittyessää EU:hun ovat demokraattiset valtiot sitoutuneet tiettyihin periaatteisiin ja luovuttaneet osan suvereniteetistaan EU:lle. Tässä ei ole mitään hämärää.
Nykyajan suvereenisimpia valtioita oli Hoxhan aikana Albania ja jäljellä on vielä Pohjois-Korea.
EU rupeaa näyttämään normaalilta kun sitä vertaa Hoxhan Albaniaan ja Pohjois-Koreaan, näetkö itse ironiaa?
Talous tuleekin olemaan mielenkiintoinen siinnä vaiheessa kun meillä on tällä pläntillä se 100 - 200 miljoonaa uutta EU kansalaista. Nämä vieläpä tulevat pakkautumaan niihin EU maihin jotka ovat ns. Rikkaita maita. Ranska, Saksa, Ruotsi ja Suomi.
Näennäisen rikkaita. Paljon puhutaan, että Suomenkin on autettava muita maita ja otettava mahdollisimman paljon turvapaikanhakijoita kun ollaan rikkaita. Ei sillä niin väliä, että Suomessa puolimiljoonaa ihmistä elää alle 500 eurolla kuukaudessa ja vielä miljoonankin ihmisen kohdalla tulot jäävät alle tuhannen euron. Rikkaita ollaan kun hallituksen tilastot näin kertoo. Monella menee tuloista jo nyt yli puolet asumiseen ja aivan liian monella ei edes omat tulot riitä asumiskustannuksiin. Mutta rikkaita ollaan. Niin rikkaita, että voidaan hyvin rahoittaa muuta maailmaa suomalaisten maksamalla sosiaaliturvalla.Kuinka rikkaita maat voivat olla jos jokainen on persaukisia toisilleen?
Melkein kuin jokainen maa on korkannut uuden luottokortin joko itseltä tahi joltakin toiselta, kun alkaa maksukyky sakata. "Hoi, myö tienataan tällä!" Joo, niin vattu varmaan...
Kun kansa edes ymmärtäisi kuinka paljon sitä kusetetaan mutta ei niin ei.
Liioittelu on retorinen tehokeino jota sinäkin käytit juuriEU rupeaa näyttämään normaalilta kun sitä vertaa Hoxhan Albaniaan ja Pohjois-Koreaan, näetkö itse ironiaa?
Liioittelu on retorinen tehokeino jota sinäkin käytit juuri![]()
Aivan oikein, olet saanut selville salaisen suunnitelman. Onneksi et vielä tiedä että minusta tulee sen keisari! HupsEU on silti kaukana edes edustuksellisesta demokratiasta ja se pyrkii imperiumiksi.
Aivan oikein, olet saanut selville salaisen suunnitelman. Onneksi et vielä tiedä että minusta tulee sen keisari! Hups![]()