Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olisihan näitä tuunattavaksiIt Looks Like A C-130 Seaplane Is Finally Happening
Air Force Special Operations Command says it needs an MC-130J on floats and it looks like it has a plan to get it.www.thedrive.com
Tuo Peregrine-ohjus on kyllä mielenkiintoinen ase pohdittavaksi F-35:n kanssa. Se kun on n. puolet AMRAAM:in koosta ja vieläpä pituussuunnassa, niin sitähän mahduttaisi jo F-35:n sisälle 8-12 riippuen versiosta. Ja kantamaa riittää silti AMRAAM:in verran.
Tulevaisuudessa voisi olla vaikkapa aseena 2X AIM-260 erittäin pitkälle matkalle, ja sitten sitä tukemaan 8x Peregrine. Tuo olisi jo 10 koneen sisällä.
Tuollainen lataus jo sisällä (max. 12) olisi jo sellainen määrä, että enää ei tarvitse murehtia siitä että laitetaanko jotakin ulkopuolelle häivettä heikentämään.
Kuvassa on F-22 ja havainnekuva, ei aito. Mutta kyllä, pohtimasi kaltaista peräkkäisasenteista settiä selvästi suunnittelevat.Tuollainen lataus jo sisällä (max. 12) olisi jo sellainen määrä, että enää ei tarvitse murehtia siitä että laitetaanko jotakin ulkopuolelle häivettä heikentämään.
No jos vaan joku haluaa maksaa sisäisen asekuilun telineiden uudelleensuunnittelun niin mikäs siinä.
The system’s compact airframe doubles the number of weapons current aircraft can carry, allowing U.S. and allied fighter pilots to field more missiles and maintain air dominance. It can be easily used by today's fourth- and fifth-generation fighter jets and is compatible with current launch gear.
Olikos F-22:n asekuilun ja F-35:n asekuilun koolla iso ero?Kuvassa on F-22 ja havainnekuva, ei aito. Mutta kyllä, pohtimasi kaltaista peräkkäisasenteista settiä selvästi suunnittelevat.
Peregrine vaan lupaa aika paljon, AIM9 thrustvectoring ja AIM120 kantama. Puolet pienemmässä koossa ja halvemmalla. Saas nähdä miten materialisoituu.
Kuilujen koko poikkeaa, mutta ennenkaikkea niiden muoto. f-22:ssa kuilu on matala mutta leveä ja kolmefemmassa kapeampi mutta huomattavasti syvempi. Tästä johtuen ei 22 pysty kantamaan niin isoja murkuloita kuin mitä 35. Edellämainittu on kuitenkin pääasiassa suunniteltu ilmayliherruuteen joten asekuilukin on suunniteltu pääasiassa ilmasta ilmaan aseille.Olikos F-22:n asekuilun ja F-35:n asekuilun koolla iso ero?
Eli saa yksi yhden tilalle, täällä haaveillaan määrän kasvattamisesta.Raytheonin sivu väittää näin.
Pystyisiköhän F-35:n sisäisen kuilun noita ripustimia muokata niin, että siellä olisi Peregrinejä varten kaksinkertainen määrä niin, että kun kiinni on Peregrine, F-35 laskee vain yhden ripustimen alas laukaisua varten, ja AMRAAM/JATM taas sitten kiinnitettäisiin kahteen ripustimeen ja F-35 osaisi sitten automaattisesti laskea sitten kaksi ripustinta isomman ohjuksen laukaisemiseksi?Eli saa yksi yhden tilalle, täällä haaveillaan määrän kasvattamisesta.
Ei kai sieltä kuilusta mitään ripustimia lasketa?Pystyisiköhän F-35:n sisäisen kuilun noita ripustimia muokata niin, että siellä olisi Peregrinejä varten kaksinkertainen määrä niin, että kun kiinni on Peregrine, F-35 laskee vain yhden ripustimen alas laukaisua varten, ja AMRAAM/JATM taas sitten kiinnitettäisiin kahteen ripustimeen ja F-35 osaisi sitten automaattisesti laskea sitten kaksi ripustinta isomman ohjuksen laukaisemiseksi?
Kyllähän ne on pakko laskea ne ohjukset ripustimilla koneen ulkopuolelle, että matka ei tyssää ohjuksella heti koneen sisustoihin.Ei kai sieltä kuilusta mitään ripustimia lasketa?