Gyllis1
Respected Leader
Jos tankkausharjoutuksessa törmäät tankkeriin ei taida hirveästi olla koneen iällä väliä...Kyllähän Amerikassakin uusia koneita tulee tonttiin. Kolmevitonen taisi viime viikolla pudota.
Täällä oli siitä videoitakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos tankkausharjoutuksessa törmäät tankkeriin ei taida hirveästi olla koneen iällä väliä...Kyllähän Amerikassakin uusia koneita tulee tonttiin. Kolmevitonen taisi viime viikolla pudota.
Täällä oli siitä videoitakin.
Näin on.Jos tankkausharjoutuksessa törmäät tankkeriin ei taida hirveästi olla koneen iällä väliä...
Kaikenlaisiin vikavaloihin yms. poikkeustilanteisiin reagoidaan herkästi. Ei oteta turhia riskejä rauhan aikana, työturvallisuusasia.Tapahtuuko yhtä usein silloin kun koneet ovat uusia tai kun on käytetty yli 20 vuotta?
Ei vaan johtuu rauhanajan vaatimuksista.Voisiko johtua lentosuoritteiden määrän lisääntymisestä.
Ei kai rauhanajan vaatimukset vikoja koneisiin aiheuta?Ei vaan johtuu rauhanajan vaatimuksista.
Rauhanajan lentoturvallisuusvaatimukset.Ei kai rauhanajan vaatimukset vikoja koneisiin aiheuta?
Niin kyllä sen ymmärrän, että rauhanaikana kun jotain sattuu niin toiminta keskeytetään helpommin mutta jos laskutelineseen tulee häiriö = vika niin eikai se nyt rauhanajanvaatimuksista johdu? Samalla tavalla se vika voi tulla sota tilanteessa ja ihan samalla tavalla se laskeutuminen silloin on riskialtista.Rauhanajan lentoturvallisuusvaatimukset.
Veikkaan että sotatilassakin vikavalon syttyminen aiheuttaa pelastustoimiin valmistautumista koneen laskeutuessa.Rauhanajan lentoturvallisuusvaatimukset.
Näin ainakin minä ajattelisin. Sen ymmärtää, että rauhanaikana vaikkapa tehdään enemmän tarkistuksia kun kone käy kääntymässä ja laskuteline vika ei välttämättä saattai keskeyttää tehtävän suorittamista mutta kyllä se laskeutumisessa varmaankin huonioitaisiin riskitekijänä myös sota-aikana.Veikkaan että sotatilassakin vikavalon syttyminen aiheuttaa pelastustoimiin valmistautumista koneen laskeutuessa.
Ja uutta super-asetta siis pukkaa... Aikaisempiakaan ei ole vielä saatu Venäjällä laajamittaiseen tuotantoon, mutta ainakin propaganda hallitaan!Russian Air-To-Air Missile Tests Signal Potential New Capabilities For Flanker and Felon
Two new videos show that progress is being made in fielding new long-range weapons for the Russian Aerospace Forces.www.thedrive.com
"Unconfirmed reports suggest that the K-77M offers double the range of the R-77; that would imply a range of up to 100 miles for the new weapon."
"Vympel has claimed the K-77M will be superior to the AIM-120C-7 AMRAAM and equal to subsequent AMRAAM developments — presumably, the AIM-120D. The manufacturer has also claimed the new weapon is capable of engaging anti-aircraft missiles fired at the launch aircraft, even missiles approaching from the rear."
Tuo nyt ei taida pitää paikkaansa. Ainakin netin lähteiden mukaan R-77 edellisiä versioita on myyty yli kymmenelle asiakkaalle ja mukana Kiinaa, Intiaa (900kpl??), Egyptiä,Malesiaan, niin eiköhän nuo voi laskea ihan laajamittaiseksi tuotannoksi. Varmaan nykyajan toiseksi valmistetui ohjus Amraamin jälkeen.Ja uutta super-asetta siis pukkaa... Aikaisempiakaan ei ole vielä saatu Venäjällä laajamittaiseen tuotantoon, mutta ainakin propaganda hallitaan!